Показати схожі тендери

Закупівля дитячі новорічні подарунки від Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-011785-a
Id Tender d4c44875630b4f499a7fa034e0e58ac2
План UA-P-2025-07-01-013613-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.07.2025 16:54
Остання зміна 16.07.2025 14:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 512 505.28 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
72 562.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 16:56 до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 16:56
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 16:56
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 15:18
до 09.07.2025 17:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 17:04
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.07.2025 17:04
до 16.07.2025 14:57
Період уточнень
з 01.07.2025 16:56 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 16:56 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 15:18 до 09.07.2025 17:04
Період кваліфікації
з 09.07.2025 15:18 до 09.07.2025 17:04
Основні параметри
дитячі новорічні подарунки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 512 505.28 грн.
дитячі новорічні подарунки
Назва предмета закупівлі
дитячі новорічні подарунки
Очікувана вартість
14 512 505.28 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
72562,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
435 375
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 14:55
Закінчення аукціону
09.07.2025 15:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
дитячі новорічні подарунки
Код ДК 021:2015
15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
91 056
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти м. Харкова
Дата постачання з
15.12.2025 00:00
Дата постачання по
17.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної, з відстрочкою платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 1 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови поставки товару за цим договором визначаються відповідно до правил Інкотермс 2020. Поставка товару за цим договором здійснюється на умовах DDP - Україна, пункт призначення визначений згідно з пунктом 5.3. Договору. Право власності на товар, а також ризики щодо його втрати, нестачі, псування або пошкодження переходять від Постачальника до Замовника відповідно до умов поставки, визначених в абзаці другому даного пункту цього договору, та на підставі видаткової накладної, оформленої згідно з цим договором. Поставка товару здійснюється транспортом на вибір Постачальника, за власний рахунок. Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі заявки Замовника, за власний рахунок Постачальника, протягом (одного) календарного дня з моменту отримання заявки Замовника на конкретну партію Товару. Строк поставки конкретної партії товару може бути змінено за письмовим погодженням сторін шляхом укладання відповідної додаткової угоди до даного договору. Навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Постачальником за власні кошти. Постачальник забезпечує таке пакування та транспортування Товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню та псуванню.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА"
Пропозиція:
12 199 682.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Пропозиція:
13 341 525.12 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 14:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.07.2025 16:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тимофєєва Надія Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Timofeyeva Nadiya
Електронна пошта
Телефон
380577378328
Замовник
ЄДРПОУ
36816884
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv
Повна назва
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv
Поштовий індекс
61001
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
пр-т Гагаріна 41-б
Кваліфікація
Лот № 1 дитячі новорічні подарунки
Період вимог/скарг з 09.07.2025 17:04 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 15:18 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 17:05
Довідка НАЗК
09.07.2025 17:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.07.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-01-011785-a-c1
Підписаний і діє
Номер
22-К
12 199 682.88 грн.
10 166 402.4 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2025
Строк дії договору з
16.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
91 056 (штуки)
дитячі новорічні подарунки
Номенклатура
дитячі новорічні подарунки
Кількість
91 056
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 17 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Повна назва
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36816884

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА"
Повна назва
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00377265

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 14:57
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000021
Дата створення проекту
28.07.2025 10:52
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 11:29
Дата публікації висновку про результати
07.08.2025 15:08
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.07.2025 Київ № 198 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-07-01-011785-a 01.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 11:29
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Комбінат дитячого харчування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 червня 2025 року № 31, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА» (далі – ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА»), повідомлення про намір укласти договір від 09 липня 2025 року, договір про закупівлю товару від 16 липня 2025 року № 22-К на суму 12 199 682,88 гривень з ПДВ (далі - Договір), додаткову угоду від 16 липня 2025 року № 1 до Договору, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 04 серпня 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до Договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.08.2025 00:00
Дата публікації
07.08.2025 15:08
Документи висновку
07.08.2025 15:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дитячих новорічних подарунків (ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-01-011785-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): з наступних питань, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 16 липня 2025 року № 22-К (далі – Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 16 липня 2025 року № 1 до Договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.07.2025 12:18
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 12:19
-
Відповідь
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-01-011785-a
Відповідно до Вашого запиту від 30.07.2025р., КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ» (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, запитувану ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, м. Київ , в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-01-011785-a. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2025-07-01-011785-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 14 512 505,28 грн., з ПДВ. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначена вище очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно п.1 частини 1 Розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (зі змінами)(далі – Методика), та заявки на проведення закупівлі товарів від керівника підрозділу — ініціатора проведення закупівлі(заявка додається). Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку. Основним методом визначення очікуваної вартості предмету закупівлі для товарів широкого вжитку, є метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товари, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках(розрахунок надається). Закупівля товару здійснювалася для забезпечення подарунками учнів 1-4 класів та вихованців дошкільного віку закладів освіти м. Харкова на виконання заходів Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2018-2025 роки , згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, згідно рішення 33 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 03.12.2024 № 682/24 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2025 рік», ураховуючи введений в Україні воєнний стан , на підставі ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , керуючись ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з урахуванням вимог до ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України та підтверджують їх походження, безпечність і якість. Отже технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують специфіку потреб користувачів. З метою приведення всіх цін до єдиних умов, аналізуються загальні ціни на товар, які розглядаються як ціна за одиницю. Обсяг закупівлі товару (V) буде дорівнювати 91056 штук ( згідно інформації щодо очікуваної кількості здобувачів освіти закладів освіти м. Харкова , які будуть забезпечені новорічними подарунками (солодощами) в 2025 році, наданої Департаментом освіти м. Харкова» (інформація надається ). Таким чином очікувана вартість за одиницю становить: Новорічний подарунок: Цод = (Ц1 + Ц2 + Ц3) / К = (177,08+187,50+95,94+95,78 )= 556,30 / 4 = 139,07 (8,40+19,00+26,91+26,91)=81,22//3= 20,31(картонна упаковка)Усьго : 139,07+20,31=159,38 грн. За результатами застосування методу порівняння ринкових цін, очікувана вартість новорічних подарунків становить: ОВ = Цод x V = 159,38 х 91056 = 14 512 505,28 грн. 2. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 16 липня 2025 року № 22-К (далі – Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 16 липня 2025 року № 1 до Договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 16.07.2025р між Комунальним підприємством «Комбінат дитячого харчування» та переможцем процедури закупівлі Приватне Акціонерне Товариство «Харківська бісквітна фабрика» було укладено договір № 22-К про закупівлю товару від 16.07.2025 року на суму 12 199 682,88 грн. Згідно листа Приватного Акціонерного Товариства «Харківська бісквітна фабрика» № 204 від 16.07.2025р. (лист додається) , щодо зменшення ціни за одиницю товару , згідно з розділом.12 , п.12.2, підпункту 5 договору про закупівлю товару (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) , на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей. було укладено додаткову угоду від 16.07.2025 № 1 на суму 12 194 219,52 грн. Економія бюджетних коштів за результатами закупівлі склала 2 318 285,76 грн.
Рішеня
04.08.2025 15:19
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 512 505.28 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Контактний телефон:
380577378328
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 512 505.28 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Контактний телефон:
380577378328
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності