Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць від ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-006145-a
Id Tender acbd68f91185499fafa0da9a85e74b1f
План UA-P-2025-06-30-007105-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.06.2025 14:43
Остання зміна 11.07.2025 17:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
166 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 667.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 14:43 до 08.07.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 14:43
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 14:43
до 05.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.07.2025 16:15
-
Період уточнень
з 30.06.2025 14:43 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 14:43 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 16:15
Основні параметри
Послуга з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 47 від 30.06.2025; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 1 746 500,00 грн. (постійний кошторис); КПКВК 3617130; Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. (0542) 700-411; e-mail: [email protected]; з технічних питань - Христич Катерина Іванівна – начальник відділу земельних ресурсів управління земельних відносин, тел. (0542) 700-429, e-mail: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
166 750 грн.
Послуга з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць
Назва предмета закупівлі
Послуга з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць
Примітки
Мета закупівлі: Розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць проводиться з метою встановлення меж сіл Піщане та Битиця, розташованих на території Сумської міської територіальної громади, з урахуванням змін запроєктованих Генеральними планами вказаних населених пунктів та внесення до Державного земельного кадастру відомостей про їх межі. Очікувана вартість предмета закупівлі: 166 750,00 (сто шістдесят шість тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності), розрахована наступним методом визначення очікуваної вартості, а саме: методом порівняння ринкових цін послуг на підставі даних з отриманих з цінових пропозицій, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Виконавець зобов'язаний здійснити: - розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж відповідних адміністративно-територіальних одиниць (сіл Піщане та Битиця), з урахуванням змін запроєктованих генеральними планами вказаних населених пунктів; - погодження меж населених пунктів із Замовником; - створення обмінних файлів та внесення відомостей про межі адміністративно-територіальних одиниць до Державного земельного кадастру; - супровід і захист своєї роботи самостійно до досягнення результату і надання послуги в повному обсязі. Послуги, супутні для досягнення остаточної мети виконання замовлення, окремо не сплачуються Замовником, а входять у запропоновану вартість. У разі внесення змін до законодавчих та нормативно-правових актів, Виконавець зобов'язаний привести весь комплект документації у відповідність до внесених змін. Матеріали, які подаються за результатами надання послуги: В паперовій формі в 1 (одному) примірнику: - оригінали двох проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць (на кожен населений пункт окремо); - витяги з Державного земельного кадастру про межі двох адміністративно-територіальних одиниць. В електронній формі в 1 (одному) примірнику на фізичних носіях інформації (на кожен населений пункт окремо): - обмінні файли у форматі xml з відомостями про межі адміністративно-територіальних одиниць; - копії витягів з Державного земельного кадастру про межі адміністративно-територіальних одиниць (електронний файл у форматі розширення *.pdf); - копії проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць (у форматі *.pdf). *Технічні та якісні вимоги до графічного образу документів, що передаються Замовнику в електронній формі на фізичних носіях інформації: формат зображення - кольоровий; роздільна здатність - 300 точок на дюйм; глибина кольору - не менше ніж 4 біти; формат готового файла - PDF; розмір файла - не більше ніж 300 мегабайт.
Очікувана вартість
166 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1667,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 15:34
Закінчення аукціону
09.07.2025 16:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць
Код ДК 021:2015
71354300-7 - Послуги з кадастрової зйомки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33
Дата постачання по
21.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС"
Пропозиція:
78 970 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС"
Пропозиція:
160 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ"
Пропозиція:
65 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
Пропозиція:
64 990 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КООРДИНАТ БС"
Пропозиція:
165 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 15:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 14:43
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380542700411
Сайт:
http://dresurs.smr.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40456009
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вулиця Садова, 33
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 16:15 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
09.07.2025 16:15
Надати до
11.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей Зафіксовано невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Щодо тахеометрів: Виявлені невідповідності: - У складі тендерної пропозиції Учасника, Приватного підприємства «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 33816242), надані свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (тахеометри електронні) на Товариство з обмеженою відповідальністю «Земстройпроект» код ЄДРПОУ 43581904, термін дії яких закінчується 22 липня 2025 року. При цьому, згідно з Додатком 5 до тендерної документації, строк надання послуги - 21 грудня 2025 року включно. Таким чином, термін дії повірки наданого Учасником обладнання не покриває весь період надання послуги, що є обов’язковою вимогою. - Відповідно до вимог Замовника, у випадку, якщо термін дії повірки (сертифікації) обладнання спливає під час періоду надання послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що він гарантує своєчасне проходження наступної повірки (сертифікації) такого обладнання), такий лист у складі тендерної пропозиції відсутній. 2. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів: У складі тендерної пропозиції Учасника, Приватного підприємства «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 33816242), на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі № UA-2025-06-30-006145-a надано інформацію та копії договорів: - № 184 від 10.07.2023 – послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності; - № ЗУ-1 від 25.04.2023), в якому вказані наступні види робіт із землеустрою: розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності та розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Відповідно до Закону України «Про землеустрій» розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельних ділянок є окремими видами робіт із землеустрою. Зазначені види робіт не є аналогічними договорами з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць. Таким чином, надані Учасником договори не відповідають вимогам Замовника, встановленим тендерною документацією. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 1); 2. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 3). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Підтверджуючий документ про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі, а саме: - електронний тахеометр; - скан-копія з оригіналу свідоцтва/сертифікату та ін., що підтверджує проведення в установленому чинним законодавством порядку терміну повірки обладнання, необхідного для надання послуг (*у випадку, якщо термін дії повірки (сертифікації) обладнання спливає під час періоду надання послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що він гарантує своєчасне проходження наступної повірки (сертифікації) такого обладнання.); 2. Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та відповідно надати: - аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше 2-х); - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти виконаних робіт/наданих послуг); - листи-відгуки (скан-копія з оригіналу документа) від замовників, з якими були укладені відповідні аналогічні договори (із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за цим договором). У разі відсутності в Учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, його тендерна пропозиція відхиляється. *Під аналогічним договором потрібно розуміти договір, який передбачає виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці.
Створено
11.07.2025 17:22
Надати до
12.07.2025 17:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
166 750 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
166 750 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності