Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд» (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно;
- у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо).
Згідно наданої учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою «Таблиця А» Вих. №01 від 09 липня 2025 року вказано про наявність у власності Вібратор поверхневий Кентавр ВП60КБ у кількості 2. Однак згідно долученої бухгалтерської довідки про знаходження обладнання, механізмів та техніки на балансі (станом на 09 липня 2025 року) Вих. №04 від 09 липня 2025 року такого обладнання на балансі в наявності є лише 1 штука, чим не підтверджено зазначену в Таблиці «А» інформацію.
1.2. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці:
- НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум.
На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника.
Учасником у складі пропозиції надано витяг з протоколу №73-2025 від 13 травня 2025 року про перевірку знань директора та інженера з охорони праці з пожежно-технічного мінімум. Однак посвідчення, видані на ім’я вказаних працівників на підставі ного протоколу, відсутні.
1.3. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
- Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*.
Учасником у складі пропозиції надано аналогічний договір №787 від 17 листопада 2021 Року разом з додатковими угодами до нього у неповному обсязі, а саме відсутній викладений згідно додаткової угоди №4 від 20 грудня 2022 року у новій редакції Додаток №1, що є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги.
1.4. Відповідно до пп. 3.3 п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору).
Учасником надано у складі пропозиції акти КБ-2 та довідки форми КБ-3 до аналогічного договору №787 від 17 листопада 2021 Року на загальну суму 6 566 255,96 грн, що є меншим за кінцеву загальну суму договору 9 178 592,80 грн. Відтак, не засвідчено факт повного виконання робіт згідно аналогічного договору, що не відповідає вимозі.
1.5. Відповідно до примітки до п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи.
Предметом наданого у складі пропозиції аналогічного договоу є «Реконструкція будівлі "Ж-1" (склад) ГУНП у Львівській області по вулиці Конюшинна, 24 у м. Львів» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення Вартості будівництва», код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція. Відтак було надано також довідку Вих. №08 від 09 липня 2025 року, згідно якої предметом цього договору не виступають роботи з реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі - надаємо інформацію про акти у яких міститься розділ з Фасадними роботами: Акт 1 (непар) за червень 2022 року на сторінках 21-24. Однак на вказаних сторінках файлу «акт 1 787 неп.pdf» є лише назва розділу Фасад, при цьому переліку самих фасадних робіт немає, чим не виконано вимогу.
2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
2.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно;
- у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо).
2.2. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці:
- НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум.
На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника.
2.3. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
- Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*.
2.4. Відповідно до пп. 3.3 п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору).
2.5. Відповідно до примітки до п. 3 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи.
3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.