Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-006696-a
Id Tender 9b587e7fe01441a9a650cb8273ae52cb
План UA-P-2025-07-01-008218-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.07.2025 13:41
Остання зміна 24.07.2025 14:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 030 845.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 154.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 13:40 до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 13:40
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 13:40
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00
до 21.07.2025 16:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 16:10
до 27.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.07.2025 16:10
-
Період уточнень
з 01.07.2025 13:40 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 13:40 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00 до 21.07.2025 16:10
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00 до 21.07.2025 16:10
Основні параметри
Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 030 845.6 грн.
Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв
Очікувана вартість
7 030 845.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35154,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
64207, Україна, Харківська область, Балаклія, провулок Шосейний
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта КБ-2в та Довідки КБ-3
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ БК МІРАЖ
Пропозиція:
7 022 928.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.07.2025 13:41
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Одерій Ольга Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380574921183
Замовник
ЄДРПОУ
34329096
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
64200
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Балаклія
Адреса
ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв
Період вимог/скарг з 21.07.2025 16:10 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 00:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
протокол
Документи кваліфікації
21.07.2025 16:10
Довідка НАЗК
21.07.2025 16:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-01-006696-a-c1
Очікує підписання
7 022 928.37 грн.
7 022 928.37 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв
Номенклатура
Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34329096

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ БК МІРАЖ
Повна назва
ТОВ БК МІРАЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45691942

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA433071230000026007012110159
ПІБ підписанта
Козел Олександр
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Рішення власника
Номер телефону
+30632547445
Електронна пошта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-25-000018
Дата створення проекту
25.07.2025 20:51
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
25.07.2025 21:53
Дата завершення моніторингу
16.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 810-10-74
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2025 №238 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.07.2025 № 238 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2025-07-01-006696-a 01.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.07.2025 00:00
Документи рішення
25.07.2025 21:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-01-006696-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформація щодо оприлюднення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? (Надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду). 3. Форма 2 Додатку 1 до ТД передбачає надання інформації щодо Прізвище, ім`я, по батькові працівників, при цьому у довідці надано Прізвище, ініціали, тобто ім`я, по батькові працівників, відсутні. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності. 4. Вимогами Додатку 1.1 передбачено, що документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками). Надана інформація про ціни не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.07.2025 16:31
Орган перевірки
01.08.2025 00:00
Документи повідомлення
28.07.2025 16:32
-
Відповідь
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-01-006696-a) надаємо документи та інформацію 1. Щодо запиту: «1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, та затвердженого Експертного звіту (позитивний) №49052 від 15.11.2024р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв». Реєстраційний номер ЕХ01:1839-6023-7572-2122 доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3501839602291836032/optype=6. Робочий проєкт на «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» розроблений на підставі: 1.Договір на виконання проєктних робіт, а саме робочий проект на: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам'яті загиблих Героїв» № 55-п від 06 листопада 2024 р; 2. Експертний звіт №49052 від 15.11.2024р.; 3 Наказ про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам'яті загиблих Героїв»» №180-П від « 03» грудня 2024 р. Документи додаються: 1. Договір на виконання проєктних робіт, а саме робочий проект на: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам'яті загиблих Героїв» № 55-п від 06 листопада 2024 р 2. Експертний звіт №49052 від 15.11.2024р.; 3 Наказ про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам'яті загиблих Героїв»» №180-П від « 03» грудня 2024 р. 2. Щодо запиту: «2. Надати інформація щодо оприлюднення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? (Надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду)» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному сайті за адресою https://balakleyamer.gov.ua/?page_id=11012 гортаючи до рядку: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» під яким розміщений файл під назвою «Обґрунтування Шосейная на сайт» 3. Щодо запиту: «3. Форма 2 Додатку 1 до ТД передбачає надання інформації щодо Прізвище, ім`я, по батькові працівників, при цьому у довідці надано Прізвище, ініціали, тобто ім`я, по батькові працівників, відсутні. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.» Відповідно до пункту 1.2. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”» Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід.: Учасник зазначає інформацію, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 7 (семи) працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за встановленою за формою 2. «Шапка» Форми 2 Довідки з інформацією про працівників відповідної кваліфікації» має наступні назви стовпчиків: «№ з/п» (1); «Прізвище, ім`я, по батькові» (2); «Штатний - посада (робоча професія) або за договором ЦПУ *» (3); «Досвід роботи на цій посаді (роки, місяці)**» (4); «Освіта та/або спеціальність**» (5) Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БК МІРАЖ» в складі тендерної пропозиції надав довідку з інформацією про працівників відповідної кваліфікації вих.№08/07-2-1 від 09.07.2025р. яка містить наступну інформацію: «… Довідка з інформацією про працівників відповідної кваліфікації «№ з/п» (1); «Прізвище, ім`я, по батькові» (2); «Штатний - посада (робоча професія) або за договором ЦПУ *» (3); «Досвід роботи на цій посаді (роки, місяці)**» (4); «Освіта та/або спеціальність**» (5) 1. Тесаловська Г.В. ЦПУ (інженер-проектувальнику частині кошторису) 5 вища 2. Бойко І.Г. ЦПУ (виконроб) 4 вища 3. Гончаров Ю.І. ЦПУ (монтажник будівельний) 2 середня 4. Кубрак П.С. ЦПУ (монтажник будівельний) 3 середня 5. Шовкопляс Є.С. ЦПУ (монтажник будівельний) 2 середня 6. Римар М.П. ЦПУ (дорожній робітник) 3 середня 7. Римар Я.П. ЦПУ (дорожній робітник) 2 середня 8. Кошель О.С. ЦПУ (дорожній робітник) 1 середня …» Дана довідка містить прізвище, ім`я, по батькові кожного працівника. Окремих вимог щодо зазначення ініціали або повного ім’я та по-батькові умовами тендерної документації не встановлено. З урахуванням вище визначеного в Замовника відсутня підстава вважати зазначення ініціалів ім’я та прізвища в скороченій формі поданих в інформації про працівників відповідної кваліфікації Учасником, такої що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином Замовник вважає подане Учасником ТОВ «БК МІРАЖ» підтвердження Кваліфікаційного критерію “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” таке, що повністю відповідає умовам та вимогам визначених в тендерній документації Замовника та не містить невідповідностей. 4. Щодо запиту: «4. Вимогами Додатку 1.1 передбачено, що документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками). Надана інформація про ціни не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.» Відповідно до Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; (повинна містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції); Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БК МІРАЖ» в складі тендерної пропозиції надав: Інформацію про ціни на матеріальні ресурси в файлі «ДЦ з додатками PDF» сторінка 18-20, яка містить інформацію про найменування та характеристики матеріального ресурсу (стовпчик 2) даної інформації, в тому числи, але не виключно таких як: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт Вважати Замовнику надану Учасником ТОВ «БК МІРАЖ» інформацію про ціни такою яка не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт є безпідставним, оскільки жодним нормативним документом (включаючи Закон України "Про публічні закупівлі" та пов’язані підзаконні акти) не визначено перелік обов’язкових технічних параметрів для зазначених матеріальних ресурсів. Неоднозначність трактування терміна "характеристики" – оскільки критерії визначення обов’язкових характеристик (наприклад, марка, розмір, склад, ГОСТ тощо) не закріплені, Учасник міг вважати достатнім лише зазначення найменування матеріалу без додаткових технічних деталей. Умовами тендерної документації не передбачено жорстких вимог до конкретних технічних параметрів цих матеріалів. Відсутність конкретних характеристик, щодо зазначених вище будівельних матеріалів, в інформації про ціни на матеріальні ресурси, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» ні в якому разі не призводить до зміни предмета закупівлі. Окрім цього, умовами тендерної документації передбачено виконання робіт відповідно до проєкту «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» (експертний звіт № №49052 від 15.11.2024 , Реєстраційний номер ЕХ01:1839-6023-7572-2122 доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3501839602291836032/optype=6) та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідність вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, установленим для виконання такого виду робіт; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації, п.3.8 Тендерної документації, умовам проєкту договору про закупівлю, зазначеному в додатку №3 до тендерної документації. Тендерна документація містить Перелік файлів з документами / розділами / частинами проєктної документації та іншою інформацією, що завантажені до електронної системи закупівель у складі тендерної документації, серед яких, зокрема, але не виключно надано відомість ресурсів файл під назвою «1649_вр_Капітальний_ремонт_благоустрій_ділянки_території_місь», в якому представлені будівельні матеріали, в тому числи: Позиція 8 (*С147-29) В'язальний дріт Позиція 25 (*С1421-10322) Плита гранітна Позиція 28 (*С1416-8684) Поребрик Позиція 36 (*С1421-9599) Суміш цементно-гравійна. Учасник повинен був завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, відповідно до пункту 3.8 тендерної документації з урахуванням вимог технічного завдання ДОДАТКУ № 1.1 ДО ДОДАТКА № 1 до тендерної документації, що ТОВ «БК МІРАЖ» і зробив. Надана учасником ТОВ «БК МІРАЖ» договірна ціна з розрахунками, в тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації, оскільки розрахована відповідно до проєкту «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв», З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ № 1.1 ДО ДОДАТКА № 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тобто з урахуванням відомістю ресурсів Замовника у файлі під назвою «1649_вр_Капітальний_ремонт_благоустрій_ділянки_території_місь».
Рішеня
30.07.2025 15:06
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 030 845.6 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380574921183
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 030 845.6 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380574921183
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності