Показати схожі тендери

Закупівля Стаціонарна робоча станція від ІНСТИТУТ ЕНЕРГЕТИЧНИХ МАШИН І СИСТЕМ ІМ.А.М.ПІДГОРНОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-30-000029-a
Id Tender 0a6d9d5212c44fe39577950385216ba0
План UA-P-2025-06-26-006580-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.06.2025 06:33
Остання зміна 28.07.2025 11:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
110 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 100 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.06.2025 06:32 до 08.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 30.06.2025 06:32
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.06.2025 06:32
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 15:46
до 21.07.2025 07:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 06:54
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2025 07:54
до 28.07.2025 11:59
Період уточнень
з 30.06.2025 06:32 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 30.06.2025 06:32 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 15:46 до 21.07.2025 07:54
Період кваліфікації
з 09.07.2025 15:46 до 21.07.2025 07:54
Основні параметри
Стаціонарна робоча станція
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
110 000 грн.
Стаціонарна робоча станція
Назва предмета закупівлі
Стаціонарна робоча станція
Очікувана вартість
110 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 15:17
Закінчення аукціону
09.07.2025 15:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стаціонарна робоча станція
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61046, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Комунальників, буд.2/10
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється Замовником за рахунок бюджетних коштів, у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі на підставі ст. 46, 49 Бюджетного кодексу України, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений Товар, на підставі видаткової накладної, протягом 7 (семи) банківських днів з дати одержання Товару Замовником, у межах відповідного бюджетного асигнування
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
105 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
95 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович
Пропозиція:
101 835 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 15:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 06:33
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тaмiла Сопiтько
Електронна пошта
Телефон
+380501352740
Сайт:
https://ipmach.kharkov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03534570
Повна назва
ІНСТИТУТ ЕНЕРГЕТИЧНИХ МАШИН І СИСТЕМ ІМ.А.М.ПІДГОРНОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Поштовий індекс
61046
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Комунальників, буд. 2/10
Кваліфікація
Лот № 1 Стаціонарна робоча станція
Період вимог/скарг з 14.07.2025 06:54 по 17.07.2025 12:35
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 15:46 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 06:54
Довідка НАЗК
14.07.2025 06:54
Повідомлення про рішення
09.07.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 06:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 06:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах 1 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» (далі – Учасник) на підтвердження наявності досвіду виконання не менше одного аналогічного договору повинен був надати довідку за формою №1. Учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) («Досвід 3021.pdf»), де вказав дані про виконання аналогічного Договору №6 від 18.02.2025 року. Але, зазначена довідка не відповідає формі №1 тендерної документації замовника 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Додатку №1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою №1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника про виконання Договору №6 від 18.02.2025 року. 2 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати Довідку щодо відомостей про учасника за формою-згідно Додатку №4 до тендерної документації Замовника. Учасник надав Інформацію (відомості) про учасника («15. Інформація про учасника. pdf»). Але, зазначена довідка не відповідає формі довідки щодо відомостей про учасника Додатку №4 до тендерної документації Замовника 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4 Додатку №1 до тендерної документації та Додаток №4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку щодо відомостей про учасника за формою, у відповідності до Додатку №4 д тендерної документації Замовника.
Створено
10.07.2025 16:44
Надати до
11.07.2025 16:44
Період вимог/скарг з 17.07.2025 12:39 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 12:35 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
17.07.2025 12:39
Повідомлення про рішення
17.07.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 06:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 06:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.07.2025 07:54 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 12:39 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 07:54
Довідка НАЗК
21.07.2025 07:54
Повідомлення про рішення
17.07.2025 12:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 06:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.06.2025 06:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах 1 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: ФОП Козловський Сергій Павлович (далі – Учасник) на підтвердження наявності досвіду виконання не менше одного аналогічного договору повинен був надати довідку за формою №1. Учасник надав Довідку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (вих. №104 від 07.07.2025), де вказав дані про виконання аналогічних Договорів №272 від 03.08.2022 року та №59 від 22.08.2022 року. Але, зазначена довідка не відповідає формі №1 тендерної документації замовника 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Додатку №1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою №1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника про виконання Договорів №272 від 03.08.2022 року та №59 від 22.08.2022 року. Обов’язково вказати контактні дані осіб замовника (контрагента) з контактними телефонами. 2 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати Довідку щодо відомостей про учасника за формою-згідно Додатку №4 до тендерної документації Замовника. Учасник надав ДОВІДКУ щодо загальних відомостей про учасника ( вих. №100 від 07.07.2025 року) Але, зазначена довідка не відповідає формі довідки щодо відомостей про учасника Додатку №4 до тендерної документації Замовника 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4 Додатку №1 до тендерної документації та Додаток №4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку щодо відомостей про учасника за формою, у відповідності до Додатку №4 д тендерної документації Замовника. 3 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: На виконання пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати підписані Технічні, якісні та кількісні характеристики (вимоги) до предмета закупівлі (технічну специфікацію). Учасник надав таку інформацію, але не в повному обсязі ( у вигляді ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (вих. №109 від 07.07.2025 року) 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 Додатку №1 до тендерної документації та Додаток №2 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Технічні, якісні та кількісні характеристики (вимоги) до предмета закупівлі (технічну специфікацію) в повному обсязі - за формою додатку №2 до тендерної документації (на 3-х сторінках), де у порівняльній таблиці №1 -технічні вимоги (технічний опис) заповнити четверту колонку. 4 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: На виконання пункту 5 Додатку №1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був підтвердити відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей шляхом надання довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5.2 Додатку №1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із Інститутом енергетичних машин і систем ім. А.М. Підгорного НАН України, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів за оголошенням №UA-2025-06-30-000029-а. 5 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання пункту 7.2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати лист за вказаною формою. Учасник надав гарантійний лист (вих. №105 від 07.07.2025 року), який не відповідає формі що вказана у тендерній документації замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 7.2 Додатку №1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Лист про те, що ФОП Козловський Сергій Павлович НЕ є фізичною особою (фізичною особою-підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ ісламської республіки Іран, або НЕ є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ ісламської республіки Іран. 6 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання пункту 1 розділу «Гарантійне обслуговування товару» Додатку №2 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати лист-гарантію про те, що гарантійний строк на товар, а саме: код ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Стаціонарна робоча станція), що пропонується учасником ФОП Козловський Сергій Павлович складає не менше 24 місяців від дати постачання товару на склад замовника. Учасник надав гарантійний лист (вих. №111 від 07.07.2025 року), але у зазначеному листі відсутня фраза про те, що гарантійний строк складає 24 місяці 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу «Гарантійне обслуговування товару» Додатку №2 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати виправлений Гарантійний лист де є фраза, що гарантійний строк на товар, а саме: код ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Стаціонарна робоча станція), що пропонується складає 24 місяці. 7 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання пункту 2 розділу «Гарантійне обслуговування товару» Додатку №2 до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати: довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру. В довідці повинна бути вказана адреса, номери контактних телефонів та графік роботи сервісного центру. У разі відсутності сервісного центру Учасника, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: копії договорів (договору) з підприємствами (підприємством), розташованими (розташованим) в Україні, на надання послуг щодо гарантійного обслуговування обладнання, що є предметом цієї закупівлі, або лист від виробника обладнання щодо сервісних центрів виробника/авторизованих сервісних центрів виробника, на базі яких можливо проводити гарантійне обслуговування всієї продукції даного виробника. Учасник надав Довідку про наявність партнерського центру сервісного обслуговування (вих. №110 від 07.07.2025 року), але у вказаній довідці відсутній графік роботи сервісів, як то вимагалось документацією замовника. Також, на підтвердження пантнерських відносин з Цитрус Сервіс учасник надав договір №22122022/1 від 22.12.2022 року про те, що ТОВ «МАКСІШОП» надає послуги з ремонту техніки ТОВ «АСАНАРА» Замовнику не зрозуміло що хотів цим договором зазначити Учасник, оскільки за відсутності власного сервісного центру Учасник, а саме: ФОП Козловський Сергій Павлович повинен був укласти договір на гарантійне обслуговування техніки. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 розділу «Гарантійне обслуговування товару» Додатку №2 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру. В довідці повинна бути вказана адреса, номери контактних телефонів та графік роботи сервісного центру. У разі відсутності сервісного центру Учасника, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: – копії договорів (договору) з підприємствами (підприємством), розташованими (розташованим) в Україні, на надання послуг щодо гарантійного обслуговування обладнання, що є предметом цієї закупівлі, або лист від виробника обладнання щодо сервісних центрів виробника/авторизованих сервісних центрів виробника, на базі яких можливо проводити гарантійне обслуговування всієї продукції даного виробника.
Створено
18.07.2025 15:30
Надати до
19.07.2025 15:30
Угоди
UA-2025-06-30-000029-a-b2
Підписаний і діє
Номер
30
101 835 грн.
101 835 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Стаціонарна робоча станція
Номенклатура
Стаціонарна робоча станція
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ІНСТИТУТ ЕНЕРГЕТИЧНИХ МАШИН І СИСТЕМ ІМ.А.М.ПІДГОРНОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Повна назва
ІНСТИТУТ ЕНЕРГЕТИЧНИХ МАШИН І СИСТЕМ ІМ.А.М.ПІДГОРНОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03534570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2948314313

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 11:59
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 12:00
Замовник:
ІНСТИТУТ ЕНЕРГЕТИЧНИХ МАШИН І СИСТЕМ ІМ.А.М.ПІДГОРНОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380501352740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 12:00
Замовник:
ІНСТИТУТ ЕНЕРГЕТИЧНИХ МАШИН І СИСТЕМ ІМ.А.М.ПІДГОРНОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380501352740
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності