Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Новояворівська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-009539-a
Id Tender d2df5080e4b9416288bd1e3f7a0f5fd0
План UA-P-2025-07-01-007375-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.07.2025 15:45
Остання зміна 30.07.2025 17:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
42 663 829 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
213 319.15 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 15:45 до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 15:45
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 15:45
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 12:31
до 30.07.2025 10:53
Залишилось 21 год. 29 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 10:34
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 10:53
-
Період уточнень
з 01.07.2025 15:45 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 15:45 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 12:31 до 30.07.2025 10:53
Період кваліфікації
з 16.07.2025 12:31 до 30.07.2025 10:53
Основні параметри
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
«У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері».
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
42 663 829 грн.
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
42 663 829 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
213319,15
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
213 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.07.2025 12:08
Закінчення аукціону
16.07.2025 12:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81053, Україна, Львівська область, м. Новояворівськ, , вул.Шевченка,16А
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу Робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
42 393 024.02 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
40 800 421.16 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.07.2025 12:08
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
33000
Назва
ЄІБ
Повна назва
Європейський інвестиційний банк
Адреса
L-2950, Велике Герцогство Люксембург, Luxembourg, Luxembourg, 98-100, Boulevard Konrad Adenauer
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Цуняк
Електронна пошта
Телефон
+380325640084
Сайт:
http://www.novoyavorivsk.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04373301
Повна назва
Новояворівська міська рада
Поштовий індекс
81053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Новояворівськ
Адреса
вулиця Шевченка, 2
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 23.07.2025 10:34 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 12:31 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності тендерної пропозиції технічним вимогам. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договірну ціну, яка мала б бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм у будівництві, зокрема відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), як вказано у п.3.2. проекту договору (додаток №4 до тендерної документації). До договірної ціни учасник включив кошти на покриття ризиків учасників будівництва у розмірі 2,5%. Відповідно до п.5.31. Настанови кошти на покриття ризиків учасників будівництва враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених у Настанові факторів. При цьому за твердої договірної ціни вони можуть бути враховані в розмірі до 1,5%. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
23.07.2025 10:34
Повідомлення про рішення
23.07.2025 10:33
-
16.07.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.07.2025 10:53 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 10:34 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 10:53
Довідка НАЗК
30.07.2025 10:53
Повідомлення про рішення
30.07.2025 10:52
-
23.07.2025 10:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Відповідно до п.2.2. розділу 2 додатку №2 до тендерної документації був встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника* процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно із п.2.2.1. учасник мав підтвердити наявність робітників – не менше 5 осіб (підсобні робітники, монтажники, сантехніки, монтажник системи вентиляції, електрогазозварник). У складі тендерної пропозиції не підтверджено наявність монтажника системи вентиляції. Для усунення невідповідності просимо підтвердити наявність такого працівника. Для підтвердження потрібно надати: - виправлену Довідку за формою Додатка 2.2. до тендерної документації; - документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників*, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт.
Створено
28.07.2025 16:26
Надати до
29.07.2025 16:26
Договір
UA-2025-07-01-009539-a-c1
Очікує підписання
42 393 024.02 грн.
42 393 024.02 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Новояворівська міська рада
Повна назва
Новояворівська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04373301

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37606590

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
42 663 829 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
Новояворівська міська рада
Контактний телефон:
+380325640084
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
42 663 829 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
Новояворівська міська рада
Контактний телефон:
+380325640084
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності