Показати схожі тендери

Закупівля Згинальний верстат для труб та профілів, верстат для холодного згинання арматури від Військова частина Т0920.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-30-009844-a
Id Tender a574238bc6644cb4a6dda96df7dbab6c
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.06.2025 18:14
Остання зміна 14.07.2025 16:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
384 758 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 923.79 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 20:00 до 09.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 18:14
до 04.07.2025 08:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.07.2025 08:00
-
Період уточнень
з 30.06.2025 18:14 до 04.07.2025 08:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 08:00
Основні параметри
Згинальний верстат для труб та профілів, верстат для холодного згинання арматури
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
384 758 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
384 758 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1923,79
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Згинальний верстат для труб та профілів MAST Metalltechnik M-RBM-40-400V (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Згинальний верстат для труб та профілів MAST Metalltechnik M-RBM-40-400V (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42630000-1 - Металообробні верстати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Верстат для холодного згинання арматури MAST Bautechnik GW40 3 кВт (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Верстат для холодного згинання арматури MAST Bautechnik GW40 3 кВт (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42630000-1 - Металообробні верстати
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ХРАПИЦЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА
Пропозиція:
383 928.49 грн.
Документи закупівлі
30.06.2025 18:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Сухорукова
Електронна пошта
Телефон
380671889893
Замовник
ЄДРПОУ
26632252
Повна назва
Військова частина Т0920
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 08:00 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Загальні відомості про учасника (файл «Відомості про учасника»), але не вказав повне найменування англійською мовою та громадянство керівника. «15.10. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.» Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист на вимогу п.п.15.10 Оголошення. «15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції».» Встановлено, що Учасник надав Лист-гарантію (файл «18. Лист гарантія 1644- VII , 426, 187, 1147, 1207-VII») щодо дотримання ним у своїй діяльності норм чинного законодавства, але у ньому відсутні гарантії дотримання Закону України «Про захист економічної конкуренції». «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та листи-відгуку (або рекомендаційні листи тощо) (не менше двох) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічним предметам закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару: верстат згинальний (Назва предметів аналогічних договорів може стилістично відрізнятися від зазначених, однак технічна сутність має збігатися).» Встановлено, що Учасник надав Довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та копії вказаних у довідці догорів, але не надав документів на підтвердження виконання договору з Військовою частиною Т0200 та лист-відгуку (або рекомендаційні листи тощо) від контрагента стосовно позитивної співпраці з учасником. «15.14. Гарантійний лист від Учасника, в якому зазначити, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та/або ввезений з російської федерації та/або республіки білорусь та/або ісламської республіки іран та/або з тимчасово окупованих територій.» Встановлено, що Учасник надав Довідку (файл «6. Гарантійний лист товар не рф, рб, ірі»), але не надав інформації стосовно тимчасово окупованих територій. «15.16 Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні (надати Лист-гарантію в довільній формі про те, що все запропоноване Учасником обладнання є новим та раніше не використовувалося).» Встановлено, що Учасник не надав Лист-гарантію на вимогу п.п.15.16 Оголошення. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
14.07.2025 16:49
Надати до
15.07.2025 16:49
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
384 758 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 08:00
Замовник:
Військова частина Т0920
Контактний телефон:
380671889893
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
384 758 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 08:00
Замовник:
Військова частина Т0920
Контактний телефон:
380671889893
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності