Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів від ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-003334-a
Id Tender 589067590ecf4695a676dfbe1de35f56
План UA-P-2025-06-30-002699-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 30.06.2025 11:54
Остання зміна 30.06.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 10 год. )
з 30.06.2025 11:54 до 08.07.2025 15:00
Залишилось 3 днів 19 год.
Період уточнень
з 30.06.2025 11:54
до 05.07.2025 00:00
Залишилось 3 днів 19 год.
Період оскарження
з 30.06.2025 11:54
до 05.07.2025 00:00
Період уточнень
з 30.06.2025 11:54 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 11:54 до 05.07.2025 00:00
Основні параметри
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 46 від 30.06.2025; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 1 746 500,00 грн. (постійний кошторис); КПКВК 3617693; Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. (0542) 700-411; e-mail: [email protected]; з технічних питань - Христич Катерина Іванівна – начальник відділу земельних ресурсів управління земельних відносин, тел. (0542) 700-429, e-mail: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
100 000 грн.
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Назва предмета закупівлі
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Примітки
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів, розташованих за межами населених пунктів (с. Вільшанка, Великочернеччинський старостинський округ - сформована земельна ділянка з кадастровим номером: 5924782200:09:001:1110; с. Кирияківщина, Піщанський старостинський округ - сформована земельна ділянка з кадастровим номером: 5910191500:01:004:0051) на території Сумської міської територіальної громади Сумського району Сумської області здійснюється з метою виготовлення паспортів двох водних об’єктів (ставків). Кількість – 1 (одна) послуга. Строк надання послуги: до 19 грудня 2025 року. Надана послуга повинна відповідати вимогам наступних нормативно-правових актів: - Водного кодексу України; - Земельного кодексу України; - Порядку розроблення паспорта водного об’єкта, затвердженого Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 18.03.2013 № 99. Паспорт водного об’єкта розробляється за формою, наведеною у додатку до Порядку розроблення паспорта водного об’єкта, і має містити: - коротку пояснювальної записку; - характеристики річки (водотоку); - характеристики водного об’єкта; - характеристики греблі; - характеристики водоскидної споруди; - характеристики відвідного каналу; - характеристики прибережної захисної смуги; - графічні матеріали. Виконавець зобов’язується здійснити: - виготовлення паспортів двох водних об’єктів (ставків) (окремо на кожний водний об’єкт); - супровід і захист своєї роботи самостійно до досягнення результату і надання послуги в повному обсязі; - погодження паспортів з Державним агентством водних ресурсів України (у разі надходження зауважень від Держводагенства України, виправлення розробником (Виконавцем) здійснюються самостійно); - по одному примірнику паспорта залишити в Держводагентстві; - по одному примірнику паспорта передати Регіональному офісу водних ресурсів у Сумській області. Послуги, супутні для досягнення остаточної мети виконання замовлення, окремо не сплачуються Замовником, а входять у запропоновану вартість. У разі внесення змін до законодавчих та нормативно-правових актів, Виконавець зобов'язаний привести весь комплект документації у відповідність до внесених змін. При наданні послуги Виконавець застосовує у своїй діяльності всі необхідні заходи із захисту довкілля. Матеріали, які подаються за результатами надання послуг За результатами виконання послуги Виконавцем повинні бути передані Замовнику: - по два друкованих примірники паспортів двох водних об’єктів, погоджених з Державним агентством водних ресурсів України (окремо на кожний водний об’єкт); - два оптичні диски із збереженими паспортами водних об’єктів в електронному вигляді (окремо на кожний водний об’єкт).
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 11:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з виготовлення паспортів водних об’єктів
Код ДК 021:2015
71351800-1 - Топографічні послуги та послуги з розвідування джерел водних запасів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 11:54
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380542700411
Сайт:
http://dresurs.smr.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40456009
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вулиця Садова, 33
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 15:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380542700411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності