Показати схожі тендери

Закупівля Робоча платформа для фронтального телескопічного навантажувача від Військова частина Т0940.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-30-007677-a
Id Tender e40c04faada548c4b7a952d49aa6f8ba
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.06.2025 15:45
Остання зміна 31.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
335 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 12:00 до 09.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 15:45
до 04.07.2025 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 15:32
до 28.07.2025 12:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 14:54
до 31.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.07.2025 12:01
-
Період уточнень
з 30.06.2025 15:45 до 04.07.2025 12:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 15:32 до 28.07.2025 12:01
Період кваліфікації
з 10.07.2025 15:32 до 28.07.2025 12:01
Основні параметри
Робоча платформа для фронтального телескопічного навантажувача
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
67 000 грн.
Робоча платформа для фронтального телескопічного навантажувача
Назва предмета закупівлі
Робоча платформа для фронтального телескопічного навантажувача
Очікувана вартість
67 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
335,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2025 15:03
Закінчення аукціону
10.07.2025 15:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Робоча платформа для фронтального телескопічного навантажувача
Код ДК 021:2015
34390000-7 - Приладдя до тракторів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович
Пропозиція:
63 000 грн.
Учасник:
ФОП "БУЛАТОВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
50 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ЛІДЕКС МАШИНЕРІ"
Пропозиція:
62 700 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.07.2025 15:03
Документи закупівлі
30.06.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
30.06.2025 15:45
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Довгай
Електронна пошта
Телефон
+380953839070
Замовник
ЄДРПОУ
26632246
Повна назва
Військова частина Т0940
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Робоча платформа для фронтального телескопічного навантажувача
Період вимог/скарг з 11.07.2025 14:54 по 15.07.2025 16:33
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 15:32 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
11.07.2025 14:54
Повідомлення про рішення
11.07.2025 14:53
-
Період вимог/скарг з 17.07.2025 16:27 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 16:33 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
17.07.2025 16:27
Повідомлення про рішення
17.07.2025 16:26
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику закупівлі! Під час розгляду Вимоги Учасника закупівлі ТОВ «ЛІДЕКС МАШИНЕРІ», Замовником було виявлено невідповідності в поданій Вами пропозиції, а саме: Учасник не надав оригінал листа-відгука про співпрацю за аналогічними договорами (не менше 1 (одного)) від замовників. Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про предмет договору, стан його виконання, наявність (відсутність) претензій з боку замовника. Тому, відповідно до пункту 8 підпункту 4 встановлених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями), Учаснику надається 24 години для надання відповідних документів. У разі ненадання вищезазначених документів - Замовник буде змушений відхилити Вашу пропозицію!
Створено
15.07.2025 16:41
Надати до
16.07.2025 16:41
Період вимог/скарг з 23.07.2025 09:56 по 26.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 16:27 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає технічним умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
23.07.2025 09:56
Повідомлення про рішення
23.07.2025 09:55
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.07.2025 12:01 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 09:56 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
28.07.2025 12:01
Повідомлення про рішення
28.07.2025 12:00
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго дня Шановний учаснику! Замовником розглянуто Вашу пропозицію та виявлено деякі невідповідності, а саме: в оголошенні про проведення закупівлі Замовником вимагається надання в електронному вигляді паспорту (для фізичних осіб). Просимо Вас виправити дану невідповідність. У разі невиправлення - Замовник буде змушений відхилити Вашу пропозицію!
Створено
26.07.2025 09:14
Надати до
27.07.2025 09:14
Торги не відбулися
Очікувана вартість
67 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 12:00
Замовник:
Військова частина Т0940
Контактний телефон:
+380953839070
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
67 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 12:00
Замовник:
Військова частина Т0940
Контактний телефон:
+380953839070
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності