Звернення:
За тендером : Багатофункційний друкуючий пристрій, монітор (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 4, пункти 4.1.1.3, 4.1.4.1, 4.1.4.2)
Тема:
лист від виробника
Зміст:
Шановний замовник, прошу поясніть вимогу що вказана у тендерній документації а саме: "- власну довідку із зазначенням інформації щодо авторизованого виробником предмету закупівлі або його дилером/офіційним дистриб’ютором сервісного центру, який буде надавати гарантійне обслуговування предмету закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі. Довідка надається в довільній формі. Довідка повинна супроводжуватись: -гарантійним листом виробника предмету закупівлі та/або його дилера/офіційного дистриб’ютора* щодо сервісного центру, який буде надавати гарантійне обслуговування; - гарантійним листом сервісного центру, оформленим відповідно до Додатку №5". Не зрозуміло навіщо ви вимагаєте гарантійний лист виробника якщо така інформація вказана на сайті виробника... Хіба таким чином ви хочете зменшити коло потенційних учасників щоб протягнути конкретного учасника який вже отримав такий лист... Хочемо нагадати що будь які листи від виробника запропонованого товару є дискримінаційною вимогою, це підтверджує рішення АМКУ з яким рекомендуємо вам ознайомитися (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ). Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Велике прохання видалити таку вимогу до листа від виробника із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Дата оприлюднення звернення:
03.07.2025 10:42
Тендерна документація розроблена відповідно до порядку та умов, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. №922-VIІІ (із змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями), та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність таким вимогам, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, в тому числі з урахуванням ефективності та надійності його застосування.
Порівняння вимог в рекомендованому вами для ознайомлення посиланні на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a з рішенням АМКУ є некоректним, оскільки:
«Скаржник зазначає, що метою підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, відповідності вимогам безпеки, з метою забезпечення своєчасної поставки, мінімізації ризиків отримання неякісного товару, належної гарантійної підтримки, та гарантій, щодо офіційного походження товару та офіційного ввезення на територію України - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, а саме мультимедійний проєктор, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера, учасник у складі пропозиції повинен надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) датований не раніше дати оголошення закупівлі, наданий офіційному дистрибутору або дилеру, в якому підтверджується статус офіційного дистрибутора або дилера в Україні)».
В нашому випадку, тендерна документація містить вимоги щодо надання в тендерній пропозиції:
- власної довідки із зазначенням інформації щодо авторизованого виробником предмету закупівлі або його дилером/офіційним дистриб’ютором сервісного центру, який буде надавати гарантійне обслуговування предмету закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі;
- гарантійного листа виробника предмету закупівлі та/або його дилера/офіційного дистриб’ютора* щодо сервісного центру, який буде надавати гарантійне обслуговування,
- гарантійного листа сервісного центру, оформленого відповідно до Додатку №5,
та не містять інформації про необхідність підтвердження найменування (марки, моделі, артикулу) та кількості предмету закупівлі, номеру закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, не обмежують дату підпису, та встановлені виключно з метою забезпечення якісного гарантійного обслуговування предмету закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі.
Вимога щодо надання гарантійного листа виробника предмету закупівлі та/або його дилера/офіційного дистриб’ютора* щодо сервісного центру, який буде надавати гарантійне обслуговування, сформована для запобігання фальсифікаціям та з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний предмет закупівлі та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів.
Факт наявності сервісного центру на офіційному сайті виробника не є підтвердженням того, що на момент проведення закупівлі інформація є актуальною, як і факт відсутності сервісного центру на офіційному сайті виробника. Як і не надає гарантії того, що саме сервісний центр із офіційного сайту виробника буде здійснювати сервісне обслуговування предмету закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі.
Гарантійний лист виробника предмету закупівлі та/або його дилера/офіційного дистриб’ютора щодо сервісного центру, який буде надавати гарантійне обслуговування, що виданий виробником або його офіційним представництвом в Україні, засвідчує наявність правовідносин між зазначеними вище особами.
Замовник не ставить умов щодо конкретного сервісного центру або конкретного виробника або його дилера/офіційного дистриб’ютора, а лише вимагає підтвердження зв’язку виробника предмету закупівлі з авторизованим сервісним центром.
У Вашому запиті не наведено доказів того, що наявні об’єктивні обставини, які унеможливлюють або ускладнюють надання вами:
- власної довідки із зазначенням інформації щодо авторизованого виробником предмету закупівлі або його дилером/офіційним дистриб’ютором сервісного центру, який буде надавати гарантійне обслуговування предмету закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі;
- гарантійного листа виробника предмету закупівлі та/або його дилера/офіційного дистриб’ютора* щодо сервісного центру, який буде надавати гарантійне обслуговування,
- гарантійного листа сервісного центру, оформленого відповідно до Додатку №5,
тому зазначена вимога є цілком виконуваною та сприятиме тому, що замовник придбає предмет закупівлі з можливістю його гарантійного обслуговування.
Отже, вищезазначена вимога не є дискримінаційною.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України, тому внесення змін не вважаємо доцільним.
Дата оприлюднення відповіді:
04.07.2025 14:46