Показати схожі тендери

Закупівля Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) від ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-011495-a
Id Tender 2c8feeb743b64f619f57ca31b484cd86
План UA-P-2025-07-01-008294-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.07.2025 16:41
Остання зміна 01.08.2025 15:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 204 699.73 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
43 202.98 грн. (0,16 %)
Вартість подання пропозиції:
12 240 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 16:41 до 10.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 16:41
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 16:41
до 07.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00
-
Період уточнень
з 01.07.2025 16:41 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 16:41 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво)
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 640 596.3 грн.
Лот 1. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 18702 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 18702 м3
Очікувана вартість
8 640 596.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43202,98
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
18 702
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Адреса Ратнівського надлісництва: 44101, Волинська обл., Ковельський р-н., смт. Ратне, вул. Гранична, 31. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Ратнівського надлісництва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - протягом 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 10% вартості послуг згідно Специфікації - протягом 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВОЛМА"
Пропозиція:
8 640 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
8 737 256.96 грн.
Лот 2. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 18932 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 18932 м3
Очікувана вартість
8 737 256.96 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43686,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
18 932
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Адреса Ратнівського надлісництва: 44101, Волинська обл., Ковельський р-н., смт. Ратне, вул. Гранична, 31. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Ратнівського надлісництва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - протягом 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 10% вартості послуг згідно Специфікації - протягом 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВОЛМА"
Пропозиція:
8 735 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
8 826 846.47 грн.
Лот 3. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 19142 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 19142 м3
Очікувана вартість
8 826 846.47 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
44134,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
19 142
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Адреса Ратнівського надлісництва: 44101, Волинська обл., Ковельський р-н., смт. Ратне, вул. Гранична, 31. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Ратнівського надлісництва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - протягом 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 10% вартості послуг згідно Специфікації - протягом 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЄВРО-ПЛЮС"
Пропозиція:
8 455 658 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 15:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Неділько Олександр Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380673323647
Замовник
ЄДРПОУ
45601597
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
43010
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
проспект Волі, 30
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 18702 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 00:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 06 серпня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Документи кваліфікації
14.07.2025 19:19
Електроний протокол про продовження строку
10.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 06 серпня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
14.07.2025 19:19
Дата кінця розгляду
08.08.2025 00:00
Лот № 2 Лот 2. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 18932 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 00:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 06 серпня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Документи кваліфікації
14.07.2025 19:19
Електроний протокол про продовження строку
10.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 06 серпня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
14.07.2025 19:19
Дата кінця розгляду
08.08.2025 00:00
Лот № 3 Лот 3. Лісозаготівельні послуги (Ратнівське надлісництво) в обсязі 19142 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 00:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 06 серпня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Документи кваліфікації
14.07.2025 19:19
Електроний протокол про продовження строку
10.07.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 06 серпня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
14.07.2025 19:19
Дата кінця розгляду
08.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Виявлено недоліки з поданими Учасником документами на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1.1. В «Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 09.07.2025 за номером 159 в колонці 6 рядку 1 незазначена електронна адресу контрагента. 1.1.2 В «Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 09.07.2025 за номером 159 в колонці 5 рядку 2 невірно вказана сума 948,76 грн а в акті бн від 31.07.2024 968,76 грн . Також, невірно вказана загальна сума по актах (2739497,98 грн). 1.2. Виявлено недоліки з поданими Учасником документами на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1 В поданій довідці від 07.07.2025 за номером №158 в колонці 5 «Назва та реквізити документа, яким підтверджується належне працевлаштування» згідно вимог тендерної документації та поданих учасником документів повинно зазначатись – квитанції з номерами та датами, а в рядку 8 невірно зазначено дату Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг –контракту Гринішака Степана Степановича. 1.2.2 В поданій довідці від 07.07.2025 за номером №158 в колонці 6 «Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація» рядку 9 невірно вказана дата посвідчення (28.03.24) 1.2.3. В поданій довідці від 07.07.2025 за номером №158 в колонці 2 «ПІБ працівника» виявлено розбіжності по рядку 9 Блящук/Бляшук Сергій Адамович між поданою довідкою та повідомленням про прийняття на роботу. 1.2.4. В поданій довідці від 07.07.2025 за номером №158 в колонці 2 «ПІБ працівника» виявлено розбіжності по рядку 10 Битківський Юрій Михайлович/Миколайович між інформацією в посвідченні та повідомленні про прийняття на роботу. 1.2.5 Працівник Гурич Ярослав Анатолійович задіяний трактористом і лісорубом 6 розряду в інших закупівлях інших Замовників дія Договору яких не закінчена: - Закупівля № UA-2025-06-11-013409-a. (ЛОТ №6) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 151-11-20250702-06-з від 02.07.2025 р. по 30.09.2025 р. ); - Закупівля № UA-2025-03-24-007786-a. (ЛОТ №9) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 01-05/99-2025-з від 01.05.2025 р. по 30.06.2025 р. – продовжений до 30.09.2025 р. Додатковою угодою №1 від 30.06.2025 р.) 1.2.6 Працівник Битківський Юрій Михайлович задіяний лісорубом 6 розряду в інших закупівлях інших Замовників дія Договору яких не закінчена: - Закупівля № UA-2025-06-11-013409-a. (ЛОТ №6) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 151-11-20250702-06-з від 02.07.2025 р. по 30.09.2025 р. ); - Закупівля № UA-2025-03-24-007786-a. (ЛОТ №9) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 01-05/99-2025-з від 01.05.2025 р. по 30.06.2025 р. – продовжений до 30.09.2025 р. Додатковою угодою №1 від 30.06.2025 р. 1.2.7. Працівник Гурич Олександр Павлович задіяний лісорубом 6 розряду в інших закупівлях інших Замовників дія Договору яких не закінчена: - Закупівля № UA-2025-06-11-013409-a. (ЛОТ №6) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 151-11-20250702-06-з від 02.07.2025 р. по 30.09.2025 р. ); - Закупівля № UA-2025-03-24-007786-a. (ЛОТ №9) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 01-05/99-2025-з від 01.05.2025 р. по 30.06.2025 р. – продовжений до 30.09.2025 р. Додатковою угодою №1 від 30.06.2025 р.); 1.3. Виявлено недоліки з поданими Учасником документами на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.3.1. В поданій учасником довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій за номером №160 від 07.07.2025 в таблиці виявлено наступні недоліки: - в колонці 5 рядку 2 замість інвентарної картки 04 від 01.03.2025 необхідно ще раз вказати 03 від 01.03.2025 відповідно до поданих документів; - в колонці 2 рядку 3 невірно вказано трактор колісний БЕЛАРУС 892.2 - в колонці 2 рядку 4 невірно вказано трактор гусеничний ТТ-4 1.3.2. Трактор ТТ-4 реєстраційний номер: ТО 1752 АТ, 3аводський №127011, випуску 1985 року наданий також в інших закупівлях ДП «Ліси України»: - Закупівля № UA-2025-06-11-013409-a. (ЛОТ №6) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 151-11-20250702-06-з від 02.07.2025 р. по 30.09.2025 р. ); - Закупівля № UA-2025-03-24-007786-a. (ЛОТ №9) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 01-05/99-2025-з від 01.05.2025 р. по 30.06.2025 р. – продовжений до 30.09.2025 р. Додатковою угодою №1 від 30.06.2025 р.); 1.3.3 Бензопили STIHL MS 361 в кількості 2 шт із заводськими номерами 195185976 і 195185990 надані також в інших закупівлях ДП «Ліси України»: - Закупівля № UA-2025-06-11-013409-a. (ЛОТ №6) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 151-11-20250702-06-з від 02.07.2025 р. по 30.09.2025 р. ); - Закупівля № UA-2025-03-24-007786-a. (ЛОТ №9) Замовник: ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ". (Договір № 01-05/99-2025-з від 01.05.2025 р. по 30.06.2025 р. – продовжений до 30.09.2025 р. Додатковою угодою №1 від 30.06.2025 р.) 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пунктом 3. Додатку 3 до Тендерної документації встановлено необхідність подання, підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.3 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за зразком: № з/п Найменування другої сторони аналогічного договору (договорів) Номер та дата укладання Аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік Документів, що підтверджують виконання договору (накладні, акти приймання- передачі, підсумковий акт звіряння тощо) Контактні дані замовника/ контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати: - копію (копії) відповідного (відповідних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) разом з додатками, якими визначені обсяги та вартість послуг; - копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору оригінал /копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції; - у разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за Зразком 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним (ми) договором (ми) у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний договір (виконані договори) на надання лісозаготівельних послуг загальною вартістю не менше 25% від оголошеної вартості закупівлі по лоту. ПРИМІТКА: У разі надання Учасником оригіналів/копій більше, ніж одного договору, належним виконанням є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. 2.2. Пунктом 4. Додатку 3 до Тендерної документації встановлено необхідність подання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для проведення лісосічних робіт: Лот 3: - трактористи/ машиністи/ оператори спеціалізованих машин/ водії вантажних транспортних засобів – не менше 2 чол.; - вальники лісу 6 розряду/лісоруби 6 розряду – не менше 2 чол.; - вальники лісу не нижче 4 розряду/лісоруби не нижче 4 розряду – не менше 2 чол.; - вальники лісу/лісоруби та/або помічники вальників лісу/лісорубів та/або підсобні різноробочі робітники – не менше 3 чол. або в разі використання лісозаготівельних комплексів: - водії/оператори харвестера/трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів – відповідно до кількості заявленої техніки та змінності роботи, - вальники лісу/лісоруби та/або помічники вальників лісу/лісорубів та/або підсобні різноробочі робітники – не менше 1 чол. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за зразком: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва та реквізити документа, яким підтверджується належне працевлаштування Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація 1 2 3 4 5 6 В разі подання пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» по даному замовнику, не допускається подання одного і того ж працівника для підтвердження мінімальної наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС. - копії посвідчень водіїв/машиністів/операторів/трактористів відповідно до наданого переліку транспортних засобів та обладнання. - копії посвідчень вальників лісу /лісорубів відповідного розряду. В разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію та документи передбачені даним пунктом від субпідрядників/співвиконавців. 2.3. Пунктом 2. Додатку 3 до Тендерної документації встановлено необхідність подання підтвердження на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника: Лот 3: - техніка задіяна на трелюванні деревини та/або збиранні лісопродукції та переміщенні на верхній склад – не менше 2 шт., - бензопили – не менше 4 шт., - мотокоси – не менше 1 шт., або лісозаготівельний комплекс в складі: - харвестер лісозаготівельний/лісозаготівельний комбайн з розрахунку не більше 175 м3 заготівлі на 1 робочу зміну/350 м3 заготівлі на 2 робочих зміни, - техніка задіяна на збиранні лісопродукції та переміщенні на верхній склад – не менше 1 шт., - мотокоси – не менше 1 шт. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за зразком: № Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України. ** зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 4 таблиці. В разі подання пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» по даному замовнику, не допускається подання однієї і тієї ж самої одиниці техніки та обладнання на підтвердження мінімальної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг. В разі подання лісозаготівельних комплексів для підтвердження мінімальної кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій по різним лотам та/або закупівлям даного Замовника, надати розрахунок використання лісозаготівельних комплектів за лотами з врахуванням продуктивності не більше 175 м3 заготівлі на 1 робочу зміну/350 м3 заготівлі на 2 робочих зміни. - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу та підтверджуючі документи до договору про передачу/отримання обладнання; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора). Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора). У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені даним пунктом від субпідрядників/співвиконавців. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання. 3. На відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.3 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за зразком: № з/п Найменування другої сторони аналогічного договору (договорів) Номер та дата укладання Аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік Документів, що підтверджують виконання договору (накладні, акти приймання- передачі, підсумковий акт звіряння тощо) Контактні дані замовника/ контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати: - копію (копії) відповідного (відповідних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) разом з додатками, якими визначені обсяги та вартість послуг; - копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору оригінал /копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції; - у разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за Зразком 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним (ми) договором (ми) у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний договір (виконані договори) на надання лісозаготівельних послуг загальною вартістю не менше 25% від оголошеної вартості закупівлі по лоту. ПРИМІТКА: У разі надання Учасником оригіналів/копій більше, ніж одного договору, належним виконанням є надання відгуку про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Виправити недоліки з поданими Учасником документами на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1.1 Вимістити в новій редакції Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» де в колонці 6 рядку 1 зазначити електронну адресу контрагента а в колонці 5 рядку 2 вірно вказати суму акту бн від 31.07.2024 та загальна сума по актах (2739497,98 грн). 3.2. Виправити недоліки з поданими Учасником документами на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1.Надати довідку вказавши в колонці 5 «Назва та реквізити документа, яким підтверджується належне працевлаштування» зазначивши квитанції з номерами та датами, а в рядку 8 вірно зазначити дату Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг –контракту Гринішака Степана Степановича. 3.2.2. Вказати в довідці колонці 6 «Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація» рядку 9 правильну дату посвідчення (28.03.24) 3.2.3. Правильно вказати прізвище в колонці 2 «ПІБ працівника» по рядку 9 Блящук/Бляшук Сергій Адамович в довідці та/або повідомленням про прийняття на роботу. 3.2.4 Замінити на інших працівників згідно вимог тендерної документації працівників - Гурич Ярослав Анатолійович, Битківський Юрій Михайлович, Гурич Олександр Павлович задіяних в інших закупівлях; 3.3. Виправити недоліки з поданими Учасником документами на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 3.3.1 Замінити на інші бензопили згідно вимог тендерної документації Бензопили STIHL MS 361 в кількості 2 шт із заводськими номерами 195185976 і 195185990 (інвентарні картки 01 та 02 від 01.03.2025) наданих в інших закупівлях 3.3.2 В довідці в колонці 5 рядку 2 замість інвентарної картки 04 від 01.03.2025 необхідно ще раз вказати 03 від 01.03.2025 відповідно до поданих документів або надати інвентарну картку 04 від 01.03.2025. 3.3.3. В довідці в колонці 2 рядку 3 вірно вказати назву - трактор колісний БЕЛАРУС 892.2 згідно поданого свідоцтва. 3.3.4. Замінити на інший транспортний засіб згідно вимог тендерної документації Трактор ТТ-4 реєстраційний номер: ТО 1752 АТ, 3аводський №127011, випуску 1985 року наданий в інших закупівлях.
Створено
31.07.2025 17:56
Надати до
01.08.2025 17:56
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
26 204 699.73 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380673323647
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
26 204 699.73 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380673323647
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності