Показати схожі тендери
Закупівля Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної) освіти для забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання від ЗП(ПТ)О "Первомайський професійний коледж".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-010612-a
Id Tender eb15c234ae004b3e906909af0d177237
План UA-P-2025-07-01-012688-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 01.07.2025 16:08
Остання зміна 17.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 141 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 707.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 16:07 до 09.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 16:07
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 16:07
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 10:00
до 11.07.2025 12:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 12:51
до 17.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.07.2025 12:51
-
Період уточнень
з 01.07.2025 16:07 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 16:07 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 10:00 до 11.07.2025 12:51
Період кваліфікації
з 09.07.2025 10:00 до 11.07.2025 12:51
Основні параметри
Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної) освіти для забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 141 500 грн.
Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної) освіти для забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Назва предмета закупівлі
Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної) освіти для забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Очікувана вартість
3 141 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15707,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 1 (штуки)
Апарат лазерного зварювання 1500 W BWT
Опис предмета закупівлі
Апарат лазерного зварювання 1500 W BWT
Код ДК 021:2015
42662200-6 - Обладнання для неелектричного зварювання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Апарат плазмового різання
Опис предмета закупівлі
Апарат плазмового різання
Код ДК 021:2015
42662200-6 - Обладнання для неелектричного зварювання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №3 13 (штуки)
Зварювальний напівавтомат MIG/MAG/MMA
Опис предмета закупівлі
Зварювальний напівавтомат MIG/MAG/MMA
Код ДК 021:2015
42662100-5 - Обладнання для електрозварювання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Апарат аргонодугової зварки з електронним керуванням TIG/MMA
Опис предмета закупівлі
Апарат аргонодугової зварки з електронним керуванням TIG/MMA
Код ДК 021:2015
42662100-5 - Обладнання для електрозварювання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №5 7 (штуки)
Зварювальний напівавтомат з механічним керуванням TIG/MMA
Опис предмета закупівлі
Зварювальний напівавтомат з механічним керуванням TIG/MMA
Код ДК 021:2015
42662100-5 - Обладнання для електрозварювання
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №6 13 (штуки)
Стіл Зварювальника
Опис предмета закупівлі
Стіл Зварювальника
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №7 13 (штуки)
Витягуючий модуль зварювального столу з маніпулятором
Опис предмета закупівлі
Витягуючий модуль зварювального столу з маніпулятором
Код ДК 021:2015
42662000-4 - Зварювальне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Піч для сушіння та зберігання електродів
Опис предмета закупівлі
Піч для сушіння та зберігання електродів
Код ДК 021:2015
42662000-4 - Зварювальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №9 26 (штуки)
Редуктор для аргону та вуглекислоти з підігрівачем 220V
Опис предмета закупівлі
Редуктор для аргону та вуглекислоти з підігрівачем 220V
Код ДК 021:2015
42662000-4 - Зварювальне обладнання
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №10 15 (штуки)
Табурет для зварника з вогнестійкою тканиною
Опис предмета закупівлі
Табурет для зварника з вогнестійкою тканиною
Код ДК 021:2015
42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Позиція : №11 13 (штуки)
Зварювальний кабель з тримачем 3 м
Опис предмета закупівлі
Зварювальний кабель з тримачем 3 м
Код ДК 021:2015
42662000-4 - Зварювальне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55210, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, м. Первомайськ , вулиця Корабельна, будинок 20/2
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки всього Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СУШКОВА ЮЛІЯ ОЛЕГІВНА
Пропозиція:
3 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.07.2025 16:08
Оголошення про проведення закупівлі
01.07.2025 16:07
-
01.07.2025 16:07
-
01.07.2025 16:07
Проект договору
01.07.2025 16:07
-
01.07.2025 16:07
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Приблудюк
Електронна пошта
Телефон
+380982320410
Замовник
ЄДРПОУ
05537302
Повна назва
ЗП(ПТ)О "Первомайський професійний коледж"
Поштовий індекс
55210
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Первомайськ
Адреса
вул.Корабельна 20/2
Кваліфікація
Лот № 1 Інструменти та обладнання для модернізації майстерень і лабораторій закладу професійної (професійно-технічної) освіти для забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Період вимог/скарг з 11.07.2025 12:51 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 10:00 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна документація містить такі вимоги: в пункті 3.2. додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками: «Задля підтвердження відповідності товару, запропонованого Учасником, вимогам замовника, викладеним в додатку 2 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати технічні умови на відповідний вид Товарів/ інструкції з експлуатації/ сертифікат якості/ сертифікат відповідності з обов’язковим вказанням країни походження товару/ гарантійний талон/ технічний паспорт /тощо на запропонований товар» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначені документи щодо товару - «Піч для сушіння та зберігання електродів» Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
11.07.2025 12:51
Повідомлення про рішення
09.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
09.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000077
Дата створення проекту
14.07.2025 16:18
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 17:36
Дата публікації висновку про результати
22.07.2025 12:44
Дата завершення усунення порушень
26.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 09) 532-59-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2025 № 75-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.07.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 14.07.2025 № 75-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2025-07-01-010612-a 14.07.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 17:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; відповідність умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік ЗП(ПТ)О «Первомайський професійний коледж» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 01.07.2025 № 91; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Сушкова Юлія Олегівна (далі – ФОП Сушкова Ю.О.); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11.07.2025 № 111; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Сушкова Ю.О., відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
17.07.2025 00:00
Дата публікації
22.07.2025 12:44
Документи висновку
22.07.2025 12:44
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-01-010612-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 11:46
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 11:46
-
Відповідь
Пояснення (інформація, документи) на Запит органу державного фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Замовником під час проведення процедури закупівлі повністю дотримано норм чинного законодавства, в тому числі й норм постанови КМУ від 11.10.2016р. №710. Повідомляємо, що замовником було розроблено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення (додається), та було оприлюднене на веб-сайті замовника за посиланням: http://zptoppk.mk.ua/tender2025.html Посилання на сайти, згідно яких замовником здійснювався попередній моніторинг цін на товари та визначена очікувана вартість предмета закупівлі - https://paton.ua/, https://teslaweld.com/, https://jasic.ua/ua, https://prom.ua/, https://uhl-mash.in.ua/ua/. Стосовно джерела фінансування закупівлі також надаємо підтвердні документи: 1) розпорядження Миколаївської обласної військової адміністрації від 13.05.2025 року № 163-р з додатками; 2) кошторис на 2025 рік затверджений 26.05.2025 рік; 3) паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік
Рішеня
16.07.2025 14:43
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 141 500 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 10:00
Замовник:
ЗП(ПТ)О "Первомайський професійний коледж"
Контактний телефон:
+380982320410
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 141 500 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 10:00
Замовник:
ЗП(ПТ)О "Первомайський професійний коледж"
Контактний телефон:
+380982320410
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності