Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-009147-a
Id Tender a325d54c73e94fa68a1f3235270ce943
План UA-P-2025-06-30-010065-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.06.2025 16:50
Остання зміна 16.09.2025 16:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 004 682.42 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
111.3 грн. (0,01 %)
Вартість подання пропозиції:
2 203.2 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 16:50 до 08.08.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 16:50
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 16:50
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.08.2025 16:19
-
Залишилось 4 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 13:59
до 22.09.2025 00:00
Період уточнень
з 30.06.2025 16:50 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 16:50 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 16:19
Основні параметри
ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
442 415.2 грн.
Лот 1 – Департамент експлуатації водопровідного господарства.
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – Департамент експлуатації водопровідного господарства.
Очікувана вартість
442 415.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4424,15
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 14:05
Закінчення аукціону
11.08.2025 14:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Код ДК 021:2015
80330000-6 - Послуги у сфері освіти в галузі безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та отримання Замовником відповідних посвідчень
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ"
Пропозиція:
254 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Пропозиція:
255 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 14:05
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
149 834.4 грн.
Лот 2 – Департамент експлуатації каналізаційного господарства
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – Департамент експлуатації каналізаційного господарства
Очікувана вартість
149 834.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1498,34
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 11:45
Закінчення аукціону
11.08.2025 12:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Код ДК 021:2015
80330000-6 - Послуги у сфері освіти в галузі безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та отримання Замовником відповідних посвідчень
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ОКП "ОУКК ЖКГ" ЖОР
Пропозиція:
59 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ"
Пропозиція:
59 595 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Пропозиція:
69 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 11:45
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
11 130.27 грн.
Лот 3 – Департамент екологічного нагляду
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – Департамент екологічного нагляду
Очікувана вартість
11 130.27 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
111,3
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 13:13
Закінчення аукціону
11.08.2025 13:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Код ДК 021:2015
80330000-6 - Послуги у сфері освіти в галузі безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та отримання Замовником відповідних посвідчень
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ"
Пропозиція:
6 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Пропозиція:
7 755 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 13:13
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
323 628.4 грн.
Лот 4 – Департамент управління персоналом
Назва предмета закупівлі
Лот 4 – Департамент управління персоналом
Очікувана вартість
323 628.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3236,28
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 11:40
Закінчення аукціону
11.08.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Код ДК 021:2015
80330000-6 - Послуги у сфері освіти в галузі безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та отримання Замовником відповідних посвідчень
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ"
Пропозиція:
216 763 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Пропозиція:
219 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 11:40
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
27 358.95 грн.
Лот 5 – Технічний департамент
Назва предмета закупівлі
Лот 5 – Технічний департамент
Очікувана вартість
27 358.95 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
273,59
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 15:50
Закінчення аукціону
11.08.2025 16:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Код ДК 021:2015
80330000-6 - Послуги у сфері освіти в галузі безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та отримання Замовником відповідних посвідчень
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ОКП "ОУКК ЖКГ" ЖОР
Пропозиція:
14 130 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ"
Пропозиція:
18 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Пропозиція:
19 136 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 15:50
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
50 315.2 грн.
Лот 6 – Розрахунковий департамент
Назва предмета закупівлі
Лот 6 – Розрахунковий департамент
Очікувана вартість
50 315.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
503,15
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 13:54
Закінчення аукціону
11.08.2025 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Код ДК 021:2015
80330000-6 - Послуги у сфері освіти в галузі безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та отримання Замовником відповідних посвідчень
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ОКП "ОУКК ЖКГ" ЖОР
Пропозиція:
24 936 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Пропозиція:
35 232 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 17:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
30.06.2025 16:50
Тендерна документація
30.06.2025 16:50
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Інна Гаврилівна
Електронна пошта
Телефон
380442801536
Сайт:
http://vodokanal.kiev.ua/ua
Замовник
ЄДРПОУ
03327664
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
01015
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – Департамент експлуатації водопровідного господарства.
Період вимог/скарг з 02.09.2025 13:59 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 16:19 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ" по Лоту 1 на закупівлю «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
02.09.2025 13:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 11:32
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів у зв’язку зі специфікою закупівлі та виробничою необхідністю ПрАТ «АК «Київводоканал». 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, предмет закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1-6 у встановлений Законом строк.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 11:32
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.09.2025 15:26 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 13:59 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Визнати наступні тендерні пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" на закупівлю за предметом згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1, 3, 4, які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
04.09.2025 15:26
Довідка НАЗК
04.09.2025 15:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)» по Лотам 1, 3, 4 Відповідно до Додатку 2 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) учасник надає на підтвердження юридичного статусу Учасника процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність чи доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Учасником ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів згідно вимог Додатку 2 тендерної документації. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність чи доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
Створено
03.09.2025 10:30
Надати до
04.09.2025 10:30
Лот № 2 Лот 2 – Департамент експлуатації каналізаційного господарства
Період вимог/скарг з 02.09.2025 17:07 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 16:19 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Визнати тендерну пропозицію учасника ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ" на закупівлю за предметом згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лоту 2, яка визначена найбільш економічно вигідною, такою, що відповідає вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ" по Лоту 2 переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
02.09.2025 17:07
Довідка НАЗК
02.09.2025 17:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 11:32
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів у зв’язку зі специфікою закупівлі та виробничою необхідністю ПрАТ «АК «Київводоканал». 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, предмет закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1-6 у встановлений Законом строк.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 11:32
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР «ФАХІВЕЦЬ» по закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)» по Лоту 2 Відповідно до Додатку 2 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) учасник надає на підтвердження юридичного статусу Учасника процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема - довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учасником ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР «ФАХІВЕЦЬ» по Лоту 2 у складі тендерної пропозиції надано таку довідку від 04.08.2025р № 221/ТВ, що містить некоректну інформацію щодо раніше укладеного договору з цим самим замовником. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР «ФАХІВЕЦЬ» по Лоту 2 необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - довідку щодо раніше укладеного договору з цим самим замовником згідно вимог Додатку 2 по суті.
Створено
01.09.2025 15:02
Надати до
02.09.2025 15:02
Лот № 3 Лот 3 – Департамент екологічного нагляду
Період вимог/скарг з 02.09.2025 14:04 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 16:19 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ" по Лоту 3 на закупівлю «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
02.09.2025 14:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 11:33
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів у зв’язку зі специфікою закупівлі та виробничою необхідністю ПрАТ «АК «Київводоканал». 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, предмет закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1-6 у встановлений Законом строк.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 11:33
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.09.2025 15:27 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 14:04 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Визнати наступні тендерні пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" на закупівлю за предметом згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1, 3, 4, які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
04.09.2025 15:27
Довідка НАЗК
04.09.2025 15:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 14:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)» по Лотам 1, 3, 4 Відповідно до Додатку 2 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) учасник надає на підтвердження юридичного статусу Учасника процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність чи доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Учасником ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів згідно вимог Додатку 2 тендерної документації. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність чи доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
Створено
03.09.2025 10:31
Надати до
04.09.2025 10:31
Лот № 4 Лот 4 – Департамент управління персоналом
Період вимог/скарг з 02.09.2025 14:06 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 16:19 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ" по Лоту 4 на закупівлю «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
02.09.2025 14:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 11:34
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів у зв’язку зі специфікою закупівлі та виробничою необхідністю ПрАТ «АК «Київводоканал». 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, предмет закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1-6 у встановлений Законом строк.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 11:34
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.09.2025 15:28 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 14:06 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Визнати наступні тендерні пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" на закупівлю за предметом згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1, 3, 4, які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
04.09.2025 15:29
Довідка НАЗК
04.09.2025 15:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 14:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)» по Лотам 1, 3, 4 Відповідно до Додатку 2 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) учасник надає на підтвердження юридичного статусу Учасника процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність чи доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Учасником ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів згідно вимог Додатку 2 тендерної документації. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+" по Лотам 1, 3, 4 необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність чи доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
Створено
03.09.2025 10:31
Надати до
04.09.2025 10:31
Лот № 5 Лот 5 – Технічний департамент
Період вимог/скарг з 02.09.2025 17:09 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 16:19 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Визнати тендерні пропозиції учасника ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на закупівлю за предметом згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 5, 6, які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ по Лотам 5, 6 переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
02.09.2025 17:09
Довідка НАЗК
02.09.2025 17:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 11:35
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів у зв’язку зі специфікою закупівлі та виробничою необхідністю ПрАТ «АК «Київводоканал». 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, предмет закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1-6 у встановлений Законом строк.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 11:35
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:46 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 16:46 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по Лоту 5 на закупівлю «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.09.2025 16:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 16:46 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:47
Витяг з ЄДР
Лот № 6 Лот 6 – Розрахунковий департамент
Період вимог/скарг з 02.09.2025 17:10 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 16:19 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Визнати тендерні пропозиції учасника ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на закупівлю за предметом згідно з ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 5, 6, які визначені найбільш економічно вигідними, такими, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Визначити учасника ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ по Лотам 5, 6 переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договори про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
02.09.2025 17:10
Довідка НАЗК
02.09.2025 17:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 11:36
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів у зв’язку зі специфікою закупівлі та виробничою необхідністю ПрАТ «АК «Київводоканал». 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, предмет закупівлі «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки) по Лотам 1-6 у встановлений Законом строк.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 11:36
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:50 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 16:49 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" по Лоту 6 на закупівлю «ДК 021:2015 – 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки)».
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.09.2025 16:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 16:50 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:50
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-06-30-009147-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1171/6/16-25
59 595 грн.
49 662.5 грн.
З ПДВ
Підписано
16.09.2025
Строк дії договору з
16.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03327664

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ"
Повна назва
ТОВ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР "ФАХІВЕЦЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43602185

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 16:12
-
Підписаний договір
UA-2025-06-30-009147-a-a4
Очікує підписання
255 000 грн.
255 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03327664

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45735738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-06-30-009147-a-a5
Очікує підписання
7 755 грн.
7 755 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03327664

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45735738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-06-30-009147-a-b6
Очікує підписання
219 000 грн.
219 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Номенклатура
ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки (послуги у сфері освіти в галузі безпеки): послуги з навчання та перевірки знань з питань охорони праці (ДК 021:2015: 80330000-6 Послуги у сфері освіти в галузі безпеки)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03327664

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ПАРТНЕР А+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45735738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 004 682.42 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380442801536
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 004 682.42 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380442801536
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності