Показати схожі тендери

Закупівля Фінансові послуги зі здійснення прийому платежів за послуги паркування транспортних засобів (Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги) від КП "Київтранспарксервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-012336-a
Id Tender d54ab360d8d340e9b2b3abc6b70672b4
План UA-P-2025-06-24-012209-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.07.2025 17:56
Остання зміна 06.08.2025 12:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 17:55 до 09.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 17:55
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 17:55
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 11:27
до 30.07.2025 12:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.07.2025 18:25
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2025 12:51
до 06.08.2025 12:14
Період уточнень
з 01.07.2025 17:55 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 17:55 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 11:27 до 30.07.2025 12:51
Період кваліфікації
з 10.07.2025 11:27 до 30.07.2025 12:51
Основні параметри
Фінансові послуги зі здійснення прийому платежів за послуги паркування транспортних засобів (Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 000 000 грн.
Фінансові послуги зі здійснення прийому платежів за послуги паркування транспортних засобів.
Назва предмета закупівлі
Фінансові послуги зі здійснення прийому платежів за послуги паркування транспортних засобів.
Очікувана вартість
6 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2025 11:04
Закінчення аукціону
10.07.2025 11:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фінансові послуги зі здійснення прийому платежів за послуги паркування транспортних засобів
Код ДК 021:2015
66170000-2 - Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04073, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовника з Виконавцем за відповідний місяць надання послуг здійснюються шляхом перерахування коштів Замовника на поточний рахунок Виконавця в розмірі, передбаченому п.5.2 Договору, впродовж 5-ти банківських днів, наступних за днем підписання актів приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
6 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ „КОНТРАКТОВИЙ ДІМ“"
Пропозиція:
3 600 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.07.2025 11:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 15:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зелена Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380679985664
Сайт:
https://ktps.kyiv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
35210739
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Кваліфікація
Лот № 1 Фінансові послуги зі здійснення прийому платежів за послуги паркування транспортних засобів.
Період вимог/скарг з 25.07.2025 18:25 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 11:27 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Документи кваліфікації
25.07.2025 18:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.07.2025 16:46
Електроний протокол про продовження строку
10.07.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.07.2025 11:27
Надати до
12.07.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВ ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «КОНТРАКТОВИЙ ДІМ». У зв’язку із тим, що є необхідність звернутися для підтвердження інформації наданою Учасником до установ та/або організацій відповідно до їх компетенції та детального аналізу документів наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 07.08.2025 р.
Дата продовження строку розгляду
15.07.2025 16:46
Дата кінця розгляду
08.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.07.2025 12:51 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 18:25 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
30.07.2025 12:51
Довідка НАЗК
30.07.2025 12:51
Повідомлення про рішення
30.07.2025 12:50
Пропозиція, що перемогла
30.07.2025 12:38
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 18:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 17:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та ст. 26, 29 Закону України "Про публічні закупівлі" є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: Довідка про виконання аналогічних договорів містить інформацію, що не відповідає вимогам тендерної документації. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за кодом класифікатора або найменуванню предмета закупівлі даної процедури. Договори зазначені у довідці діючі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.2.1. розділ 1, Додаток 1 до ТД. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог пп 1.2.1. розділу 1, Додатку 1 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності: Відсутні документи щодо підтвердження в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.3.2. розділ 1, Додаток 1 до ТД. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог пп 1.3.2. розділ 1, Додатку 1 до тендерної документації. 3. Виявлені невідповідності: Відсутній проект договору підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 6.12., розділ 6, Додатку 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог п 6,12. розділ 6, Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
28.07.2025 15:30
Надати до
29.07.2025 15:30
Договір
UA-2025-07-01-012336-a-b1
Підписаний і діє
Номер
61/25П
6 000 000 грн.
6 000 000 грн.
З ПДВ
Підписано
05.08.2025
Строк дії договору з
05.08.2025
по
04.08.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Фінансові послуги зі здійснення прийому платежів за послуги паркування транспортних засобів
Номенклатура
Фінансові послуги зі здійснення прийому платежів за послуги паркування транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Київтранспарксервіс"
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35210739

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37973023

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.08.2025 12:14
-
06.08.2025 12:14
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 18:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 18:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності