Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування питних фонтанчиків з фільтрами очистки та знезараження питної води в закладах освіти від Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-005987-a
Id Tender 05c0d6ffe6844679a30474813fde4383
План UA-P-2025-06-30-007403-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.06.2025 14:37
Остання зміна 23.07.2025 16:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
614 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 140 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 14:36 до 08.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 14:36
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 14:36
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.07.2025 10:00
до 15.07.2025 14:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 14:08
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.07.2025 14:08
до 23.07.2025 16:20
Період уточнень
з 30.06.2025 14:36 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 14:36 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 10:00 до 15.07.2025 14:08
Період кваліфікації
з 08.07.2025 10:00 до 15.07.2025 14:08
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування питних фонтанчиків з фільтрами очистки та знезараження питної води в закладах освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
614 000 грн.
Послуги з технічного обслуговування питних фонтанчиків з фільтрами очистки та знезараження питної води в закладах освіти
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування питних фонтанчиків з фільтрами очистки та знезараження питної води в закладах освіти
Очікувана вартість
614 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6140,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування питних фонтанчиків з фільтрами очистки та знезараження питної води в закладах освіти
Код ДК 021:2015
65123000-3 - Послуги з пом’якшення води
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1263 Будівлі закладів освіти та дослідних закладів
Кількість
35
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
03127, Україна, м. Київ, заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО - ТОНІКС»
Пропозиція:
608 022.72 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 14:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Григорівна Мотузка
Електронна пошта
Телефон
+380442571274
Замовник
ЄДРПОУ
37479398
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Поштовий індекс
03127
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
М. КИЇВ
Адреса
ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування питних фонтанчиків з фільтрами очистки та знезараження питної води в закладах освіти
Період вимог/скарг з 15.07.2025 14:08 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 10:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.07.2025 14:08
Довідка НАЗК
15.07.2025 14:08
Повідомлення про рішення
14.07.2025 12:00
Електроний протокол про продовження строку
08.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 05.08.2025року.
Дата продовження строку розгляду
14.07.2025 11:59
Дата кінця розгляду
06.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Зокрема згідно з підпунктом 5.5. передбачено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Учасником на виконання цієї вимоги на тендерну пропозицію вцілому накладено електронний підпис у вигляді файлу «sign.p7s». При його перевірці було виявлено наступне: Підписувач: Нестеренко Микола Іванович П.І.Б: Нестеренко Микола Іванович Країна: Україна РНОКПП: 1905610798 Організація (установа): товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ТОНІКС» Код ЄДРПОУ: 41319647 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для піпису від Надавача): 10:57:28 04.07.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» Серійний номер: 1384В1В0800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-Х Long) Сертифікат: Кваліфікований Тобто тип підпису Учасника удосконалений, а не кваліфікований. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 5.5. Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Створено
14.07.2025 12:09
Надати до
15.07.2025 12:09
Договір
UA-2025-06-30-005987-a-a1
Підписаний і діє
Номер
161
608 022.72 грн.
608 022.72 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
35 (Одиниця)
Послуги з технічного обслуговування питних фонтанчиків з фільтрами очистки та знезараження питної води в закладах освіти
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування питних фонтанчиків з фільтрами очистки та знезараження питної води в закладах освіти
Кількість
35
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1263 Будівлі закладів освіти та дослідних закладів

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37479398

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО - ТОНІКС»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО - ТОНІКС»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41319647

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 16:20
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
614 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
614 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності