Показати схожі тендери

Закупівля Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область від ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ.ГЕОРГІЯ ВОРОНОГО ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-007095-a
Id Tender 5073942f07974cc995ac21fe53e12b4e
План UA-P-2025-07-01-008231-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.07.2025 14:05
Остання зміна 18.07.2025 11:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
662 590 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 312.95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 14:04 до 10.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 14:04
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 14:04
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 12:15
до 18.07.2025 08:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 08:52
до 24.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.07.2025 08:52
-
Період уточнень
з 01.07.2025 14:04 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 14:04 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 12:15 до 18.07.2025 08:52
Період кваліфікації
з 11.07.2025 12:15 до 18.07.2025 08:52
Основні параметри
Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
662 590 грн.
Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область
Назва предмета закупівлі
Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область
Очікувана вартість
662 590 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3312,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.07.2025 11:40
Закінчення аукціону
11.07.2025 12:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область
Код ДК 021:2015
45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, вулиця Київська, 190
Дата постачання по
25.08.2025 14:04
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пропозиція:
390 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК"
Пропозиція:
419 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕРА 36"
Пропозиція:
390 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Пропозиція:
418 902 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.07.2025 11:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 10:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Харченко Тетяна Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380463771703
Замовник
ЄДРПОУ
33358330
Повна назва
ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ.ГЕОРГІЯ ВОРОНОГО ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Прилуки
Адреса
вулиця Київська, 190
Кваліфікація
Лот № 1 Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область
Період вимог/скарг з 18.07.2025 08:52 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 12:15 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 08:52
Довідка НАЗК
18.07.2025 08:52
Повідомлення про рішення
18.07.2025 08:51
Пропозиція, що перемогла
11.07.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-01-007095-a-a1
Очікує підписання
390 800 грн.
390 800 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область
Номенклатура
Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ.ГЕОРГІЯ ВОРОНОГО ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ.ГЕОРГІЯ ВОРОНОГО ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33358330

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45068069

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000048
Дата створення проекту
14.07.2025 15:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 16:27
Дата публікації висновку про результати
30.07.2025 16:56
Дата завершення усунення порушень
14.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2025 № 49-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-07-01-007095-a 01.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 16:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Прилуцького ліцею №1 ім. Георгія Вороного Прилуцької міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.06.2025 № 14 (далі – тендерна документація) зі змінами, запитання до процедури від 03.07.2025 та відповідь Замовника від 03.07.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.07.2025 № 17, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.07.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 17.07.2025 та 25.07.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наcтупне. Вимогами пункту 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасниками в тендерній пропозиції довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» в тендерній пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника надано довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 07.07.2025 вих. 02 (далі – Довідка № 02) та накази (розпорядження) про прийняття на роботу працівників, зазначених в Довідці № 02, в тому числі, надано наказ від 22.08.2024 № 16-К щодо прийняття на роботу Литвина Володимира Ярославовича директором (за сумісництвом). При цьому, в Довідці № 02 зазначено «Литвин Володимир Ярославович – за внутр. Сум. Електромонтер ОПС (Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування)». Проте, документів, підтверджуючих, що Литвин В.Я. працює в ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» саме електромонтером з ремонту та обслуговування електроустаткування, учасником в тендерній пропозиції не надано, чим порушено вимоги пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» можливості виправити невідповідності. Під час проведення моніторингу на запит Управління, який оприлюднено через електронну систему закупівель, Замовником 25.07.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.07.2025 00:00
Дата публікації
30.07.2025 16:56
Документи висновку
30.07.2025 16:56
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область (код ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації, очікуваною вартістю 662 590,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-01-007095-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.07.2025 16:08
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 16:09
-
Відповідь
Відповідь на запит
На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15.07.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область» за кодом ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації, за номером ID: UA-2025-07-01-007095-a, надаємо пояснення: По питанню першому: «Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» повідомляємо наступне: очікувана вартість закупівлі по коду ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації, ID закупівлі UA-2025-07-01-007095-a, яка була оголошена 01.07.2025, становила 662 590,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередньо проведеного кошторисного розрахунку у поточних цінах станом на 11 березня 2025 року. Зазначена документація, яка враховує повний обсяг робіт та необхідних матеріалів, складена відповідно до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та має позитивну експертну оцінку (скан-копії «Експертна оцінка відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні систем протипожежного захисту за робочим проектом «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область», «Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область», зведений кошторисний розрахунок вартості «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область», дефектний акт додаються). На Ваш запит «просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» відповідаємо: Усі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ми розміщуємо на власному сайті ліцею https://prk1.org.ua/?page_id=268
Рішеня
17.07.2025 13:40
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область (код ДК 021:2015: 45312100-8 – Встановлення систем пожежної сигналізації, очікуваною вартістю 662 590,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-01-007095-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Вимогами пункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасниками в тендерній пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, правової підстави володіння / користування та на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази в учасника, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном учасника. Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА») в тендерній пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника надано довідку «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» від 07.07.2025 вих. 01 (далі – Довідка № 01) та документи на підтвердження інформації щодо наявності обладнання й матеріально-технічної бази, серед яких містяться Договір суборенди нежитлового приміщення від 05.05.2025 № БІ27-05/25 за адресою: 01013, м. Київ, вул. Будіндустрії, будинок 5, офіс 312 (місцезнаходження юридичної особи ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА») та Договір від 07.08.2024 № 22-А щодо оренди автомобіля Renault Trafic СВ 9098 ЕЕ. При цьому, вищезазначене орендоване майно, яке відноситься до матеріально-технічної бази ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА», не зазначено в Довідці № 01, що є невідповідністю в інформації та документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА». 2. Вимогами пункту 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасниками в тендерній пропозиції довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» в тендерній пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника надано довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 07.07.2025 вих. 02 (далі – Довідка № 02) та накази (розпорядження) про прийняття на роботу працівників, зазначених в Довідці № 02. При цьому, в Довідці № 02 зазначено «Литвин Володимир Ярославович – за внутр. Сум. Електромонтер ОПС (Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування)». Проте, документів, підтверджуючих, що Литвин В.Я. працює в ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» саме електромонтером з ремонту та обслуговування електроустаткування учасником в тендерній пропозиції не надано. Також, серед наданих наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників надано наказ від 20.06.2025 № 4-К щодо прийняття на роботу Пушкарської Альони Сергіївни начальником кошторисного-договірного відділу. При цьому, в Довідці № 02 інформації щодо даного працівника не зазначено. 3. На виконання вимог, зазначених у пункті 5.3 розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» додатку 1 до тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» в тендерній пропозиції надано довідку «Довідка про документи, які учасник не подає у складі пропозиції» від 07.07.2025 вих. 19, в якій, крім іншого, зазначено, що «учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах». При цьому, в жодному документі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» не зазначено, що учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків не є громадянином Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах. А отже, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» вимоги пункту 5.3 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації Замовника виконано не в повному обсязі. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» не надано вимогу про виправлення невідповідностей, зазначених в пунктах 1-3 даного запиту? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.07.2025 17:30
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 17:31
-
Відповідь
відповідь на запит
На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 23.07.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в нежитловій будівлі першого корпусу школи-гімназії за адресою: вул. Київська, 190, м. Прилуки, Чернігівська область» за кодом ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації, за номером ID: UA-2025-07-01-007095-a, надаємо пояснення: По питанню першому: «…Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА») в тендерній пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника надано довідку «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» від 07.07.2025 вих. 01 (далі – Довідка № 01) та документи на підтвердження інформації щодо наявності обладнання й матеріально-технічної бази, серед яких містяться Договір суборенди нежитлового приміщення від 05.05.2025 № БІ27-05/25 за адресою: 01013, м. Київ, вул. Будіндустрії, будинок 5, офіс 312 (місцезнаходження юридичної особи ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА») та Договір від 07.08.2024 № 22-А щодо оренди автомобіля Renault Trafic СВ 9098 ЕЕ. При цьому, вищезазначене орендоване майно, яке відноситься до матеріально-технічної бази ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА», не зазначено в Довідці № 01, що є невідповідністю в інформації та документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» повідомляємо наступне: - згідно Додатку 1 до тендерної документації зазначено: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально- технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази в Учасника, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном Учасника. - У складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність обладнання №1 від 07.07.2025. На все обладнання ( 31 позиція ), та офісне приміщення у складі пропозиції містяться підтверджуючі документи, а саме: видаткові накладні та договір оренди офісного приміщення. Згідно вимоги п.1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації потрібно підтвердити наявність обладнання й матеріально-технічної бази в Учасника, зазначеної в довідці. Учасник виконав вимогу в повному обсязі. Інші документи вважаємо, як надані додатково. По питанню другому: «…Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» в тендерній пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника надано довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 07.07.2025 вих. 02 (далі – Довідка № 02) та накази (розпорядження) про прийняття на роботу працівників, зазначених в Довідці № 02. При цьому, в Довідці № 02 зазначено «Литвин Володимир Ярославович – за внутр. Сум. Електромонтер ОПС (Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування)». Проте, документів, підтверджуючих, що Литвин В.Я. працює в ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» саме електромонтером з ремонту та обслуговування електроустаткування учасником в тендерній пропозиції не надано. Також, серед наданих наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників надано наказ від 20.06.2025 № 4-К щодо прийняття на роботу Пушкарської Альони Сергіївни начальником кошторисного-договірного відділу. При цьому, в Довідці № 02 інформації щодо даного працівника не зазначено.» повідомляємо наступне: Згідно Додатку 1 до тендерної документації зазначено: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). - У складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність працівників №2 від 07.07.2025 та документи на кожного працівника – згідно Довідки, в тому числі на Литвина В.Я. міститься Наказ на призначення. Тендерна документація не містить вимоги , що потрібно надавати документи про призначення на певну посаду, або на ту посаду, яка зазначена в довідці. Тендерна документація вимагає надати документ , який засвідчує можливість використання праці такого працівника. Наказ на призначення Литвина засвідчує можливість використання праці такого працівника. Отже, Учасник виконав вимогу в повному обсязі. - Щодо працівника Пушкарської Альони Сергіївни. Звертаємо Вашу увагу, що такий працівник не зазначений у Довідці№2 від 07.07.2025. А відповідно п. 1.2.2., до довідки потрібно додати документ на кожного працівника зазначеного в довідці. Учасник виконав вимогу в повному обсязі, інші документи вважаємо, як надані додатково. По питанню третьому: «На виконання вимог, зазначених у пункті 5.3 розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» додатку 1 до тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» в тендерній пропозиції надано довідку «Довідка про документи, які учасник не подає у складі пропозиції» від 07.07.2025 вих. 19, в якій, крім іншого, зазначено, що «учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах». При цьому, в жодному документі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» не зазначено, що учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків не є громадянином Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах. А отже, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» вимоги пункту 5.3 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації Замовника виконано не в повному обсязі» надаємо пояснення: В Додатку 1 до тендерної документації зазначено: 5.3. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: ? військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або ? посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або ? посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або ? посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або ? витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ? ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів або ? нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: ? договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або ? рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Відповідно до вимоги , Учасники надають певні документи, передбачені цим пунктом, лише у разі , якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах. Вимоги щодо підтвердження того, що Учасник або його кінцевий бенефіціарний власник не має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах тендерна документація не містить . У складі пропозиції Учасника міститься ВИТЯГ, в якому міститься інформація наступна інформація : Відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи: Керівник: ЛИТВИН ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ Перелік засновників (учасників) юридичної особи: ПІБ: ЛИТВИН ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ Громадянство: Україна Адреса: Україна, 03126, місто Київ, б.Гавела Вацлава, будинок 81, квартира 73 Розмір частки статутного(складеного) капіталу(пайового фонду) (грн.): 500,00 Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: ПІБ: ЛИТВИН ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ Громадянство: Україна Адреса: Україна, 03126, місто Київ, б. Гавела Вацлава, будинок 81, квартира 73 Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100 Відомості про установчий документ: Діяльність на підставі: Власний установчий документ Вид установчого документа: Статут З чого видно, що учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків НЕ є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Отже, Учасник повністю виконав вимогу .
Рішеня
25.07.2025 10:33
Замовник
Документи повідомлення
25.07.2025 10:38
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
662 590 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 10:00
Замовник:
ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ.ГЕОРГІЯ ВОРОНОГО ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380463771703
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
662 590 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 10:00
Замовник:
ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ.ГЕОРГІЯ ВОРОНОГО ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380463771703
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності