Закупівля «Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали (код 45331200-8 за ДК 021:2015 "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря") в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою : м. Бровари , вул. Гродзиського повіту, 3А» від БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
«Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали (код 45331200-8 за ДК 021:2015 "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря") в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою : м. Бровари , вул. Гродзиського повіту, 3А»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали (код 45331200-8 за ДК 021:2015 "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря") в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою : м. Бровари , вул. Гродзиського повіту, 3А»
Очікувана вартість
2 683 524 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13417,62
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.07.2025 12:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали
Код ДК 021:2015
45331200-8 -
Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, вул.Гродзиського повіту, 3-А
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Аванс
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
30% ціни договору – попередня оплата, яка сплачується Виконавцю протягом 10 календарних днів з моменту укладення Договору;
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
70% ціни договору – післяплата, яка сплачується Виконавцю поетапно протягом 10 (Десяти) робочих днів після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:44
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1.Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання (приладів, інструментів тощо), матеріально-технічної бази (офісних та/або виробничих приміщень) необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)):
Довідка
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
№ з/п Найменування обладнання
та матеріально-технічна база Кількість Власне/орендоване.
Документ, який надається на підтвердження,
його № та дата
1 2 3 4
1.
2.
Уповноважена особа _______________ _________________
(посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
1.2. На підтвердження наявності інформації, зазначеної у довідці, надати документи, що підтверджує право власності (технічний паспорт, видаткова накладна, оборотно-сальдова відомість або інший документ) або право користування (договір оренди або договір надання послуг).
1.3 У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:44
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що закуповуються, за формою:
№
з/п ПІБ Посада Спеціальність
(за наявності) Стаж роботи на аналогічній посаді (років)
Для належного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба або головного інженера, та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі (монтажників вентиляційних систем).
2.2. Документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником:
- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або цивільно-правова угода/договір тощо.
2.3. Копія кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, чинного на кінцеву дату подання пропозиції учасника.
У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати завірену інженером-проектувальником копію свідоцтва про підвищення кваліфікації. Інформація про сертифікат повинна відображатися на офіційному сайті Мінрегіонбуду за посиланням: https://e-construction.gov.ua
2.4. Скан-копії протоколів або витягів з протоколів з перевірки знань з охорони праці та посвідчень на кожного працівника зазначеного в довідці (окрім інженера–проектувальника в частині кошторисної документації) про проходження навчань із Загального курсу з охорони праці, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками (НПАОП 0.00-7.14-17), Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12), Системи стандартів праці безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН) (НПАОП 45.2-7.02-12). Вказані вище документи мають містити посаду та місце роботи (компанія Учасника) працівника.
2.5. Скан-копії протоколів або витягів з протоколів з перевірки знань з охорони праці та посвідчень на кожного працівника зазначеного в довідці (окрім інженера–проектувальника в частині кошторисної документації) про проходження навчань із курсу з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум). Вказані вище документи мають містити відповідну посаду та місце роботи (компанія Учасника) працівника.
2.6. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію такому, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1-2.5.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2025 12:49
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії/ю документів/у (акти виконаних робіт або довідки про вартість виконаних робіт та відгуку від замовника по договору указаному в довідці) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Документи скануються PDF-файлом та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик.
Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту системи вентиляційної спортивної зали (виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні) укладений та виконаний протягом 2020 - 2025 років із замовником (контрагентом) за результатами торгів або інформація про який оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на суму не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори).
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
01.07.2025 12:44
Дата архівування
12.07.2025 12:49
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії/ю документів/у (акти виконаних робіт або довідки про вартість виконаних робіт та відгуку від замовника по договору указаному в довідці) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Документи скануються PDF-файлом та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик.
Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту системи вентиляційної (виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні) укладений та виконаний протягом 2023 - 2025 років із замовником (контрагентом) за результатами торгів або інформація про який оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на суму не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори).
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:44
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Фінансова звітності Учасника за попередній рік відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»):
Для юридичних осіб:
- Баланс підприємства та Звіт про фінансові результати за 2024 рік.
Для фізичних осіб-підприємців:
- Податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік.
Обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік (рядок 2000 Звіту про фінансові результати для юридичних осіб) не повинен бути меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:44
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 12:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Броварський р-н, місто Бровари
Адреса
вул.Гродзиського повіту будинок 3-А
«Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали (код 45331200-8 за ДК 021:2015 "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря") в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою : м. Бровари , вул. Гродзиського повіту, 3А»
1. Відповідно п.п. 3.1. п. 3, таблиці 1, додатку 1 ТД, Замовник зазначає, про необхідність надання довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії/ю документів/у (акти виконаних робіт або довідки про вартість виконаних робіт та відгуку від замовника по договору указаному в довідці) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Документи скануються PDF-файлом та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик.
Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту системи вентиляційної спортивної зали (виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні) укладений та виконаний протягом 2020 - 2025 років із замовником (контрагентом) за результатами торгів або інформація про який оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на суму не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори).
1.1. Вважаємо, що наведена вимога є дискримінаційною по відношенню зокрема до Скаржника, оскільки він не має договорів виключно з капітального ремонту системи вентиляційної спортивної зали, проте неодноразово дані роботи виконувались ним у комплексних проєктах, в тому числі при ремонті спортивної зали, Скаржник має досвід повного виконання договору, а саме робіт з капітального ремонту спортивної зали де поміж інших робіт також є улаштування системи вентиляції, договір №75/21 від 26 травня 2021 року, закупівля https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2021-04-16-003098-b, який в свою чергу в повній мірі підтверджує його досвід та спроможність виконати роботи аналогічні до тих, що зазначені Замовником у ТД.
Зокрема наводимо розділ технічного завдання яке було виконано Скаржником:
№ п/п Найменування робіт Од. вим. Кількість Примітка
Роздiл 1. Вентиляція
355 Установлення камер припливних типових - секції
роторного рекуператора камеpа 1
356 Установлення фiльтрiв повiтряних фiльтр 2
357 Установлення секцій клапанiв згнучкою вставкою клапан 2
358 Установлення блокiв тепломасообмiну - реверсивного
ТО блок 1
359 Установлення агрегатiв вентиляторних шт 2
360 Установлення 2-х вставок гнучких м2 1,0788
361 Монтаж автоматики керування або регулювання шафа 1
362 Монтаж агрегату або машини компресорно-
конденсаторної, маса 0,199т шт 1
363 Плата керування навiсна шт 1
364 Електронний розширювальний вентиль шт 1
365 Пульт керування виносний шт 1
366 Трубопроводи з мiдних труб на умовний тиск до 2,5 МПа
[25 кгс/см2], дiаметр зовнiшнiй 18 мм м 10
367 Труба мідна товстостінна ф9,52 м 10
368 Трубопроводи з мiдних труб на умовний тиск до 2,5 МПа
[25 кгс/см2], дiаметр зовнiшнiй 28 мм м 10
369 Труба мідна товстостінна ф19,05 м 10
370 Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку,
поліетилену м 20
371 Ізоляція каучукова для мідної труби товщиною 10х19мм
K-Flex м 10,22
372 Ізоляція каучукова для мідної труби товщиною 22х19мм
K-Flex м 10,22
373 Стрічка ST 50х15х3 K-flex м 27,628
374 Кабельна продукція компл. 1
375 Установлення шумоглушникiв вентиляцiйних
пластинчастих типу ПП 3-3, ВП 3-3 розмiром пластин
900х500х1000 мм шт 2
376 Шумоглушник касетний 900х500х1000 шт 2
377 Установлення грат жалюзiйних сталевих з вивiрянням i
закрiпленням площею в світлі до 0,25 м2 грати 5
378 Гратка витяжна 2535-1Ж 600х300 шт 5
379 Установлення повiтророзподiльникiв, призначених для
подавання повiтря у робочу зону, масою до 20 кг шт 5
380 Дифузор ротаційний АХ6-315 Madel шт 5
381 Клапан дросельний ДК ф315 шт 5
382 Прокладання повiтроводiв периметром понад 1600 до
2400 мм з оцинкованої сталi класу Н [нормальна]
товщиною 0,7 мм м2 80,4
383 Прокладання повiтроводiв периметром вiд 1100 мм до
1600 мм з оцинкованої сталi класу Н [нормальна]
товщиною 0,7 мм м2 12,8
384 Прокладання повiтроводiв периметром до 900 мм з
оцинкованої сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,7 мм м2 8
385 Прокладання повiтроводiв дiаметром понад 250 до 355
мм з оцинкованої сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,
7 мм м2 12,8583
386 Прокладання повiтроводiв периметром понад 1600 до
2400 мм з оцинкованої сталi класу Н [нормальна]
товщиною 0,7 мм м2 36,4
387 Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі
спіненого каучуку, поліетилену м2 116,4
388 Ізоляція Техноніколь 35 10000х1200х25мм м2 81,76
389 Ізоляція Техноніколь 35 5000х1200х100мм м2 37,2008
390 Покриття iзоляцiї цилiндричної та плоскої поверхнi
листовим металом iз заготовленням покриття м2 36,4
391 Елементи покриття теплової iзоляцiї iз сталi
тонколистової оцинкованої прямолiнiйних дiлянок
трубопроводiв, товщина 0,9 мм м2 36,4
392 Кріплення компл. 1
393 Установлення вентиляторiв осьових масою до 0,025 т шт 1
394 Вентилятор витяжний канальний ВКМ160Б Вентс шт 1
395 Установлення вставок гнучких до радiальних
вентиляторiв м2 0,5024
396 Вставка гнучка ф160 Вентс шт 2
397 Установлення клапанiв зворотних дiаметром до 355 мм клапан 1
398 Клапан зворотній ф160 Вентс шт 1
399 Установлення повiтророзподiльникiв, призначених для
подавання повiтря у робочу зону, масою до 20 кг шт 2
400 Дифузор витяжний пластиковий МВ125Пф Вентс шт 2
401 Клапан дросельний ДК ф125 шт 2
402 Прокладання повiтроводiв дiаметром до 200 мм гнучких м2 0,785
403 Повiтровод гнучкий неутеплений ф125 м 2
404 Прокладання повiтроводiв дiаметром до 200 мм з
оцинкованої сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,5 мм м2 6,9865
405 Кріплення. компл. 1
406 Установлення вентиляторiв осьових масою до 0,025 т шт 1
407 Вентилятор витяжний канальний ВКМ160Б Вентс шт 1
408 Установлення вставок гнучких до радiальних
вентиляторiв м2 0,5024
409 Вставка гнучка ф160 Вентс шт 2
410 Установлення клапанiв зворотних дiаметром до 355 мм клапан 1
411 Клапан зворотній ф160 Вентс шт 1
412 Установлення повiтророзподiльникiв, призначених для
подавання повiтря у робочу зону, масою до 20 кг шт 2
413 Дифузор витяжний пластиковий МВ125Пф Вентс шт 2
414 Клапан дросельний ДК ф125 шт 2
415 Прокладання повiтроводiв дiаметром до 200 мм гнучких м2 0,785
416 Повiтровод гнучкий неутеплений ф125 м 2
417 Прокладання повiтроводiв дiаметром до 200 мм з
оцинкованої сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,5 мм м2 6,9865
418 Кріплення. компл. 1
Проте незважаючи на це, Замовник встановивши наведені вище вимоги зможе відхилити пропозицію Скаржника оскільки предметом відповідного аналогічного договору не є саме роботи з капітального ремонту системи вентиляційної спортивної зали, хоча ще раз підкреслюємо, що вони виконувалися у комплексному загальному капітальному ремонті спортивної зали, та в повній мірі відповідають характеру робіт які закуповує Замовник, та підтверджують наявність досвіду у Скаржника.
Також вважаємо недоцільним та дискримінаційним обмеження щодо суми аналогічного договору не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі, наведена вимога створює штучну перешкоду та значно звужує коло потенційних учасників, та фактично ні в якій мірі не може свідчити наприклад про якість виконаних робіт, та зокрема не враховує ціноутворення в порівнянні заданого Замовником діапазону з 2020 року і на теперішній час.
Вважаємо встановивши наведене обмеження, а саме у предметі договору та вартості договору, призводить до штучного звуження потенційного кола учасників, зокрема в закупівлі не зможе взяти участь Скаржник, оскільки наведений вище договір, який в повній мірі підтверджує досвід виконання подібних робіт не підпадає під критерій встановлені умовами ТД, проте водночас це ніяким чином не може сприйматися, як неспроможність Скаржника виконати роботи відповідно до технічного завдання наведеного згідно умов ТД.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
На підтвердження вищезазначеної інформації та на виконання п. 56 Особливостей, надаємо:
1) Договір № 75-21 від 26 травня 2021 року.
2) Звіт про виконання договору.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п. 22 таблиці 2 додатку 1 Замовник зазначає про необхідність надання у складі пропозиції акту огляду об’єкту, який підтверджує факт огляду учасником об’єкту виконання робіт із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ідентифікатора закупівлі, підписів представників замовника та учасника. Попередній огляд об’єкту здійснюється учасниками в період уточнень для визначення детального обсягу та умов виконання робіт. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
2.1. Вважаємо, що наведена вимога жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не підписати акт огляду об’єкта або "уникнути" огляду об’єкта потенційним учасником.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акт обстеження об’єкта у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей ТД формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ТД, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях:
№1920-р/пк-пз від 20.02.2023 р.
№3526-р/пк-пз від 21.03.2023 р.
Вважаємо, що вищевказана умова ТД є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На підтвердження вищезазначеної інформації та на виконання п. 56 Особливостей, надаємо:
1) Закон (https://zakon.rada.gov.ua/ ) (додається)
2) Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/) (додається).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до п. 21 таблиці 2 додатку 1 Замовник зазначає про необхідність надання у складі пропозиції листа, який адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, від виробника або офіційного дистриб’ютора вентиляційної установки, яка пропонується Замовнику до постачання, що засвідчує наявність в учасника права на здійснення постачання та монтаж такого товару, підтверджує дійсність гарантійних зобов’язань та наявність технічної підтримки на території України. В листі має бути зазначено марка, модель та кількість товару, що гарантується до поставки.
3.1. Вважаємо, що наведена вимога жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі чи взагалі на якість запропонованого обладнання. Більше того, нічого не заважає виробнику або офіційному дистриб’ютору «не засвідчити» зокрема наявність в учасника права на здійснення постачання та монтаж такого товару, що в свою чергу вже є дискримінацією. Або як це сталося зі Скаржником, отримати відповідь про те що «цей об’єкт вже веде інша компанія» (за потреби Скаржник готовий надати всі деталі переписки та контактні данні виробника та офіційного дистриб’ютора до якого він звертався).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що фактично виключно за рішенням виробника або офіційного дистриб’ютора зможуть отримати та надати у складі пропозиції даний лист, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання подібних листів у складі тендерних пропозицій учасників торгів. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей ТД формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ТД, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вважаємо, що вищевказана умова ТД є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від виробника або офіційного дистриб’ютора запропонованого обладнання, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На підтвердження вищезазначеної інформації та на виконання п. 56 Особливостей, надаємо:
1) Закон (https://zakon.rada.gov.ua/) (додається)
2) Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/) (додається).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Автор:
39394222, ТОВ "ДК "МІДАС"
07400, Україна, Київська область, місто Бровари, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ (ГАГАРІНА), будинок 26
«Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали (код 45331200-8 за ДК 021:2015 "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря") в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою : м. Бровари , вул. Гродзиського повіту, 3А»
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали (код 45331200-8 за ДК 021:2015 "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря") в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою : м. Бровари , вул. Гродзиського повіту, 3А»
Тема:
Уточнення характеристик обладнання
Зміст:
Шановний Замовник, згідно наведеного технічного завдання вами передбачено устаткування без характеристик, а саме:
- Припливно-витяжна установка зовнішнього виконання в шумоізоляційному корпусі VTS VENTUS VVS040 (електр. нагрівач, фреоновий охолоджувач та нагрівач, рекуператор, жалюзійні заслонки, фільт,камера змішування) – 1 шт,
- Зовнішній блок ККБ із комплектом підключення до вентиляційної установки – 1 шт,
- Комплект автоматики П-1, В-1(контролер,щит керування, пульт керування , канальні датчики температури, кімнатний датчик температури, сімісторний блок, реле перепаду тиску – 1 шт.
Просимо Вас вказати характеристики даного устаткування (витрати м3/год, тиск Па, температура до якої нагрів та охолодження, температури зовні та приміщенні взимку і влітку, призначення камери змішування, якщо для рециркуляції то вказати відсоток рециркуляції, тип рекуператора) та надати проектну документацію.
Дата оприлюднення звернення:
09.07.2025 09:41
Дякую за звернення, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата оприлюднення відповіді:
11.07.2025 22:48
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали (код 45331200-8 за ДК 021:2015 "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря") в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою : м. Бровари , вул. Гродзиського повіту, 3А»
Тема:
Акт огляду
Зміст:
Доброго дня! Звертаємо увагу організатора що станом на 10 червня 2025 р., у період подачі пропозицій по оголошеній закупівлі, при здійсненні обстеження Об'єкту зі слів контактної особи з'ясувалося що посадові особи, уповноважені на підписання Акту огляду, перебувають у відпусці. Відповідно, Акт огляду був підписаний на Об'єкті особою, яка відмовилась зазначити в Акті свої ПІБ та посаду, посилаючись на те що відповідні повноваження їй передані не були.
Дата оприлюднення звернення:
10.07.2025 10:00
Дякую за звернення, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата оприлюднення відповіді:
11.07.2025 22:48
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт системи вентиляційної великої спортивної зали (код 45331200-8 за ДК 021:2015 "Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря") в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою : м. Бровари , вул. Гродзиського повіту, 3А»
Тема:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Зміст:
Шановний Замовник, вами встановлено вимогу щодо аналогічного договору, а саме: договір повинен бути виконаний протягом 2023 - 2025 р. Вважаємо встановивши наведене обмеження, а саме у роках в яких аналогічний договір мав бути виконаний, призводить до штучного звуження потенційного кола учасників, зокрема в закупівлі не зможе взяти участь. Виходячи з наведеного просимо прибрати данне обмеження.
Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях:
№1920-р/пк-пз від 20.02.2023 р.
№3526-р/пк-пз від 21.03.2023 р.
№5894 -р/пк-пз від 14.04.2025 р.
Також ви вимагаєте акт огляду об’єкту, який підтверджує факт огляду учасником об’єкту виконання робіт із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ідентифікатора закупівлі, ПІБ та підписів уповноважених представників замовника та учасника. Попередній огляд об’єкту здійснюється учасниками в період уточнень для визначення детального обсягу та умов виконання робіт. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Вважаємо, що наведена вимога жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не підписати акт огляду об’єкта або "уникнути" огляду об’єкта потенційним учасником.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акт обстеження об’єкта у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація (надалі - ТД) формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ТД, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях:
№1920-р/пк-пз від 20.02.2023 р.
№3526-р/пк-пз від 21.03.2023 р.
№5894 -р/пк-пз від 14.04.2025 р.
Дата оприлюднення звернення:
11.07.2025 12:40
Дякую за звернення, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата оприлюднення відповіді:
11.07.2025 22:48
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 683 524
грн.
Період подання пропозицій
до
17.07.2025 00:00
Замовник:
БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ