Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із благоустрою населених пунктів: улаштування покриття після встановлення зупиночних павільйонів (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). від Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-008412-a
Id Tender e02ee2e67f7e4534a16fe541c1ec9df3
План UA-P-2025-07-01-010257-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.07.2025 14:51
Остання зміна 25.07.2025 10:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
474 439 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 744.39 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 14:51 до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 14:51
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 14:51
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00
до 25.07.2025 10:59
Залишилось 0 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 09:12
до 31.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.07.2025 10:59
-
Період уточнень
з 01.07.2025 14:51 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 14:51 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00 до 25.07.2025 10:59
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00 до 25.07.2025 10:59
Основні параметри
Послуги із благоустрою населених пунктів: улаштування покриття після встановлення зупиночних павільйонів (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
474 439 грн.
Послуги із благоустрою населених пунктів: улаштування покриття після встановлення зупиночних павільйонів (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Назва предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів: улаштування покриття після встановлення зупиночних павільйонів (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
474 439 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4744,39
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (послуга)
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Центральна» по вул. Олексія Солом'яного, 1а
Опис предмета закупівлі
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Центральна» по вул. Олексія Солом'яного, 1а
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50090, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, «вул. Центральна» по вул. Олексія Солом'яного, 1а
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Кастуся Калиновського» по вул. Олексія Солом’яного, 91
Опис предмета закупівлі
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Кастуся Калиновського» по вул. Олексія Солом’яного, 91
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50090, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, «вул. Кастуся Калиновського» по вул. Олексія Солом’яного, 91
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Василя Шкляра (Якуба Коласа)» по вул. Олексія Солом’яного
Опис предмета закупівлі
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Василя Шкляра (Якуба Коласа)» по вул. Олексія Солом’яного
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50090, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, «вул. Василя Шкляра (Якуба Коласа)» по вул. Олексія Солом’яного
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Аліма Солониченка» по вул. Олексія Солом’яного, 53
Опис предмета закупівлі
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Аліма Солониченка» по вул. Олексія Солом’яного, 53
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50090, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, «вул. Аліма Солониченка» по вул. Олексія Солом’яного, 53
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Пляжна» по вул. Антона Ігнатченка (Короленка),78
Опис предмета закупівлі
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Пляжна» по вул. Антона Ігнатченка (Короленка),78
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, «вул. Пляжна» по вул. Антона Ігнатченка (Короленка),78
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №6 1 (послуга)
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Антона Ігнатченка (Короленка)» по вул. Антона Ігнатченка (Короленка),44
Опис предмета закупівлі
Улаштування покриття після встановлення зупиночного павільйону «вул. Антона Ігнатченка (Короленка)» по вул. Антона Ігнатченка (Короленка),44
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, «вул. Антона Ігнатченка (Короленка)» по вул. Антона Ігнатченка (Короленка),44
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Туркін Костянтин Ігорович"
Пропозиція:
474 427 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.07.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
01.07.2025 14:51
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Ступак
Електронна пошта
Телефон
+380978960480
Замовник
ЄДРПОУ
04052554
Повна назва
Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Поштовий індекс
50079
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кривий Ріг
Адреса
вул. Антона Ігнатченка, буд. 1а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із благоустрою населених пунктів: улаштування покриття після встановлення зупиночних павільйонів (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Період вимог/скарг з 16.07.2025 09:12 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 00:00 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 09:12
Довідка НАЗК
16.07.2025 09:12
Повідомлення про рішення
09.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
09.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду документів учасника було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не надано довідку, яка складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів); в) інформація про реквізити банківського рахунку(рахунків); г) форма оподаткування; д) інформація про найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю відповідно до п. 4 Додатку 2 Тендерної документації; 2. Не надано листів-згоди для всіх фізичних осіб, персональні дані яких надаються в тендерній документації (керівного складу, працівників, робітників, інших фізичних осіб), а саме: лист-згода Ковальчука Ю.В., Сацути С.В., Сіднєва М.О., Чиріної Н.Г., згідно з встановленим зразком п. 5 Додатку 2 Тендерної документації; 3. Надано інформаційну довідку про дотриманням вимог екологічної безпеки, встановлених законодавством України, а також відповідних правил, нормативів і стандартів, що регулюють діяльність у сфері охорони навколишнього природного середовища від забруднення та інших шкідливих впливів, але вона датована 03.04.2025 р., а також в ній не зазначено про недопускання розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття, те, що під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не буде перевищувати допустимі норми згідно п. 7 Додатку 2 Тендерної документації. 4. Не надано гарантійний лист згідно п. 8 Додатку 2 Тендерної документації, про те, що учасник відповідає за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України, в тому числі: • Закон України “Про санкції”; • Указ Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; • Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; • Постанова Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; • Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; • Постанова Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 № 1022 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147”. 5. Не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом згідно з п. 9 Додатку 2 Тендерної докупентації; 6. Не надано документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме: настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики згідно з п. 11 Додатку 2 Тендерної документації; 7. Не надано інформацію про субпідрядника (інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) згідно п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. 8. Не надано письмове погодження з формальними помилками згідно з п. 16 Додатку 2 Тендерної документації вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника. 9. Не надано довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації. 10. В інформаційній довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (господарські інструменти, знаряддя, обладнання, пристрої тощо) та договорі оренди №05/04/2025 від 05.04.2025 року не збігається кількість позицій, а саме: Акумуляторний дриль шуроповерт Dnipro M у довідці зазначено у кількості 5 шт., у договорі оренди – 1 шт., Діна метрична викрутка та ключ у довідці – 3 шт., у договорі – 2 шт., Шуруповерт у довідці – 2 шт., у договорі ¬– 1 шт. 11. Не надано підтвердження інформації наданої в довідці «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у вигляді копії штатного розкладу (в разі наявності); наказів або витягів з наказів про прийняття робітників на роботу; копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку) або іншого документа; договорів ЦПХ (в разі залучення працівників за такими договорами) для працівника Ковальчук Ю.В. 12. Не надано свідоцтво про реєстрацію машини «Міні-екскаватор гусенечний» на Степанюка А.В., що зазначається у довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (господарські інструменти, знаряддя, обладнання, пристрої тощо), як орендоване згідно з договором №24/04-2025 від 24.04.2025 року. 13. Не надано діючий договір на вивіз сміття на 2025 відповідно до пункту 22 Додатку 2 Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене учаснику, необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: довідку відомостей про учасника, листи – згоди про надання персональних даних з датами їх підписання, гарантійний лист про дотриманням вимог екологічної безпеки з актуальною датою та відповідними вимогами згідно Додатку 2 Тендерної Документації, гарантійний лист згідно п. 8 Додатку 2 Тендерної документації, про те, що учасник відповідає за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України, довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання етичної політики, інформацію про субпідрядника згідно п. 13 Додатку 2 Тендерної документації, письмове погодження з формальними помилками згідно з п. 16 Додатку 2 Тендерної документації, довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, діючий договір на вивіз сміття на 2025 рік, письмове підтвердження інформації наданої в довідці «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у вигляді копії штатного розкладу (в разі наявності); наказів або витягів з наказів про прийняття робітників на роботу; копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку) або іншого документа; договорів ЦПХ (в разі залучення працівників за такими договорами) для працівника Ковальчук Ю.В., свідоцтво про реєстрацію машини «Міні-екскаватор гусенечний» на Степанюка А.В., що зазначається у довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (господарські інструменти, знаряддя, обладнання, пристрої тощо), як орендоване згідно з договором №24/04-2025 від 24.04.2025 року, підтвердження (документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (свідоцтво про реєстрацію транспортного/их засобу/ів – на власний/ні), видаткова накладна, товарний чек, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо.) для Акумуляторний дриль шуроповерт Dnipro M, Діна метрична викрутка та ключ, Шуроповерт.
Створено
14.07.2025 12:26
Надати до
15.07.2025 12:26
Період вимог/скарг з 25.07.2025 10:59 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 10:55 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
25.07.2025 10:59
Повідомлення про рішення
25.07.2025 10:55
Витяг з ЄДР
25.07.2025 10:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
474 439 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Контактний телефон:
+380978960480
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
474 439 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Контактний телефон:
+380978960480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності