Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015 85110000-3 - ПОСЛУГИ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ ПЕРІОДИЧНИХ МЕДИЧНИХ ОГЛЯДІВ, ПЕРІОДИЧНИХ ПСИХІАТРИЧНИХ ОГЛЯДІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ НА ПРЕДМЕТ ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРАЦІВНИКАМ ПІДПРИЄМСТВА) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-003159-a
Id Tender 1b3bf7fee47b455eb264a24881abfa15
План UA-P-2025-06-30-003768-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.06.2025 11:50
Остання зміна 28.07.2025 09:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 826 916 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 134.58 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 11:46 до 08.07.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 11:46
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 11:46
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.07.2025 20:00
до 21.07.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 11:24
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2025 11:24
до 28.07.2025 09:37
Період уточнень
з 30.06.2025 11:46 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 11:46 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 20:00 до 21.07.2025 11:24
Період кваліфікації
з 08.07.2025 20:00 до 21.07.2025 11:24
Основні параметри
КОД ДК 021:2015 85110000-3 - ПОСЛУГИ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ ПЕРІОДИЧНИХ МЕДИЧНИХ ОГЛЯДІВ, ПЕРІОДИЧНИХ ПСИХІАТРИЧНИХ ОГЛЯДІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ НА ПРЕДМЕТ ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРАЦІВНИКАМ ПІДПРИЄМСТВА)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 826 916 грн.
КОД ДК 021:2015 85110000-3 - ПОСЛУГИ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ ПЕРІОДИЧНИХ МЕДИЧНИХ ОГЛЯДІВ, ПЕРІОДИЧНИХ ПСИХІАТРИЧНИХ ОГЛЯДІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ НА ПРЕДМЕТ ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРАЦІВНИКАМ ПІДПРИЄМСТВА)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015 85110000-3 - ПОСЛУГИ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ ПЕРІОДИЧНИХ МЕДИЧНИХ ОГЛЯДІВ, ПЕРІОДИЧНИХ ПСИХІАТРИЧНИХ ОГЛЯДІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ НА ПРЕДМЕТ ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРАЦІВНИКАМ ПІДПРИЄМСТВА)
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Очікувана вартість
2 826 916 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14134,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 254 (послуга)
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №280 (жінки)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №280 (жінки)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
254
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за адресою медичного закладу м.Дніпро
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 380 (послуга)
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №280 (чоловіки)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №280 (чоловіки)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
380
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за адресою медичного закладу м.Дніпро
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 816 (послуга)
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №246 (жінки)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №246 (жінки)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
816
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за адресою медичного закладу м.Дніпро
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 820 (послуга)
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №246 (чоловіки)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №246 (чоловіки)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
820
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за адресою медичного закладу м.Дніпро
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 096 (послуга)
Послуги з проведення періодичних психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин працівникам підприємства
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення періодичних психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин працівникам підприємства
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
1 096
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за адресою медичного закладу м.Дніпро
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 266 (послуга)
Послуги з проведення психофізіологічних експертиз працівникам підприємства
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення психофізіологічних експертиз працівникам підприємства
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
1 266
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за адресою медичного закладу м.Дніпро
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата щомісячно, протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Акту (ів) приймання – передачі наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС"
Пропозиція:
2 488 136 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 11:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій Михайлович Деменін
Електронна пошта
Телефон
+380567199376
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015 85110000-3 - ПОСЛУГИ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ ПЕРІОДИЧНИХ МЕДИЧНИХ ОГЛЯДІВ, ПЕРІОДИЧНИХ ПСИХІАТРИЧНИХ ОГЛЯДІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ НА ПРЕДМЕТ ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРАЦІВНИКАМ ПІДПРИЄМСТВА)
Період вимог/скарг з 21.07.2025 11:24 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 20:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 11:24
Довідка НАЗК
21.07.2025 11:24
Повідомлення про рішення
14.07.2025 15:41
Електроний протокол про продовження строку
08.07.2025 20:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 14.07.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 85110000-3 - ПОСЛУГИ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ ПЕРІОДИЧНИХ МЕДИЧНИХ ОГЛЯДІВ, ПЕРІОДИЧНИХ ПСИХІАТРИЧНИХ ОГЛЯДІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ НА ПРЕДМЕТ ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРАЦІВНИКАМ ПІДПРИЄМСТВА) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-30-003159-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
14.07.2025 15:40
Дата кінця розгляду
06.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до вимог тендерної документації Учаснику у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Учасник в складі тендерної пропозиції надав платіжний документ (файл «Довідка покриття + виписка 1891.pdf»), а саме «Виписку по особовим рахункам», в якому зазначено номер договору про надання гарантії, і який підтверджує перерахування коштів на забезпечення (грошове покриття за Договором про надання гарантії). Разом з тим, датою Договору про надання гарантії у виписці вказана дата 02.07.2025, яка не відповідає даті, зазначеній в самому Договорі про надання гарантії № 1891/07/A/BG від 03 липня 2025 року (файл «Договор гарантия.pdf»). Також, надана Учасником виписка не містить підпису та печатки (штампа) банківської установи, яка видала гарантію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.13 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією).
Створено
17.07.2025 15:51
Надати до
18.07.2025 15:51
Договір
UA-2025-06-30-003159-a-a1
Підписаний і діє
Номер
305Т
2 488 136 грн.
2 488 136 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.01.2026
Номенклатура
254 (послуга)
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №280 (жінки)
Номенклатура
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №280 (жінки)
Кількість
254
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
380 (послуга)
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №280 (чоловіки)
Номенклатура
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №280 (чоловіки)
Кількість
380
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
816 (послуга)
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №246 (жінки)
Номенклатура
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №246 (жінки)
Кількість
816
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
820 (послуга)
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №246 (чоловіки)
Номенклатура
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників підприємства згідно з Наказом МОЗ України №246 (чоловіки)
Кількість
820
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 096 (послуга)
Послуги з проведення періодичних психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин працівникам підприємства
Номенклатура
Послуги з проведення періодичних психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин працівникам підприємства
Кількість
1 096
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 266 (послуга)
Послуги з проведення психофізіологічних експертиз працівникам підприємства
Номенклатура
Послуги з проведення психофізіологічних експертиз працівникам підприємства
Кількість
1 266
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС"
Повна назва
ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43749272

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 09:37
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 826 916 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 826 916 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності