Показати схожі тендери

Закупівля Дзеркала для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м.Дніпро від КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-28-000488-a
Id Tender d3464b85da56409080218c88567402d7
План UA-P-2025-06-28-000332-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.06.2025 15:26
Остання зміна 16.07.2025 14:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.06.2025 15:26 до 06.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 28.06.2025 15:26
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.06.2025 15:26
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.07.2025 09:00
до 08.07.2025 23:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 23:55
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.07.2025 23:55
до 16.07.2025 14:18
Період уточнень
з 28.06.2025 15:26 до 03.07.2025 00:00
Період оскарження
з 28.06.2025 15:26 до 03.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.07.2025 09:00 до 08.07.2025 23:55
Період кваліфікації
з 06.07.2025 09:00 до 08.07.2025 23:55
Основні параметри
Дзеркала для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м.Дніпро
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 000 грн.
Дзеркала для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м.Дніпро
Назва предмета закупівлі
Дзеркала для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м.Дніпро
Очікувана вартість
15 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
75,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Дзеркало напольне/настінне
Опис предмета закупівлі
Дзеркало напольне/настінне
Код ДК 021:2015
39290000-1 - Фурнітура різна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49010, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Лазаряна, 2
Дата постачання по
30.07.2025 15:29
Позиція : №2 2 (штуки)
Дзеркало для шафи гардеробної
Опис предмета закупівлі
Дзеркало для шафи гардеробної
Код ДК 021:2015
39290000-1 - Фурнітура різна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49010, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Лазаряна, 2
Дата постачання по
30.07.2025 15:29
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"
Пропозиція:
12 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.06.2025 15:26
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дудко Наталя Вячеславівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380670067995
Факс
+380629583397
Замовник
ЄДРПОУ
37121913
Повна назва
КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Поштовий індекс
87502
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Маріуполь
Адреса
провулок Київський, 10-а
Кваліфікація
Лот № 1 Дзеркала для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м.Дніпро
Період вимог/скарг з 08.07.2025 23:55 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.07.2025 09:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 23:55
Довідка НАЗК
08.07.2025 23:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.06.2025 15:24
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.06.2025 15:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Дзеркала для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м.Дніпро» за кодом ДК 021:2015 - 39290000-1 Фурнітура різна, у кількості 4 шт, очікувана вартість 15 000,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-28-000488-a), у «ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) відповідно до п. 7 Додатка 1.1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю); Учасником надана «Довідка» у файлі «21_[05-07-2025 20.59.48]Повноваження.pdf» в якій не зазначено: місце реєстрації/проживання. ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю в довільній формі, в якій вказані: місце реєстрації/проживання, ІПН, згідно вимог п. 7 Додатка 1.1 Тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
07.07.2025 23:49
Надати до
08.07.2025 23:49
Договір
UA-2025-06-28-000488-a-c1
Підписаний і діє
Номер
78
12 600 грн.
12 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.07.2025
Строк дії договору з
14.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Дзеркало напольне/настінне
Номенклатура
Дзеркало напольне/настінне
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Дзеркало для шафи гардеробної
Номенклатура
Дзеркало для шафи гардеробної
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Повна назва
КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37121913

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3143402771

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 14:18
Повідомлення про договір
16.07.2025 14:06
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.07.2025 09:00
Замовник:
КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Контактний телефон:
+380670067995
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.07.2025 09:00
Замовник:
КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Контактний телефон:
+380670067995
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності