Закупівля Камери відеоспостереження для охоронних систем код ДК 021:2015:35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони від 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 10:12
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Учасник має надати:
- договір або договори разом із додатком(ами), додатковими угодами/угодою (додатки та/або додаткова угода/додаткові угоди надаються у разі їх укладення), за якими учасник своєчасно і повністю виконав свої зобов’язання. До договору (договорів) долучити акт(и) приймання-передачі товару та/або видаткову накладну (видаткові накладні) на товар. Документ(и) повинні містити наступні реквізити: назву та дату складання, а також особистий підпис або електронний підпис, та/або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції від кожної сторони за договором, а також містити інформацію щодо обсягу (кількості) поставленого товару та його вартість (ціну);
- відгук від контрагента/контрагентів з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), які надано учасником у складі тендерної пропозиції. Документ має бути оформлений на фірмовому бланку контрагента та мати підпис керівника, завірений печаткою (у разі її використання), містити дату складання відгуку, вихідний номер, а також інформацію щодо дати укладення та номеру виконаного договору, ціну договору та/або фактично сплачену суму за товар.
*Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник передав контрагенту товар, що відповідає назві товару, що закуповується замовником, камери відеоспостереження або предметом закупівлі було апаратне обладнання (пристрій), призначений для запису, зберігання та/або відображення відеоматеріалів.
Для об’єднання учасників, як учасника процедури закупівлі, підтвердження відповідності вказаному вище кваліфікаційному критерію здійснюється шляхом надання узагальнених об’єднаних показників та підтвердних документів через електронну систему закупівель щодо кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 10:12
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 10:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 10:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 10:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 10:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
25003
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Героїв-рятувальників, будинок 34
Камери відеоспостереження для охоронних систем код ДК 021:2015:35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони
Тендер:
UA-2025-06-30-001291-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-30-001291-a.a1
Дата:
08.07.2025 19:57
Стан:
Задоволено
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Уважно ознайомившись із умовами та вимогами, викладеними у Тендерній документації на закупівлю товарів, затвердженою протокольним рішенням уповноваженої особи 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області № 148 від 30.06.2025, переконані у тому, що деякі вимоги, поставлені Замовником до потенційних Учасників є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси ФО-П Токар Р. А. (надалі - Скаржник) на рівну конкуренцію.
ВВАЖАЮ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА:
7. Підтримка LDC – Так
17. Підтримка смарт кодеку – WiseStream ?
19. Підтримка відкритих стандартів – ONVIF Profile S/G/T, SUNAPI (HTTP API)
20. Підтримка функцій безпеки – Firmware encryption, Digest Authentication, Prevent brute-force attack, 802.1X Authentication (EAP-TLS, EAP-LEAP, EAP-PEAP MSCHAPv2), HTTPS, SRTP, WSS(Websocket secure), Access control based on IP address, SDcard partition encrypt
ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, З ОГЛЯДУ НА НАВЕДЕНІ НИЖЧЕ ДОВОДИ.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з нормами статті 23 Закону :
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
2. У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Вимоги до технічних характеристик, які перелічені Замовником у пунктах 7, 17, 19, 20 щодо відеокамера циліндрична або еквівалент у кількості 27 штук та відеокамера купольна або еквівалент у кількості 27 штук відносяться (належать) виключно до обладнання одного виробника, а саме Hanwha Techwin!
Зазначення у Тендерній документації виразів – «або еквівалент» повністю нівелюється з твердженням самого Замовника, що «Саме цей Товар є сумісним з наявним обладнанням в складі централізованої системи відеоспостереження та забезпечить ефективну її роботу».
Інформація, зазначена Замовником щодо того, що деякі вказані ним протоколи «є розробкою Hanwha Techwin (тепер Hanwha Vision)» взагалі чітко визначає сумність шуканого ним обладнання із єдиним визначеним виробником - Hanwha Techwin.
Доказами вказаних вище дискримінаційних вимог Замовника є в тому числі інформація з всесвітньої мережі інтернет та власне з офіційного сайту виробника Hanwha Techwin, а саме:
1. Інформацію про те, що підтримка LDC належить Hanwha Techwin можна знайти за посиланням https://www.hanwhavision.com/ru/news-center/1020000/
та https://support.hanwhavision.com/hc/en-us/articles/26330160796441-About-Camera-LDC-Lens-Distortion-Correction (відповідні скріншоти додано)
2. Інформацію про те, що кодек WiseStream ? розроблений та належить Hanwha Techwin можна знайти за посиланням https://hanwhavision.eu/wp-content/uploads/2022/11/WiseStreamII_WhitePaper_En_-low.pdf та https://hanwhavisionamerica.com/technologies/intelligent-video-audio-technologies/wisestream-ii-technology/ (відповідні скріншоти та сам файл в оригіналі та з перекладом додано)
3. Інформацію про те, що стандарт SUNAPI відноситься також тільки до Hanwha Techwin можна знайти за посиланням https://hanwhavision.eu/product/wisenet-wave/ та https://www.hanwhavision.com/wp-content/uploads/2021/09/OpenPlatform_v4.pdf (відповідні скріншоти додано)
4. Інформацію про те, що всі разом шукані Замовником функції безпеки (Firmware encryption, Digest Authentication, Prevent brute-force attack, 802.1X Authentication (EAP-TLS, EAP-LEAP, EAP-PEAP MSCHAPv2), HTTPS, SRTP, WSS(Websocket secure), Access control based on IP address, SDcard partition encrypt) наявні тільки в обладнанні Hanwha Techwin можна знайти за ідентичним пошуковим запитом, де за посиланнями скрізь обладнання від вказаного єдиного виробника: https://www.google.com/search?q=Firmware+encryption,+Digest+Authentication,+Prevent+brute-force+attack,+802.1X+Authentication+(EAP-TLS,+EAP-LEAP,+EAP-PEAP+MSCHAPv2),+HTTPS,+SRTP,+WSS(Websocket+secure),+Access+control+based+on+IP+address,+SDcard+partition+encrypt&sca_esv=8b6a25ba0a48dae8&sxsrf=AE3TifNF9bTbmkIEXV7m-jeEM-0V1Ms2lw:1751636708490&tbas=0&source=lnt&sa=X&ved=2ahUKEwiL3aOeq6OOAxUgJBAIHUYnABUQpwV6BAgEEBc&biw=1707&bih=811&dpr=1.13 (відповідні скріншоти додано)
Зауважимо також, що вказаний виробник обладнання для відеоспостереження – Hanwha Vision або Hanwha Techwin, взагалі не представлений на території України, про що можна пересвідчитися на офіційному сайті: https://hanwhavision.eu/distributors/
Тож виникає питання, як взагалі Учасники можуть запропонувати обладнання від виробника, який офіційно не представлений в Україні?!
Скаржник вважає що Замовником штучно змодельовано ситуація коли прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки учасники, які запропонують товар, лише торгівельної марки Hanwha Vision або Hanwha Techwin, що є певною дискримінацією.
Скаржник вважає вимоги Замовника, які викладені у тендерної документації є такими, які обмежують участь інших потенційних учасників закупівлі.
Замовник зобов’язаний внести зміни до Тендерної документації та передбачити можливість надання пропозиції щодо предметів закупівлі і інших виробників (окрім Hanwha Vision або Hanwha Techwin) прибравши вказані дискримінаційні вимоги у технічних характеристиках.
Без застосування вищевказаних вимог дії Замовника суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, обмежують права скаржника на рівну конкуренцію та містить дискримінаційний характер для усіх потенційних учасників закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Керуючись пунктом 56, 59 Особливостей та статтями 5, 8, 18, Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї зазначені вище дискримінаційні вимоги.
Автор:
2914210732, ФОП Токар Роман Анатолійович
61075, Україна, Харківська область, Харків, вул.Михайла Водяного, будинок 72