Показати схожі тендери

Закупівля Подрібнювач деревини PL-160 від Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Комбінат комунальних підприємств".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-000394-a
Id Tender 3ddbfd7fae74453fa9402e23a3e9a290
План UA-P-2025-06-30-000467-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.06.2025 09:10
Остання зміна 20.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
221 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 105 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 09:09 до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 09:09
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 09:09
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00
до 14.07.2025 14:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 14:15
до 20.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.07.2025 14:15
-
Період уточнень
з 30.06.2025 09:09 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 09:09 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00 до 14.07.2025 14:15
Період кваліфікації
з 09.07.2025 00:00 до 14.07.2025 14:15
Основні параметри
Подрібнювач деревини PL-160
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
221 000 грн.
Подрібнювач деревини PL-160
Назва предмета закупівлі
Подрібнювач деревини PL-160
Очікувана вартість
221 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1105,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Подрібнювач деревини PL-160
Код ДК 021:2015
43810000-4 - Деревообробне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АРПАЛ
Пропозиція:
221 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Миронишина Юлія Василівна
Електронна пошта
Телефон
380977636955
Замовник
ЄДРПОУ
03338656
Назва (англійською мовою)
The municipal enterprise of Vinnytsia City Council "Intergrated works of communal interprises"
Повна назва
Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Комбінат комунальних підприємств"
Повна назва (англійською мовою)
The municipal enterprise of Vinnytsia City Council "Intergrated works of communal interprises"
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вулиця Анастасії Медвідь, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Подрібнювач деревини PL-160
Період вимог/скарг з 14.07.2025 14:15 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 00:00 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ АРПАЛ у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 15 год. 45 хв. 11.07. 2025 року розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону). Станом на 08 год. 00 хв. 14.07. 2025 року учасник ТОВ АРПАЛ не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ АРПАЛ на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
14.07.2025 14:14
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
09.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 09:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 09:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Закупівля Подрібнювач деревини PL-160 (ДК 021:2015 – 43810000-4 Деревообробне обладнання) здійснюється згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості). Пунктом 40 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. П.13 Додатку 5 до тендерної документації передбачає, учасник подає у складі своєї пропозиції лист-згоду Учасника на обробку персональних даних (в довільній формі). П. 15 Додатку 5 до тендерної документації передбачає для юридичних осіб: довідку в довільній формі, про те, що Учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА (в такому випадку надати відповідний лист-роз’яснення). Однак, ТОВ АРПАЛ не надано в складі своєї тендерної документації зазначені документи. Враховуючи викладене, керуючись п. 40 Особливостей, ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ АРПАЛ з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення, шляхом надання наступних документів: - лист-згоду Учасника на обробку персональних даних (в довільній формі), - довідку в довільній формі, про те, що Учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА (в такому випадку надати відповідний лист-роз’яснення).
Створено
11.07.2025 15:45
Надати до
12.07.2025 15:45
Торги не відбулися
Очікувана вартість
221 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Комбінат комунальних підприємств"
Контактний телефон:
380977636955
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
221 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Комбінат комунальних підприємств"
Контактний телефон:
380977636955
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності