попередня оплата у розмірі 50% (п’ятдесят) від вартості Товару протягом 15 календарних днів з дати підписання Договору та отримання рахунку від Постачальника
Порядковий номер:
1
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
15
календарні
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
остаточна оплата у розмірі 50% (п’ятдесят) вартості Товару протягом 15 календарних днів після отримання Товару, здійснення монтажу та підписання видаткової накладної
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Населений пункт
Адреса
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Офісні меблі
Звернення:
За тендером : Офісні меблі
Тема:
Позиція 4 кількість полиць
Зміст:
Шановний Замовнику!
Скільки полиць в позиції 4? Одна зверху над штангою?
Дякую!
Дата оприлюднення звернення:
30.06.2025 15:49
Добрий день, шановний Учаснику! Вдячні за увагу до нашого конкурсу. Згідно Вашого звернення внесли відповідні зміни до технічної специфікації (Додаток 3)
Дата оприлюднення відповіді:
01.07.2025 13:29
Звернення:
За тендером : Офісні меблі
Тема:
колір
Зміст:
Шановний Замовник вкажіть будь ласка точніше колір ЛДСП або його код , вкажіть виробника ЛДСП, так як різновидів ЛДСП дуб урбан дуже багато . Дякую
Дата оприлюднення звернення:
01.07.2025 15:52
Добрий день, шановний Учаснику! Вдячні за увагу до нашого конкурсу. Внесли відповідні зміни до технічного завдання.
Дата оприлюднення відповіді:
03.07.2025 08:41
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
174 070
грн.
Період подання пропозицій
до
09.07.2025 14:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"