Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з встановлення засобів оповіщення (точок доступу) у приміщеннях підвалу (найпростіше укриття) головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою м. Харків, проспект Науки 9-А від Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-006841-a
Id Tender c9855569b1ad4c69a7a340e31cbc6545
План UA-P-2025-07-01-008591-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.07.2025 13:47
Остання зміна 29.07.2025 12:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
163 580 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
817.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 13:47 до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 13:47
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 13:47
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00
до 15.07.2025 17:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 17:28
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.07.2025 17:28
до 29.07.2025 12:59
Період уточнень
з 01.07.2025 13:47 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 13:47 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00 до 15.07.2025 17:28
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00 до 15.07.2025 17:28
Основні параметри
Послуги з встановлення засобів оповіщення (точок доступу) у приміщеннях підвалу (найпростіше укриття) головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою м. Харків, проспект Науки 9-А
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
163 580 грн.
Послуги з встановлення засобів оповіщення (точок доступу) у приміщеннях підвалу (найпростіше укриття) головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою м. Харків, проспект Науки 9-А
Назва предмета закупівлі
Послуги з встановлення засобів оповіщення (точок доступу) у приміщеннях підвалу (найпростіше укриття) головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою м. Харків, проспект Науки 9-А
Очікувана вартість
163 580 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
817,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з встановлення засобів оповіщення (точок доступу) у приміщеннях підвалу (найпростіше укриття) головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою м. Харків, проспект Науки 9-А
Код ДК 021:2015
72710000-0 - Послуги у сфері локальних мереж
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61165, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Науки, 9-А
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за наданий обсяг послуг здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами акту приймання передачі наданих послуг за формою № КБ-2в та довідки про вартість наданих послуг за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання. Фінансові зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за фактично наданий обсяг послуг здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування для оплати послуг на свій реєстраційний рахунок. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю реального фінансування, почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, у випадку затримки бюджетного фінансування, зменшення бюджетних асигнувань, неприйняття органами державної влади рішень або невчинення дій, необхідних для здійснення оплати, передбаченої Договором (або прийняття відповідних рішень чи вчинення дій із затримкою), прийняття органами державної влади рішень, які унеможливлюють виконання Замовником своїх зобов’язань за Договором, - Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Виконавцем, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Пропозиція:
158 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.07.2025 13:47
Оголошення про проведення закупівлі
01.07.2025 13:47
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Барановська
Електронна пошта
Телефон
+380577021076
Сайт:
https://www.hneu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071211
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Поштовий індекс
61165
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
проспект Науки, 9-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з встановлення засобів оповіщення (точок доступу) у приміщеннях підвалу (найпростіше укриття) головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою м. Харків, проспект Науки 9-А
Період вимог/скарг з 15.07.2025 17:28 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 00:00 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.07.2025 17:28
Довідка НАЗК
15.07.2025 17:28
Повідомлення про рішення
09.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 05837085) (далі – ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 8 ПУНКТУ 5 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель) гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі, не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" містить гарантійний лист (файл: «26 Гарантійний лист походження товару.pdf) про те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" гарантує, що наше підприємство ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ, що є предметом закупівлі, не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», однак даний гарантійний лист потребує уточнення відповідно до вимог підпункту 8 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ, що є предметом закупівлі». ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 8 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
14.07.2025 16:47
Надати до
15.07.2025 16:47
Договір
UA-2025-07-01-006841-a-b1
Підписаний і діє
Номер
236-57
158 700 грн.
132 250 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з встановлення засобів оповіщення (точок доступу) у приміщеннях підвалу (найпростіше укриття) головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою м. Харків, проспект Науки 9-А
Номенклатура
Послуги з встановлення засобів оповіщення (точок доступу) у приміщеннях підвалу (найпростіше укриття) головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою м. Харків, проспект Науки 9-А
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071211

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05837085

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 12:59
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
163 580 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
163 580 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності