Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів від ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-003334-a
Id Tender 589067590ecf4695a676dfbe1de35f56
План UA-P-2025-06-30-002699-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.06.2025 11:54
Остання зміна 22.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 11:54 до 08.07.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 11:54
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 11:54
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 11:27
до 16.07.2025 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 11:52
до 22.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.07.2025 15:18
-
Період уточнень
з 30.06.2025 11:54 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 11:54 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 11:27 до 16.07.2025 15:18
Період кваліфікації
з 09.07.2025 11:27 до 16.07.2025 15:18
Основні параметри
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 46 від 30.06.2025; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 1 746 500,00 грн. (постійний кошторис); КПКВК 3617693; Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. (0542) 700-411; e-mail: [email protected]; з технічних питань - Христич Катерина Іванівна – начальник відділу земельних ресурсів управління земельних відносин, тел. (0542) 700-429, e-mail: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
100 000 грн.
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Назва предмета закупівлі
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Примітки
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів, розташованих за межами населених пунктів (с. Вільшанка, Великочернеччинський старостинський округ - сформована земельна ділянка з кадастровим номером: 5924782200:09:001:1110; с. Кирияківщина, Піщанський старостинський округ - сформована земельна ділянка з кадастровим номером: 5910191500:01:004:0051) на території Сумської міської територіальної громади Сумського району Сумської області здійснюється з метою виготовлення паспортів двох водних об’єктів (ставків). Кількість – 1 (одна) послуга. Строк надання послуги: до 19 грудня 2025 року. Надана послуга повинна відповідати вимогам наступних нормативно-правових актів: - Водного кодексу України; - Земельного кодексу України; - Порядку розроблення паспорта водного об’єкта, затвердженого Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 18.03.2013 № 99. Паспорт водного об’єкта розробляється за формою, наведеною у додатку до Порядку розроблення паспорта водного об’єкта, і має містити: - коротку пояснювальної записку; - характеристики річки (водотоку); - характеристики водного об’єкта; - характеристики греблі; - характеристики водоскидної споруди; - характеристики відвідного каналу; - характеристики прибережної захисної смуги; - графічні матеріали. Виконавець зобов’язується здійснити: - виготовлення паспортів двох водних об’єктів (ставків) (окремо на кожний водний об’єкт); - супровід і захист своєї роботи самостійно до досягнення результату і надання послуги в повному обсязі; - погодження паспортів з Державним агентством водних ресурсів України (у разі надходження зауважень від Держводагенства України, виправлення розробником (Виконавцем) здійснюються самостійно); - по одному примірнику паспорта залишити в Держводагентстві; - по одному примірнику паспорта передати Регіональному офісу водних ресурсів у Сумській області. Послуги, супутні для досягнення остаточної мети виконання замовлення, окремо не сплачуються Замовником, а входять у запропоновану вартість. У разі внесення змін до законодавчих та нормативно-правових актів, Виконавець зобов'язаний привести весь комплект документації у відповідність до внесених змін. При наданні послуги Виконавець застосовує у своїй діяльності всі необхідні заходи із захисту довкілля. Матеріали, які подаються за результатами надання послуг За результатами виконання послуги Виконавцем повинні бути передані Замовнику: - по два друкованих примірники паспортів двох водних об’єктів, погоджених з Державним агентством водних ресурсів України (окремо на кожний водний об’єкт); - два оптичні диски із збереженими паспортами водних об’єктів в електронному вигляді (окремо на кожний водний об’єкт).
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 11:04
Закінчення аукціону
09.07.2025 11:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Код ДК 021:2015
71351800-1 - Топографічні послуги та послуги з розвідування джерел водних запасів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
Пропозиція:
68 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сахно Роман Сергійович
Пропозиція:
69 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 11:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 11:54
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380542700411
Сайт:
http://dresurs.smr.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40456009
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вулиця Садова, 33
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Період вимог/скарг з 14.07.2025 11:52 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 11:27 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі № UA-2025-06-30-003334-a Приватне підприємство «Земстройпроект» (код ЄДРПОУ 33816242) згідно з предметом: «Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів» - код ДК 021:2015: 71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії, очікувана вартість: 100 000,00 (сто тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності); вартість пропозиції: 68 900,00 (шістдесят вісім тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) без урахування ПДВ. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
14.07.2025 11:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.07.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей Зафіксовано невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів: Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції Учасника, Приватного підприємства «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 33816242), надано інформацію та копії договорів (№№ 38/02/25 від 21.02.2025, № 23/02/25 від 13.02.2025, № 24/02/25 від 13.02.2025), які були укладені та виконані Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 43581904). Відповідно до пункту 48 Особливостей Замовник встановлює кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Метою встановлення цього критерію є підтвердження спроможності саме Учасника процедури закупівлі належним чином виконати договір про закупівлю. Документи, що підтверджують досвід виконання договорів особою, яка не є Учасником закупівлі № UA-2025-06-30-003334-a, не можуть бути прийняті як підтвердження кваліфікації цього Учасника. Надані договори підтверджують досвід виконання аналогічних договорів іншою юридичною особою - ТОВ «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» код ЄДРПОУ 453581904, а не ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» код ЄДРПОУ 33816242, яке є Учасником закупівлі № UA-2025-06-30-003334-a. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 3). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та відповідно надати: - аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше 2-х); - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти виконаних робіт/наданих послуг); - листи-відгуки (скан-копія з оригіналу документа) від замовників, з якими були укладені відповідні аналогічні договори (із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за цим договором). У разі відсутності в Учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, його тендерна пропозиція відхиляється. *Під аналогічним договором потрібно розуміти договір, який передбачає виготовлення паспортів водних об’єктів.
Створено
11.07.2025 15:02
Надати до
12.07.2025 15:02
Період вимог/скарг з 16.07.2025 15:18 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 11:52 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі № UA-2025-06-30-003334-a Фізична особа-підприємець Сахно Роман Сергійович (код 3001316972) згідно з предметом: «Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів» - код ДК 021:2015: 71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії, очікувана вартість: 100 000,00 (сто тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності); вартість пропозиції: 69 000,00 (шістдесят дев’ять тисяч грн. 00 коп.) без урахування ПДВ. 2. Відповідно до пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цими Особливостями. 3. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
16.07.2025 15:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.07.2025 11:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей Зафіксовано невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Проєкт договору не заповнений: в п.2.1 договору не заповнено загальну вартість; в додатку до договору не заповнено вартість послуг (таблиця) та загальну вартість послуг за договором відповідно до Додатку 6 до тендерної документації; 2. Відсутній лист-гарантія у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 5 до тендерної документації; 3. Відсутній гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 6 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту; 4. Відсутня довідка у довільній формі про використання учасником у своїй діяльності печатки; 5. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасником надано довідку у довільній формі від 08.07.2025 № 92, складену Учасником на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі, але не надано підтверджуючих документів; 6. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано акти прийому-передачі наданих послуг до договорів № 82 від 20.05.2024 та № 46 від 03.02.2025, які оформлені не належним чином (не вказано суму, сплачену за відповідні послуги); не надано аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х); не надано листи-відгуки (скан-копія з оригіналу документа) від замовників, з якими були укладені відповідні аналогічні договори (із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за цим договором). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Додаток 6 до тендерної документації; 2. Додаток 5 до тендерної документації; 3. Тендерна документація (Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції); 4. Тендерна документація (Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції); 5. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 1); 6. Додаток 1 до тендерної документації (пункт 3). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. проєкт договору, заповнений та підписаний учасником (Додаток 6 до тендерної документації); 2. лист-гарантія у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 5 до тендерної документації; 3. гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 6 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту; 4. довідка у довільній формі про використання учасником у своїй діяльності печатки; 5. довідка у довільній формі, складена Учасником, на фірмовому бланку (за наявності) та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність технічного та технологічного забезпечення, необхідного для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та підтверджуючі документи; 6. учасник повинен мати досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та відповідно надати: - аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше 2-х); - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти виконаних робіт/наданих послуг); - листи-відгуки (скан-копія з оригіналу документа) від замовників, з якими були укладені відповідні аналогічні договори (із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за цим договором). *Під аналогічним договором потрібно розуміти договір, який передбачає виготовлення паспортів водних об’єктів.
Створено
15.07.2025 10:28
Надати до
16.07.2025 10:28
Торги не відбулися
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності