Показати схожі тендери

Закупівля Частини парових турбін в асортименті (42113100-5) від АТ "Одеська ТЕЦ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-002557-a
Id Tender cc024df1ede54c069c0547ae2e56578f
План UA-P-2025-06-30-001513-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.06.2025 11:31
Остання зміна 27.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
642 828 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 428.28 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 11:30 до 08.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 11:30
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 11:30
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 11:41
до 21.07.2025 16:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 16:45
до 27.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.07.2025 16:59
-
Період уточнень
з 30.06.2025 11:30 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 11:30 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 11:41 до 21.07.2025 16:59
Період кваліфікації
з 09.07.2025 11:41 до 21.07.2025 16:59
Основні параметри
Частини парових турбін в асортименті (42113100-5)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
642 828 грн.
Частини парових турбін в асортименті (42113100-5)
Назва предмета закупівлі
Частини парових турбін в асортименті (42113100-5)
Очікувана вартість
642 828 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6428,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 11:18
Закінчення аукціону
09.07.2025 11:41
Позиція : №1 2 (штуки)
Шток Сталь 15Х11МФ
Опис предмета закупівлі
Шток Сталь 15Х11МФ
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №2 2 (штуки)
Клапан ф100. Сталь 25Х1М1Ф
Опис предмета закупівлі
Клапан ф100. Сталь 25Х1М1Ф
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №3 2 (штуки)
Клапан розвантажувальний. Сталь 25Х1М1Ф
Опис предмета закупівлі
Клапан розвантажувальний. Сталь 25Х1М1Ф
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №4 2 (штуки)
Гайка Сталь 25Х1М1Ф
Опис предмета закупівлі
Гайка Сталь 25Х1М1Ф
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №5 2 (штуки)
Втулка Сталь 25Х1М1Ф
Опис предмета закупівлі
Втулка Сталь 25Х1М1Ф
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №6 4 (штуки)
Кільце поршневе. Сталь 25Х1М1Ф
Опис предмета закупівлі
Кільце поршневе. Сталь 25Х1М1Ф
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №7 2 (штуки)
Втулка Сталь 25Х1МФ
Опис предмета закупівлі
Втулка Сталь 25Х1МФ
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №8 2 (штуки)
Шайба спеціальна. Сталь 25Х1МФ
Опис предмета закупівлі
Шайба спеціальна. Сталь 25Х1МФ
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №9 2 (штуки)
Гайка 2М22. Сталь 25Х1МФ
Опис предмета закупівлі
Гайка 2М22. Сталь 25Х1МФ
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №10 1 (штуки)
Заклепка Сталь 25Х1М1Ф
Опис предмета закупівлі
Заклепка Сталь 25Х1М1Ф
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №11 1 (штуки)
Клапан ф100. Сталь 25Х1М1Ф
Опис предмета закупівлі
Клапан ф100. Сталь 25Х1М1Ф
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №12 1 (штуки)
Шток Сталь 15Х11МФ
Опис предмета закупівлі
Шток Сталь 15Х11МФ
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №13 1 (штуки)
Гайка 2М30 Сталь 25Х1МФ
Опис предмета закупівлі
Гайка 2М30 Сталь 25Х1МФ
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Позиція : №14 2 (штуки)
Екран Сталь 12Х13
Опис предмета закупівлі
Екран Сталь 12Х13
Код ДК 021:2015
42110000-3 - Турбіни та мотори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:24
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Авансовий платіж у розмірі 50% (п’ятдесят) відсотків від загальної суми Договору, здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання договору та отримання Покупцем належним чином оформленого рахунку (рахунку-фактури) на попередню оплату Постачальника
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за отриманий товар з урахуванням авансу здійснюється Покупцем шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту сповіщення щодо готовності обладнання до відвантаження
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТУРБІННІ ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ"
Пропозиція:
449 997 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНА ФІРМА "ТЕХНОЛОГІЯ"
Пропозиція:
450 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 11:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гречан Алла Григорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380487059315
Замовник
ЄДРПОУ
05471158
Назва (англійською мовою)
LC JSC "ODESSA CHP"
Повна назва
АТ "Одеська ТЕЦ"
Повна назва (англійською мовою)
LC JSC "ODESSA CHP"
Поштовий індекс
65003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Пересипський район
Кваліфікація
Лот № 1 Частини парових турбін в асортименті (42113100-5)
Період вимог/скарг з 15.07.2025 16:45 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 11:41 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до п.6 Додатку № 2 до Тендерної документації документи, які має подати Учасник на підтвердження технічних вимог предмету закупівлі, а саме: – актуальні копії конструкторських документів продукції (креслення з вказівкою основних геометричних розмірів та їх відхилень, матеріалу, вимог до змісту та способу маркування, тощо) – копії, повинні бути завірені печаткою виробника продукції; Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав витяг з креслення для замовника: – клапан разгрузочный Сталь Р2 згідно пп. 3 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі та сталь, а саме: клапан розвантажувальний. Сталь 25Х1М1Ф; – гайка Сталь Р2 згідно пп. 4 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності сталь, а саме: сталь 25Х1М1Ф; – втулка Сталь Р2 згідно пп. 5 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності сталь, а саме: сталь 25Х1М1Ф; – кольцо поршневое Сталь Р2 згідно пп. 6 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі та сталь, а саме: кольце поршневе. Сталь 25Х1М1Ф; – шайба специальная згідно пп. 8 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі, а саме: шайба спеціальна; – гайка згідно пп. 9 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі, а саме: гайка 2М22; – заклепка Сталь Р2 згідно пп. 10 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності сталь, а саме: сталь 25Х1М1Ф; – клапан ф100 Сталь Р2 згідно пп. 11 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності сталь, а саме: сталь 25Х1М1Ф; – шток Креслення Т211-529/а згідно пп. 12 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності креслення, а саме: креслення Т211-529А; – гайка згідно пп. 13 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі, а саме: гайка 2М30; – экран Креслення Т211-517/а згідно пп. 14 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі та креслення, а саме: екран Креслення Т211-517А. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
15.07.2025 16:45
Повідомлення про рішення
09.07.2025 11:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:19
Період вимог/скарг з 21.07.2025 16:59 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 16:45 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до п.6 Додатку № 2 до Тендерної документації документи, які має подати Учасник на підтвердження технічних вимог предмету закупівлі, а саме: – актуальні копії конструкторських документів продукції (креслення з вказівкою основних геометричних розмірів та їх відхилень, матеріалу, вимог до змісту та способу маркування, тощо) – копії, повинні бути завірені печаткою виробника продукції; – зразок паспорту або сертифікату якості виробника, що підтверджує якість та відповідність продукції встановленим технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2. Даний документ обов’язково повинен містити наступні відомості про продукцію: • найменування замовника; • найменування виробів (№ креслення, тощо); • основні технічні характеристики з вказанням марки сталі виробу; • виробника матеріалу. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав копії креслень: – гайка згідно пп. 9 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі, а саме: гайка 2М22; – шток Креслення Т211-529/а згідно пп. 12 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності креслення, а саме: шток креслення Т211-529А; – гайка згідно пп. 13 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі, а саме: гайка 2М30; – экран Креслення Т211-517/а згідно пп. 14 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає дійсності предмет закупівлі та креслення, а саме: екран Креслення Т211-517А; – Учасник не надав переклад українською мовою відповідно до п. 7 Розділу 1 Тендерної документації; – зразок сертифікату якості № 000 від 07.07.2025р. не вказано виробник матеріалу. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
21.07.2025 16:58
Повідомлення про рішення
15.07.2025 16:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 11:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) Додатка № 1 до тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Р. 3 абз. 3, 4 п. 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати: Якщо Статутом або іншим установчим документом учасника визначені обмеження (в т.ч. вартісні) повноважень керівника, іншої посадової особи, представника учасника щодо участі у процедурах закупівель, підписання документів пропозиції, вчинення від імені учасника правочинів, у т.ч. укладання (підписання) договорів, у вигляді необхідності попереднього отримання згоди (дозволу тощо) Загальних Зборів, Наглядової ради чи іншого органу юридичної особи на реалізацію таких повноважень вищевказаними особами, учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний документ від такого органу юридичної особи про підтвердження відповідних повноважень відповідних осіб. У разі якщо Статутом не передбачені обмеження повноважень керівника, іншої посадової особи, представника учасника щодо участі у процедурах закупівель, підписання документів пропозиції, вчинення від імені учасника правочинів, у т.ч. укладання (підписання) договорів, Учасник надає довідку довільної форми про відсутність вищевказаних обмежень. 1.2. Р. 3 п. 6 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою Учасника (за її наявності відповідно до Статуту або інших установчих документів) щодо додержання учасником заходів із захисту довкілля. 1.3. Р. 3 п. 15 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації (тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований). 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано: 2.1. Якщо Статутом або іншим установчим документом учасника визначені обмеження (в т.ч. вартісні) повноважень керівника, іншої посадової особи, представника учасника щодо участі у процедурах закупівель, підписання документів пропозиції, вчинення від імені учасника правочинів, у т.ч. укладання (підписання) договорів, у вигляді необхідності попереднього отримання згоди (дозволу тощо) Загальних Зборів, Наглядової ради чи іншого органу юридичної особи на реалізацію таких повноважень вищевказаними особами, учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний документ від такого органу юридичної особи про підтвердження відповідних повноважень відповідних осіб. У разі якщо Статутом не передбачені обмеження повноважень керівника, іншої посадової особи, представника учасника щодо участі у процедурах закупівель, підписання документів пропозиції, вчинення від імені учасника правочинів, у т.ч. укладання (підписання) договорів, Учасник надає довідку довільної форми про відсутність вищевказаних обмежень. 2.2. Довідку у довільній формі підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою Учасника (за її наявності відповідно до Статуту або інших установчих документів) щодо додержання учасником заходів із захисту довкілля. 2.3. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації (тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Р. 3 абз. 3, 4 п. 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати: Якщо Статутом або іншим установчим документом учасника визначені обмеження (в т.ч. вартісні) повноважень керівника, іншої посадової особи, представника учасника щодо участі у процедурах закупівель, підписання документів пропозиції, вчинення від імені учасника правочинів, у т.ч. укладання (підписання) договорів, у вигляді необхідності попереднього отримання згоди (дозволу тощо) Загальних Зборів, Наглядової ради чи іншого органу юридичної особи на реалізацію таких повноважень вищевказаними особами, учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний документ від такого органу юридичної особи про підтвердження відповідних повноважень відповідних осіб. У разі якщо Статутом не передбачені обмеження повноважень керівника, іншої посадової особи, представника учасника щодо участі у процедурах закупівель, підписання документів пропозиції, вчинення від імені учасника правочинів, у т.ч. укладання (підписання) договорів, Учасник надає довідку довільної форми про відсутність вищевказаних обмежень. 3.2. Р. 3 п. 6 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою Учасника (за її наявності відповідно до Статуту або інших установчих документів) щодо додержання учасником заходів із захисту довкілля. 3.3. Р. 3 п. 15 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації (тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований).
Створено
18.07.2025 15:49
Надати до
19.07.2025 15:49
Торги не відбулися
Очікувана вартість
642 828 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 10:00
Замовник:
АТ "Одеська ТЕЦ"
Контактний телефон:
+380487059315
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
642 828 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 10:00
Замовник:
АТ "Одеська ТЕЦ"
Контактний телефон:
+380487059315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності