Показати схожі тендери

Закупівля КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ) від Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-000890-a
Id Tender 3589cf11447945bcadf5fa2aa5a2af17
План UA-P-2025-06-16-012818-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.06.2025 11:18
Остання зміна 31.07.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
63 716 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
637 166 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 11:17 до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 11:17
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 11:17
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.07.2025 13:26
до 21.07.2025 15:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 15:29
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2025 15:29
до 31.07.2025 16:37
Період уточнень
з 30.06.2025 11:17 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 11:17 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.07.2025 13:26 до 21.07.2025 15:29
Період кваліфікації
з 15.07.2025 13:26 до 21.07.2025 15:29
Основні параметри
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
63 716 600 грн.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ)
Назва предмета закупівлі
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ)
Очікувана вартість
63 716 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
637166,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.07.2025 13:03
Закінчення аукціону
15.07.2025 13:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01032, Україна, м. Київ, вулиця Саксаганського, будинок 100
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР"
Пропозиція:
61 355 158.26 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕСТ БІЛД ІНВЕСТ"
Пропозиція:
63 400 261.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.07.2025 13:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
30.06.2025 09:55
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.06.2025 09:55
Критерії прийнятності
30.06.2025 09:55
-
30.06.2025 09:55
-
30.06.2025 09:55
Проект договору
30.06.2025 09:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шереметьєв Андрій Олексійович
Електронна пошта
Телефон
380442352387
Замовник
ЄДРПОУ
38947811
Назва (англійською мовою)
Municipal nonprofit company "Consultative and diagnostic center" of Shevchenkivskyi district of Kyiv
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва
Повна назва (англійською мовою)
Municipal nonprofit company "Consultative and diagnostic center" of Shevchenkivskyi district of Kyiv
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Саксаганського, будинок 100
Кваліфікація
Лот № 1 КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ)
Період вимог/скарг з 21.07.2025 15:29 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 13:26 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 15:29
Довідка НАЗК
21.07.2025 15:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.07.2025 13:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-30-000890-a-a1
Підписаний і діє
Номер
72/25
61 355 158.26 грн.
51 129 298.55 грн.
З ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ)
Номенклатура
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38947811

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34280208

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 16:24
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-06-000030
Дата створення проекту
06.08.2025 15:20
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.08.2025 15:59
Дата завершення моніторингу
28.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.08.2025 № 84-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 04.08.2025 № 003100-18/9610-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія Черновола від 06.08.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.08.2025 № 84-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-06-30-000890-a 30.06.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.08.2025 00:00
Документи рішення
06.08.2025 15:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.08.2025 10:39
Орган перевірки
13.08.2025 00:00
Документи повідомлення
07.08.2025 10:40
-
Відповідь
відповідь на запит
Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби від 06.08.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження), (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та надаємо наступні пояснення. Щодо надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Та інформації стосовно джерела фінансування закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до, розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил, та, затвердженого у встановленому порядку, проєкту Капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження), який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом, що додається. Відповідно наказу Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.01.2025 № 53 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва як замовнику, було передбачено видатки для фінансування робіт по об’єкту Капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул.Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження). Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) упродовж п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва є саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та враховуючи вимоги пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. Щодо здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, до КНП «КДЦ» Шевченківського району міста Києва інформація не надходила. Додатки: - Відомість обсягів робіт - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - Експертний звіт (позитивний) Уповноважена особа А.Шереметьєв
Рішеня
11.08.2025 11:53
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): У пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 до тендерної документації замовник встановив наступну вимогу: «Підтвердити право власності/право користування на підйомні (підвісні) колиски/люльки не менше двох, розшифровкою рахунку балансу учасника, на якому обліковується це обладнання за останній звітній період. Розшифровку рахунку 10, 11 «основні засоби» Балансу учасника закупівлі за останній звітній період, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна (підйомні (підвісні) колиски/люльки), або договору на надання послуг». На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надав у складі тендерної пропозиції договір оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01, який не містить підписів сторін. Відповідно до пункту 9.1 договору оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01 цей договір набуває чинності з дня його підписання обома сторонами та діє до закінчення передбаченого ним строку оренди, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за ним. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином замовником встановлено, що договір оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01 набув чинності? Також пропонуємо пояснити, яким чином замовником встановлено, що наданий договір оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01 підтверджує виконання учасником ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» зазначену вимогу тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.08.2025 15:09
Орган перевірки
22.08.2025 00:00
Документи повідомлення
18.08.2025 15:09
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): У пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 до тендерної документації замовник встановив наступну вимогу, зокрема: «Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: протоколи періодичних випробувань на запобіжні пояси та стропи». Учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази від 07.07.2025 № З-2-25, яка містить інформацію про наявність поясів безлямкових (1ПБ) з строп-стрічкою та карабіном у кількості 4 штуки. Разом з цим, на виконання вимог тендерної документації учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надав у складі тендерної пропозиції протокол періодичних випробувань від 09.03.2025 № 102, в якому зазначено результати випробувань лише одного поясу безлямкового 1ПБ з строп-стрічкою та карабіном. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) замовником встановлено, що учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» виконав вимогу тендерної документації та надав протокол періодичних випробувань на інші пояси безлямкові (1ПБ) з строп-стрічкою та карабіном у кількості 3 штуки? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.08.2025 15:33
Орган перевірки
22.08.2025 00:00
Документи повідомлення
18.08.2025 15:33
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 до тендерної документації замовник встановив наступну вимогу, зокрема: «2.3 Обов’язково в довідці п.2.1. наявність працівників робітничих професій/спеціальностей, а саме: електрозварник або електрогазозварник – надати протокол (витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В». Учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід від 07.07.2025 № З-1-25, яка містить інформацію про наявність електрогазозварника 6 розряду Осередчука Івана Миколайовича. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу та номер сторінки) замовником встановлено, що учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» виконав вимогу тендерної документації та надав у складі пропозиції протокол (витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01 на Осередчука Івана Миколайовича? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.08.2025 10:24
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 10:25
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Згідно з розділом ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» підсумкової відомості ресурсів, оприлюдненої в додатку 5 до тендерної документації, при виконанні робіт будуть використовуватися такі будівельні матеріали, вироби і комплекти, зокрема: борошно андезитове кислототривке, марка А (0,0551835 т); вода (56,07005 м3); карборунд (386,65239 кг); порошок полірувальний (0,85841 кг); розчин готовий опоряджувальний цементний 1:3 (42,9205 м3). Учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надав у складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено про використання води у меншій кількості, а саме: 28,23304 м3, що не відповідає вимогам технічної специфікації. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» у зв’язку з відсутністю у підсумковій відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції цього учасника, борошна андезитового кислототривкого, марка А (0,0551835 т), карборунду (386,65239 кг), порошку полірувального (0,85841 кг), розчину готового опоряджувального цементного 1:3 (42,9205 м3) та у зв’язку з тим, що при виконанні робіт учасник буде використовувати воду у меншій кількості, ніж встановлено тендерною документацією? 2. У локальному кошторисі 02-01-02 на загально-будівельні роботи (монтаж), наданому в додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації встановлено наступний перелік робіт, зокрема: - пункт 33 – Облицювання стін гранітними плитами полірованими товщиною 40 мм при кількості плит в 1 м2 до 2 – 284 м2; - пункт 35 – Облицювання стін гранітними плитами полірованими товщиною 40 мм при кількості плит в 1 м2 до 2 – 609 м2; - пункт 44 – Облицювання стін гранітними плитами полірованими товщиною 40 мм при кількості плит в 1 м2 до 2 – 300 м2; - пункт 52 – Облицювання стін гранітними плитами полірованими товщиною 40 мм при кількості плит в 1 м2 до 2 – 33,3 м2; - пункт 71 – На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1 / додати 1см – 424,5 м2. Учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надав у складі тендерної пропозиції локальний кошторис № 02-01-02 на загально-будівельні роботи (монтаж), в якому передбачено наступний перелік робіт, зокрема: - пункт 12 – Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт – 2,84 100м2; - пункт 19 – Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт – 6,09 100м2; - пункт 46 – Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт – 3 100м2; - пункт 71 – Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт – 0,333 100м2; - пункт 125 - На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1 / додати 2см – 4,245 100м2. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» як такої, що не відповідає вимогам технічної специфікації, встановленим у додатку 5 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.08.2025 14:07
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 14:08
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Згідно додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації та інформації, оприлюдненій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр», локальний кошторис № 02-01-04 на влаштування системи блискавкозахисту містить, зокрема, розділи 5 «Витратні матеріали» та 6 «ПНР». Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити причини неоприлюднення в електронній системі закупівель локального кошторису № 02-01-04 як додатку до договору підряду від 31.07.2025 № 72/25 в повному обсязі, зокрема розділів 5 «Витратні матеріали» та 6 «ПНР»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.08.2025 14:21
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 14:21
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Пропоную пояснити, яким чином замовником дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону щодо оприлюднення додатку, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі до договору підряду від 31.07.2025 № 72/25? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.08.2025 14:27
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 14:27
-
Відповідь
надання пояснень
Відповідь на запит про надання інформації Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження), (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та надаємо наступні пояснення. Щодо надання інформації по договору оренди з переліком майна, що передається в оренду, та актом приймання-передачі такого майна (підйомні (підвісні) колиски/люльки). Згідно положень Цивільного Кодексу України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася. Якщо сторони домовилися укласти договір за допомогою інформаційно-комунікаційних систем, він вважається укладеним у письмовій формі. Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора. При цьому підпис накладається та засвідчується печаткою на документ в цілому. Таким чином, електронні документи, підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП), мають таку ж юридичну силу, як і паперові документи, підписані власноруч та скріплені печаткою. На вимогу п.1.1 розділу 1 Додатку 2 технічної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції договір оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01, який завірений електронними печатками з обох сторін та містить електронні цифрові підписи сторін (ст.26 файл «д.2 п.1.9 о.люльки.pdf.») і є таким, що в повному обсязі підтверджує вимоги Замовника щодо підтвердження наявності права власності/права користування на підйомні (підвісні) колиски/люльки.
Рішеня
21.08.2025 12:39
Замовник
Документи повідомлення
21.08.2025 12:44
-
Відповідь
надання пояснень
Відповідь на запит про надання інформації Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження), (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та надаємо наступні пояснення. Щодо надання інформації по поясах безлямкових (1ПБ) зі строп-стрічкою та карабіном. На вимогу п.1.1 розділу 1 Додатку 2 технічної документації «Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, протоколи періодичних випробувань на запобіжні пояси та стропи», Учасник крім Протоколу періодичних випробувань від 09.03.2025 № 102 (файл д.2 п.1.7 Протокол випробування пояси стрічки.pdf) надав додатково ще і Видаткову накладну №РН-0000033 від 15.06.2020р. на придбання «Пояса безлямкового/1ПБ/строп-стрічка з карабіном 6307909800» у кількості 4 шт., що також є документальним підтвердженням наявності обладнання, вказаного у п.51 Довідки про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази (файл «д.2 п.1 МТБ довідка. pdf). Зауважимо, що тендерна документація не містить уточнення щодо кількості запобіжних поясів та строп.
Рішеня
21.08.2025 12:42
Замовник
Документи повідомлення
21.08.2025 12:44
-
Відповідь
надання пояснень
Відповідь на запит про надання інформації Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження), (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та надаємо наступні пояснення. Щодо надання інформації про навчання та перевірку знань НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01 електрогазозварника Осередчука І.М. На вимогу п.2.3 розділу 2 Додатку 2 технічної документації на працівника «Електрозварник або електрогазозварник - надати протокол (витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В», Учасник згідно п.12 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід (файл д.2 п.2. Працівники.pdf) надав у складі документів файл «д.2 п.2.2.10 Осередчук.pdf», у якому міститься сканований з оригіналу Витяг з протоколу перевірки знань з питань електробезпеки №2460-ЕЛ від 08 листопада 2024 р. (сторінка 7), де зазначено проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01. Документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В, а саме Посвідчення №2864-ЕЛ, видане 08 листопада 2024 року, розміщено на сторінці 6 вказаного вище файлу. Посвідчення про перевірку знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та правил експлуатації електрозахисних засобів видається за результатами успішного проходження перевірки знань з електробезпеки та присвоєння відповідної кваліфікаційної групи.
Рішеня
21.08.2025 12:43
Замовник
Документи повідомлення
21.08.2025 12:43
-
Відповідь
надання пояснень
Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби від 20.08.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження), (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та надаємо наступні пояснення. Щодо надання інформації по дотриманню замовником вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону щодо оприлюднення додатку, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі до договору підряду від 31.07.2025 № 72/25. За результатом проведення відкритих торгів було укладено договір від 31.07.2025 №72/25, який був оприлюднений в електронній системі закупівель закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). Одним із додатків даного договору є «Підсумкова відомість ресурсі», що свідчить про виконання вимоги закону.
Рішеня
25.08.2025 16:38
Замовник
Документи повідомлення
25.08.2025 17:28
-
Відповідь
надання пояснень
Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби від 20.08.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження), (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та надаємо наступні пояснення. Щодо надання інформації про оприлюднення договору підряду від 31.07.2025 № 72/25 із додатками не в повному обсязі (без розділів 5 «Витратні матеріали» та 6 «ПНР»). У відповідності до законодавства України Замовником було оприлюднено договір підряду із додатками. По причині технічного збою при скануванні договору із додатками, сторінки 4 та 5 локального кошторису №02-01-04 не були відскановані. Додатково інформуємо, що інформація у відсутніх аркушах вказаного документа, розділи 5 «Витратні матеріали» та 6 «ПНР», є загальнодоступною та міститься у повному обсязі у наданих Учасником документах технічної документації під назвою файла «Кошторис_ДК_ЛК1_02-01-04.pdf».
Рішеня
25.08.2025 16:42
Замовник
Документи повідомлення
25.08.2025 17:29
-
Відповідь
надання пояснень
Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби від 20.08.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітального ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження), (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-30-000890-a) та надаємо наступні пояснення. Щодо надання інформації про відсутність у підсумковій відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника, ряду будівельних матеріалів та використанні води у меншій кількості, ніж встановлено тендерною документацією; невідповідності окремих робіт (згідно переліку вище) локального кошторису №02-01-02 на загально-будівельні роботи (монтаж) видам робіт (згідно переліку вище) додатку 5 «Технічна специфікація». Замовником встановлена вимога п. 11 Додатку 2 тендерної документації - «Технічна специфікація за формою, встановленою Додатком 5 Тендерної документації», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції подано Додаток 5 на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, та з відбитком печатки організації (файл «д.2 п.11 д.5 Технічна специфікація зав..,pdf»). Технічна специфікація повністю відповідає вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником. Враховуючи вище викладене підстави для відхилення Учасника відсутні.
Рішеня
25.08.2025 17:28
Замовник
Документи повідомлення
25.08.2025 17:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
63 716 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва
Контактний телефон:
380442352387
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
63 716 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва
Контактний телефон:
380442352387
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності