Показати схожі тендери

Закупівля Портьєра з ламбрикеном від Пенітенціарна академія України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-01-004372-a
Id Tender 97cb39a82d534602bfed043f9ec23b2b
План UA-P-2025-07-01-005230-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.07.2025 11:41
Остання зміна 25.07.2025 14:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
71 230 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
356.15 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2025 11:40 до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2025 11:40
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2025 11:40
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 12:55
до 16.07.2025 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 15:37
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.07.2025 10:55
до 25.07.2025 14:41
Період уточнень
з 01.07.2025 11:40 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 01.07.2025 11:40 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 12:55 до 16.07.2025 10:55
Період кваліфікації
з 09.07.2025 12:55 до 16.07.2025 10:55
Основні параметри
Портьєра з ламбрикеном
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
71 230 грн.
Портьєра з ламбрикеном
Назва предмета закупівлі
Портьєра з ламбрикеном
Очікувана вартість
71 230 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
356,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 12:32
Закінчення аукціону
09.07.2025 12:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Портьєра з ламбрикеном
Код ДК 021:2015
39515200-7 - Портьєри
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, 103
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ХАРЧЕНКО АЛЛА МИХАЙЛІВНА
Пропозиція:
43 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТЮШЕНКО ОКСАНА АРНОЛЬДІВНА
Пропозиція:
46 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 12:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 16:41
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
01.07.2025 11:40
Тендерна документація
01.07.2025 11:40
Критерії прийнятності
01.07.2025 11:40
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Сахно
Електронна пошта
Телефон
+380938526228
Сайт:
http://academy.kvs.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571788
Повна назва
Пенітенціарна академія України
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Гонча, 34
Кваліфікація
Лот № 1 Портьєра з ламбрикеном
Період вимог/скарг з 11.07.2025 15:37 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 12:55 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.07.2025 15:37
Повідомлення про рішення
09.07.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 11:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 11:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) ДОДАТОК 4 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, в повному обсязі, - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором - довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі із вказаною інформацією щодо предмета закупівлі, назва організації, з якою було укладено аналогічний договір (аналогічні договори), суми договору. - виписка з банку про повну оплату аналогічного договору (про повне виконання аналогічних договорів). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано: - 1 копії договору, в повному обсязі, - лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором - довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі із вказаною інформацією щодо предмета закупівлі, назва організації, з якою було укладено аналогічний договір (аналогічні договори), суми договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: -виписку з банку про повну оплату аналогічного договору
Створено
10.07.2025 15:09
Надати до
11.07.2025 15:09
Період вимог/скарг з 16.07.2025 10:55 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 15:37 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 10:55
Довідка НАЗК
16.07.2025 10:55
Повідомлення про рішення
11.07.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 11:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2025 11:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). п.2. Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження особи учасника на підписання документів). Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження особи учасника на підписання документів).
Створено
11.07.2025 16:14
Надати до
12.07.2025 16:14
Договір
UA-2025-07-01-004372-a-c1
Підписаний і діє
Номер
К-154
46 000 грн.
46 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Портьєра з ламбрикеном
Номенклатура
Портьєра з ламбрикеном
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Пенітенціарна академія України
Повна назва
Пенітенціарна академія України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571788

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТЮШЕНКО ОКСАНА АРНОЛЬДІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТЮШЕНКО ОКСАНА АРНОЛЬДІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2690415781

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 14:41
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
71 230 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Пенітенціарна академія України
Контактний телефон:
+380938526228
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
71 230 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Пенітенціарна академія України
Контактний телефон:
+380938526228
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності