Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам'яне від ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-012850-a
Id Tender 0a5d3b216adf4c34a01179467d08f985
План UA-P-2025-07-01-016267-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.07.2025 21:28
Остання зміна 03.12.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
194 218.37 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 942.18 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 21:27 до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 21:27
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 21:27
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 00:00
до 01.12.2025 17:44
Залишилось 2 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 18:21
до 07.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.12.2025 17:44
-
Період уточнень
з 01.07.2025 21:27 до 29.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 21:27 до 29.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 00:00 до 01.12.2025 17:44
Період кваліфікації
з 01.09.2025 00:00 до 01.12.2025 17:44
Основні параметри
Вугілля кам'яне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
194 218.37 грн.
Вугілля кам'яне
Назва предмета закупівлі
Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
194 218.37 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1942,18
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам'яне
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
10
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
62002, Україна, Харківська область, Богодухівський район, село Мурафа, вул. Центральна, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно до рахунку та видаткової накладної Постачальника, на поточний рахунок Постачальника, протягом 60 календарних днів з дати поставки товару та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД"
Пропозиція:
140 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
-
01.07.2025 21:27
-
01.07.2025 21:27
-
01.07.2025 21:27
Проект договору
01.07.2025 21:27
-
01.07.2025 21:27
-
01.07.2025 21:27
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Гапон
Електронна пошта
Телефон
+380979102278
Замовник
ЄДРПОУ
44131710
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
62002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Богодухівський р-н, селище Краснокутськ
Адреса
вул. Охтирська, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Вугілля кам'яне
Період вимог/скарг з 15.09.2025 18:21 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 00:00 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.09.2025 18:21
Повідомлення про рішення
08.09.2025 18:31
Електроний протокол про продовження строку
01.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 21:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 21:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, з урахуванням специфіки закупівлі, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
08.09.2025 18:25
Дата кінця розгляду
30.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.2 р.3 тендерної документації вимагається вимагається вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. п.п.4 п.2 р.3 тендерної документації У реквізитах гарантії: строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Учасником надано ГАРАНТІЯ № 1939/07, в якій п.3 зазначається, що за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Тобто, строк сплати коштів за гарантією не зазначено в робочих або банківських днях. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантію строк сплати коштів за якою буде зазначатися в робочих або банківських днях. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2.р.3 тендерної документації разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта). Учасником надано ГАРАНТІЮ № 1939/07, яку підписано «Уповноважена особа: Начальник Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» КЕП Дерев'янко Наталія Євгеніївна». Учасником надано довіреність від 06 грудня 2023 року АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «Оксі Банк», якої уповноважується Дерев’янко Наталію Євгенівну. При цьому наданою довіреністю не підтверджено повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку, оскільки довіреність видана не на посадову особу банку- гаранта , а саме Начальника Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» КЕП Дерев'янко Наталія Євгеніївна. Крім того, відповідно до наказу №304-к/тр від 01.08.2024 року Дерев'янко Наталія Євгеніївна переведена на посаду Начальника Управління документарних операцій з 01.08.2024 року, а довіреність видана від 06 грудня 2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 р.3 тендерної документації вимагається довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Учасником надано довідку (нова редакція) від 29 серпня 2025 року, в якій зазначається, зокрема, що було надано електронну банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 1939/07/A/BG від 10 липня 2025 року, зі змінами від 29 серпня 2025 року на користь ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 44131710 (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення виконання – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" Ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 45844723 (далі - Принципал) зобов’язань перед Бенефіціаром, стосовно процедури закупівлі: за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 09110000-3 "Тверде паливо" (ДК 021:2015 - 09111100-1 "Вугілля") (Вугілля кам'яне)., оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-01-012850-a на суму 5 000,00 (П'ять тисяч) гривень 00 копiйок код валюти - 980, строком по 20 грудня 2025 року. Проте, в складі тендерної пропозиції учасником надано ГАРАНТІЯ № 1939/07/A/BG (нова редакція) від 29 серпня 2025 року. Таким чином наданою довідкою не підтверджено наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії, а саме ГАРАНТІЯ № 1939/07/A/BG (нова редакція) від 29 серпня 2025 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації вимагається Інформаційна довідка про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: номер та дата договору, повне найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. Надано ДОВІДКА з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій не зазначено ) сума договору Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформаційну довідка про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: номер та дата договору, повне найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. Учасником не надано довідку, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції щодо не надання документів: у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Крім того, з метою підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей, кожен із Учасників такого об’єднання, у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про підтвердження відсутності у кожного з Учасників такого об’єднання підстав для відмови в участі у відкритих торгах. Інформація подається згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації; у випадку, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрований на території України свій національний паспорт або посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України або військовий квиток, виданий іноземцю чи особі без громадянства, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. У випадку, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, але активи такої юридичної особи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ухвалу слідчого судді або ухвала суду про передачу активів в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або згоду самого власника активів про передачу активів, підпис якої нотаріально завірений в установленому законодавством порядку.* У випадку, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, то у такому випадку учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку із зазначенням цифрового коду доступу, який дає змогу ідентифікувати редакцію модельного статуту, на підставі якого діє Учасник, та рішення про створення Учасника. Витяг з Реєстру платників єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку) отриманий через особистий електронний кабінет Учасника, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції щодо не надання документів Перелік виявлених невідповідностей: п.1.розділу 3 тендерної документації встановлена вимога надання заповненої та підписаної цінової пропозиції згідно з Додатком 5 до тендерної документації. Учасником надано Цінову пропозицію, в п.2 якої вказана адреса, та не вказано юридична чи фактична. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.розділу 3 тендерної документації , Додаток 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповненої та підписаної цінової пропозиції згідно з Додатком 5 до тендерної документації Перелік виявлених невідповідностей: Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку. Надані Відомості про учасника у якіх відсутня інформація - фактичне місцезнаходження учасника, відсутня інформація про - уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові) , Вимога реквізити банківського рахунку за яким буде здійснюватися оплата , вказані реквізити де обслуговується учасник. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлені та заповнені відомості
Створено
12.09.2025 21:44
Надати до
13.09.2025 21:44
Період вимог/скарг з 14.11.2025 16:50 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 18:17 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 16:50
Довідка НАЗК
14.11.2025 16:50
Повідомлення про рішення
27.10.2025 20:41
Електроний протокол про продовження строку
20.10.2025 18:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 21:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 21:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути тендерну пропозицію в частині тендерного забезпечення, в тому числі документи банку, що видав тендерне забезпечення, які надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 20:40
Дата кінця розгляду
18.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 01.12.2025 17:44 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 17:40 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
01.12.2025 17:44
Повідомлення про рішення
01.12.2025 17:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 21:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 21:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
194 218.37 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380979102278
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
194 218.37 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380979102278
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності