Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-010430-a
Id Tender ac4c61e4651b48dab9fc1a00cb8de38f
План UA-P-2025-06-27-011270-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.06.2025 20:09
Остання зміна 29.07.2025 09:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 465 930.94 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 329.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 20:08 до 12.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 20:08
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 20:08
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.07.2025 18:00
до 18.07.2025 20:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 20:17
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 20:17
до 29.07.2025 09:26
Період уточнень
з 27.06.2025 20:08 до 09.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 20:08 до 09.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.07.2025 18:00 до 18.07.2025 20:17
Період кваліфікації
з 12.07.2025 18:00 до 18.07.2025 20:17
Основні параметри
«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 465 930.94 грн.
«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 465 930.94 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22329,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, Львів, пр. В. Чорновола,6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником та Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунків на оплату та при умові надходження коштів на рахунок Замовника згідно Графіку фінансування робіт (Додаток 3)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
Пропозиція:
4 357 042.55 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 20:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максим Малюта
Електронна пошта
Телефон
380505280084
Замовник
ЄДРПОУ
35664603
Назва (англійською мовою)
POChATKOVA ShKOLA № 53 LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
POChATKOVA ShKOLA № 53 LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
79019
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пр. Чорновола,6
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 18.07.2025 20:17 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.07.2025 18:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 20:18
Довідка НАЗК
18.07.2025 20:17
Повідомлення про рішення
17.07.2025 19:35
Електроний протокол про продовження строку
12.07.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 20:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 20:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ТОВ «Фірма «Інтербуд» (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно було розглянути виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
17.07.2025 19:35
Дата кінця розгляду
09.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд» (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Згідно наданої учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою «Таблиця А» Вих. №01 від 09 липня 2025 року вказано про наявність у власності Вібратор поверхневий Кентавр ВП60КБ у кількості 2. Однак згідно долученої бухгалтерської довідки про знаходження обладнання, механізмів та техніки на балансі (станом на 09 липня 2025 року) Вих. №04 від 09 липня 2025 року такого обладнання на балансі в наявності є лише 1 штука, чим не підтверджено зазначену в Таблиці «А» інформацію. 1.2. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці: - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника. Учасником у складі пропозиції надано витяг з протоколу №73-2025 від 13 травня 2025 року про перевірку знань директора та інженера з охорони праці з пожежно-технічного мінімум. Однак посвідчення, видані на ім’я вказаних працівників на підставі ного протоколу, відсутні. 1.3. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*. Учасником у складі пропозиції надано аналогічний договір №787 від 17 листопада 2021 Року разом з додатковими угодами до нього у неповному обсязі, а саме відсутній викладений згідно додаткової угоди №4 від 20 грудня 2022 року у новій редакції Додаток №1, що є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги. 1.4. Відповідно до пп. 3.3 п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору). Учасником надано у складі пропозиції акти КБ-2 та довідки форми КБ-3 до аналогічного договору №787 від 17 листопада 2021 Року на загальну суму 6 566 255,96 грн, що є меншим за кінцеву загальну суму договору 9 178 592,80 грн. Відтак, не засвідчено факт повного виконання робіт згідно аналогічного договору, що не відповідає вимозі. 1.5. Відповідно до примітки до п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи. Предметом наданого у складі пропозиції аналогічного договоу є «Реконструкція будівлі "Ж-1" (склад) ГУНП у Львівській області по вулиці Конюшинна, 24 у м. Львів» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення Вартості будівництва», код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція. Відтак було надано також довідку Вих. №08 від 09 липня 2025 року, згідно якої предметом цього договору не виступають роботи з реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі - надаємо інформацію про акти у яких міститься розділ з Фасадними роботами: Акт 1 (непар) за червень 2022 року на сторінках 21-24. Однак на вказаних сторінках файлу «акт 1 787 неп.pdf» є лише назва розділу Фасад, при цьому переліку самих фасадних робіт немає, чим не виконано вимогу. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). 2.2. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці: - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника. 2.3. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*. 2.4. Відповідно до пп. 3.3 п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору). 2.5. Відповідно до примітки до п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
17.07.2025 19:44
Надати до
18.07.2025 19:44
Договір
UA-2025-06-27-010430-a-c1
Підписаний і діє
Номер
24Ф
4 357 042.55 грн.
3 630 868.79 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)»
Номенклатура
«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35664603

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
Повна назва
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35774634

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 09:26
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 465 930.94 грн.
Період подання пропозицій
до 12.07.2025 18:00
Замовник:
ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380505280084
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 465 930.94 грн.
Період подання пропозицій
до 12.07.2025 18:00
Замовник:
ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380505280084
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності