Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки з додатковою комплектацією від Військова частина А3821.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-29-000383-a
Id Tender c5593c959ecf438cb3342e0f594835a7
План UA-P-2025-06-29-000327-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.06.2025 20:19
Остання зміна 16.07.2025 20:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
166 037.56 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
830.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 00:00 до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.06.2025 20:19
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00
до 09.07.2025 15:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 15:48
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.07.2025 15:48
до 16.07.2025 20:42
Період уточнень
з 29.06.2025 20:19 до 03.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00 до 09.07.2025 15:48
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00 до 09.07.2025 15:48
Основні параметри
Ноутбуки з додатковою комплектацією
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
166 037.56 грн.
Ноутбуки з додатковою комплектацією
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки з додатковою комплектацією
Очікувана вартість
166 037.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
830,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбуки з додатковою комплектацією
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
5
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "САНТАРЕКС"
Пропозиція:
166 020 грн.
Документи закупівлі
29.06.2025 20:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Демченко
Електронна пошта
Телефон
+380930199119
Замовник
ЄДРПОУ
26621343
Повна назва
Військова частина А3821
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки з додатковою комплектацією
Період вимог/скарг з 09.07.2025 15:48 по 12.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.07.2025 00:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
09.07.2025 15:48
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції ТОВ "САНТАРЕКС" виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі -Оголошення). 1. Абзацом другим підпункта 1.5.1 додатку 2 до Оголошення встановлено вимога щодо Щодо вчинення правочинів: Згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою). В порушення зазначених вимог, учасником ТОВ "САНТАРЕКС" не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору. Абзацом 6 пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 встановлено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуюче зазначене, учасник ТОВ "САНТАРЕКС" повинен виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження наступних документів/інформації: 1. Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору).
Створено
08.07.2025 15:14
Надати до
09.07.2025 15:14
Договір
UA-2025-06-29-000383-a-a1
Підписаний і діє
Номер
21
163 500 грн.
136 250 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2025
Строк дії договору з
16.07.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
5 (комплект)
Ноутбуки з додатковою комплектацією
Номенклатура
Ноутбуки з додатковою комплектацією
Кількість
5
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А3821
Повна назва
Військова частина А3821
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26621343

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "САНТАРЕКС"
Повна назва
ТОВ "САНТАРЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30126040

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 20:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 037.56 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А3821
Контактний телефон:
+380930199119
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 037.56 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А3821
Контактний телефон:
+380930199119
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності