Показати схожі тендери

Закупівля Інші послуги (кравецькі послуги) від ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "АВТОБАЗА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-008412-a
Id Tender 03527e06a2094e5aa199459b786205c9
План UA-P-2025-06-30-010729-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.06.2025 16:17
Остання зміна 27.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 380 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
996.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 16:16 до 08.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 16:16
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 16:16
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 14:04
до 21.07.2025 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 11:52
до 27.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.07.2025 15:18
-
Період уточнень
з 30.06.2025 16:16 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 16:16 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 14:04 до 21.07.2025 15:18
Період кваліфікації
з 09.07.2025 14:04 до 21.07.2025 15:18
Основні параметри
Інші послуги (кравецькі послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
199 380 грн.
Інші послуги (кравецькі послуги)
Назва предмета закупівлі
Інші послуги (кравецькі послуги)
Очікувана вартість
199 380 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
996,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 13:41
Закінчення аукціону
09.07.2025 14:04
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 6 (послуга)
Перетяжка керма (автошкіра)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка керма (автошкіра)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 (послуга)
Перетяжка чохла КПШ (автошкіра)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка чохла КПШ (автошкіра)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 8 (послуга)
Перетяжка карти дверей (автотканина)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка карти дверей (автотканина)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (послуга)
Перетяжка стелі (автотканина)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка стелі (автотканина)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 16 (послуга)
Перетяжка переднього сидіння (автотканина)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка переднього сидіння (автотканина)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
16
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (послуга)
Перетяжка переднього сидіння (автошкіра)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка переднього сидіння (автошкіра)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 4 (послуга)
Ремонт наповнювача переднього сидіння
Опис предмета закупівлі
Ремонт наповнювача переднього сидіння
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 5 (послуга)
Перетяжка каркаса переднього сидіння
Опис предмета закупівлі
Перетяжка каркаса переднього сидіння
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 2 (послуга)
Перетяжки стійки стелі
Опис предмета закупівлі
Перетяжки стійки стелі
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (послуга)
Ремонт килима салону (текстиль) Toyota Land Cruiser 100
Опис предмета закупівлі
Ремонт килима салону (текстиль) Toyota Land Cruiser 100
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження виконавця послуг
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, за умови надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника за програмою КПКВ 0301020 "Забезпечення діяльності підприємств, установ та організацій Державного управління справами". У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на власний реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Юрко Ірина Григорівна"
Пропозиція:
199 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП БОНДАРЕНКО АНАСТАСІЯ БОРИСІВНА
Пропозиція:
198 520 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 13:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шелудько Наталія Борисівна
Електронна пошта
Телефон
+380444254993
Факс
+380444824687
Замовник
ЄДРПОУ
19134105
Повна назва
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вул.Вознесенський Яр, будинок 12-28
Кваліфікація
Лот № 1 Інші послуги (кравецькі послуги)
Період вимог/скарг з 14.07.2025 11:52 по 18.07.2025 10:29
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 14:04 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 11:52
Довідка НАЗК
14.07.2025 11:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.07.2025 14:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець БОНДАРЕНКО АНАСТАСІЯ БОРИСІВНА в процедурі відкритих торгів з особливостями за ДК 021:2015: 98390000-3 Інші послуги (Кравецькі послуги) за номером закупівлі на електронному майданчику UA-2025-06-30-008412-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей Учасником «Фізична особа-підприємець БОНДАРЕНКО АНАСТАСІЯ БОРИСІВНА» не в повній мірі надано: 1. інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, що визначено Пунктом 3 Інша інформація Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації. (необхідно уточнити дану вимогу). 2. довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. що визначено Пунктом 3 Інша інформація Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації. (необхідно уточнити дану вимогу). 3. Учасником надано інформацію про підтверджений досвід виконання аналогічного Договору у 2023 році за предметом закупівлі «Послуги з перетяжки та ремонту меблів (Послуга по перетяжці та ремонту стільців офісних) Однак, відповідно до п.1 Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» та п.1.1. Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник у складі тендерної документації, має надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договір (договорів). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі, тому необхідно уточнити дану вимогу. Надати Довідку в довільній формі, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) з інформацією про досвід виконання аналогічного договору (у 2023 або 2024 або 2025 роках на надання послуг аналогічного виду із зазначенням номеру та дати договору, з підтверджуючим документом (копія аналогічного договору та листом-відгуком від контрагента). 4. відсутнє підтвердження відповідно до п. 2 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» де зазначено, що Учасник у складі тендерної документації, має надати Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець БОНДАРЕНКО АНАСТАСІЯ БОРИСІВНА кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та 22 Закону та пункту 43 Особливостей.
Створено
10.07.2025 13:26
Надати до
11.07.2025 13:26
Період вимог/скарг з 18.07.2025 14:19 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 10:29 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Фізична особа-підприємець БОНДАРЕНКО АНАСТАСІЯ БОРИСІВНА у строк, визначений для укладення договору, надав лист від 17 липня 2025 року за № 17.07.25, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі.
Документи кваліфікації
18.07.2025 14:19
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.07.2025 10:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.07.2025 15:18 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 14:19 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
21.07.2025 15:18
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.07.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
199 380 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 10:00
Замовник:
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Контактний телефон:
+380444254993
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
199 380 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 10:00
Замовник:
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Контактний телефон:
+380444254993
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності