Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з ремонту та технічного обслуговування апарату наркозно-дихального – код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту технічного обслуговування анарату наркозно-дихального Maguet Flow-i, сер.№6939 – ДК 021:2015: 50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-005929-a
Id Tender 16ba41db67bd45d28dd34ed331ef3a06
План UA-P-2025-07-01-007790-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.07.2025 12:58
Остання зміна 31.07.2025 15:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
165 640 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
828.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 12:57 до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 12:57
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 12:57
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00
до 30.07.2025 15:09
Залишилось 2 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 15:09
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 15:09
-
Період уточнень
з 01.07.2025 12:57 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 12:57 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00 до 30.07.2025 15:09
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00 до 30.07.2025 15:09
Основні параметри
Послуги з ремонту та технічного обслуговування апарату наркозно-дихального – код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту технічного обслуговування анарату наркозно-дихального Maguet Flow-i, сер.№6939 – ДК 021:2015: 50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
165 640 грн.
Послуги з ремонту та технічного обслуговування апарату наркозно-дихального – код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту технічного обслуговування анарату наркозно-дихального Maguet Flow-i, сер.№6939 – ДК 021:2015: 50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування апарату наркозно-дихального – код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту технічного обслуговування анарату наркозно-дихального Maguet Flow-i, сер.№6939 – ДК 021:2015: 50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Очікувана вартість
165 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
828,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування апарату наркозно-дихального – код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту технічного обслуговування анарату наркозно-дихального Maguet Flow-i, сер.№6939 – ДК 021:2015: 50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Код ДК 021:2015
50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ, Мостицька, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються у разі наявності фінансування в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 календарних днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "АЛІСТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
165 640 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.07.2025 12:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Бойко
Електронна пошта
Телефон
+380444607428
Замовник
ЄДРПОУ
26199074
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Г.Сковороди, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту та технічного обслуговування апарату наркозно-дихального – код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту технічного обслуговування анарату наркозно-дихального Maguet Flow-i, сер.№6939 – ДК 021:2015: 50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Період вимог/скарг з 30.07.2025 15:09 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 00:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 15:09
Довідка НАЗК
30.07.2025 15:09
Повідомлення про рішення
16.07.2025 09:22
Електроний протокол про продовження строку
09.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
09.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
09.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Через маленькі терміни для кваліфікації учасників немає можливості детально та якісно перевірити документи які надані учасником у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до викладеного, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 06.08.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
16.07.2025 09:22
Дата кінця розгляду
07.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 Розділу №1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " Для учасників фізичних осіб-підприємців: - якщо пропозиція подається учасником фізичною особою-підприємцем, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, учасник у складі пропозиції надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження даної вимоги надає Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не відповідає умовам Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до умов пункту 2 Розділу №1 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 2 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 1.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 1.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою №1 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації з зазначенням виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження даної вимоги надає такий документ але в колонці "Організація - замовник (Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по-батькові (для фізичної особи); код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код); місцезнаходження (місце проживання - для фізичної особи); контактна особа та її телефон" не зазначає інформацію про контактну особу та її телефон, що не відповідає умовам Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему оновлену довідку за Формою №1 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації з зазначенням виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.], відповідно до умов пункту 1 підпункту 1.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога про усунення невідповідностей № 3 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 1.3. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 1.3. Листи-відгуки від організацій-замовників, зазначених у таблиці, за підписом їх керівників про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні такі документи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему Листи-відгуки від організацій-замовників, зазначених у таблиці, за підписом їх керівників про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до умов пункту 1 підпункту 1.3. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога про усунення невідповідностей № 4 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 підпункту 2.2. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 2.2. На підтвердження того що працівники зазначені в довідці мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист від виробника обладнання про можливість проводити такі роботи " 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження даної вимоги надає сертифікат про успішне проходження " Qualified / АСТ-СС / Anesthesia / Flow family /SERVO/I/U/Air/ Serice", що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему лист від виробника обладнання про можливість проводити такі роботи, відповідно до умов пункту 2 підпункту 2.2. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога про усунення невідповідностей № 5 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 6 підпункту а). Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 6. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; *Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження даної вимоги надає такий документ, але не зазначає у ньому скорочене найменування Учасника та фактичну адресу, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; *Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації., з виправленням вищезазначених невідповідностей відповідно до умов пункту 6 підпункту а) Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
29.07.2025 12:21
Надати до
30.07.2025 12:21
Договір
UA-2025-07-01-005929-a-a1
Очікує підписання
165 640 грн.
165 640 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту та технічного обслуговування апарату наркозно-дихального – код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту технічного обслуговування анарату наркозно-дихального Maguet Flow-i, сер.№6939 – ДК 021:2015: 50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Номенклатура
Послуги з ремонту та технічного обслуговування апарату наркозно-дихального – код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту технічного обслуговування анарату наркозно-дихального Maguet Flow-i, сер.№6939 – ДК 021:2015: 50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26199074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "АЛІСТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "АЛІСТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2646000379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
165 640 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380444607428
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
165 640 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380444607428
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності