Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 55320000 - 9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації харчування в закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-004583-a
Id Tender 1a8f9856bd914d4e97db668e8e6bbe1b
План UA-P-2025-06-27-003268-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.06.2025 13:14
Остання зміна 23.07.2025 10:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 382 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 912.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 13:12 до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 13:12
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 13:12
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.07.2025 00:00
до 14.07.2025 13:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 13:16
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 13:16
до 23.07.2025 10:49
Період уточнень
з 30.06.2025 13:12 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 13:12 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 00:00 до 14.07.2025 13:16
Період кваліфікації
з 08.07.2025 00:00 до 14.07.2025 13:16
Основні параметри
ДК 021:2015: 55320000 - 9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації харчування в закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 382 500 грн.
ДК 021:2015: 55320000 - 9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації харчування в закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55320000 - 9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації харчування в закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання)
Очікувана вартість
6 382 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31912,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55320000 - 9 Послуги з організації харчування
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76492, Україна, Івано-Франківська область, с. Микитинці, Юності, 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата – 100 %. Розрахунки за цим Договором між Замовником та Виконавцем проводяться у безготівковій формі, шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг протягом 7 робочих днів. Періодичність пред’явлення Актів наданих послуг – не частіше двох разів протягом календарного місяця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ІВАНКІВ ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"
Пропозиція:
6 368 625 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 13:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Юркевич
Електронна пошта
Телефон
+380988818259
Замовник
ЄДРПОУ
43749377
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 55320000 - 9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації харчування в закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання)
Період вимог/скарг з 14.07.2025 13:16 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 00:00 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 13:16
Довідка НАЗК
14.07.2025 13:16
Повідомлення про рішення
08.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 13:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 13:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно до п. 11 Додатку № 1 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: 11. Повноваження щодо підпису документів: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (за зразком, що додається) (Додаток № 6). Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію паспорту в повному обсязі. Вимога: Надати копію паспорту в повному обсязі.
Створено
10.07.2025 13:09
Надати до
11.07.2025 13:09
Договір
UA-2025-06-30-004583-a-c1
Підписаний і діє
Номер
73
6 368 625 грн.
6 368 625 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 55320000 - 9 Послуги з організації харчування
Номенклатура
ДК 021:2015: 55320000 - 9 Послуги з організації харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ СПОРТИВНИЙ ЛІЦЕЙ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ СПОРТИВНИЙ ЛІЦЕЙ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30475109

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ІВАНКІВ ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ІВАНКІВ ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2971315337

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 10:49
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 382 500 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 382 500 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності