Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт частини приміщень, розташованих на 2-му поверсі будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) від Одеський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-008327-a
Id Tender 1d154275181b4e649fb3e5a9ed190f94
План UA-P-2025-06-27-008637-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.06.2025 15:16
Остання зміна 11.07.2025 11:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 766 577.7 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 832.89 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 15:15 до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 15:15
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 15:15
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00
до 10.07.2025 16:02
Залишилось 3 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 16:02
до 16.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.07.2025 16:02
-
Період уточнень
з 27.06.2025 15:15 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 15:15 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00 до 10.07.2025 16:02
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00 до 10.07.2025 16:02
Основні параметри
Поточний ремонт частини приміщень, розташованих на 2-му поверсі будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 766 577.7 грн.
Поточний ремонт частини приміщень, розташованих на 2-му поверсі будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт частини приміщень, розташованих на 2-му поверсі будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 766 577.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8832,89
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт частини приміщень, розташованих на 2-му поверсі будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський,4
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Цвілюк Альона Іванівна
Пропозиція:
1 739 408 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Куруч
Електронна пошта
Телефон
+380487095067
Сайт:
https://oduvs.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571570
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
65014
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Успенська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт частини приміщень, розташованих на 2-му поверсі будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 10.07.2025 16:02 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.07.2025 00:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 16:02
Довідка НАЗК
10.07.2025 16:02
Повідомлення про рішення
05.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 15:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 15:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1) Підпункти 1.1. та 1.2. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Обладнання та матеріально-технічна база, зазначені в довідці, повинні відповідати обладнанню з розділу ІІ, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів Учасника. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1) Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих. № 04-07/1 від 04.07.2025 з переліком наявного обладнання. Однак, в довідці № 04-07/1 від 04.07.2025 наявне обладнання «7. Дрилі електричні (Акумуляторний дриль-шуруповерт Dnipro-M CD-200BCU)» у кількості 1 одиниці та «9. Фарборозпилювачі ручні (фарбопульт Dnipro-M CS-185» у кількості 1 одиниці, на які відсутні документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Обладнання та матеріально-технічна база, зазначені в довідці, повинні відповідати обладнанню з розділу ІІ, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів Учасника. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Створено
09.07.2025 15:10
Надати до
10.07.2025 15:10
Договір
UA-2025-06-27-008327-a-a1
Очікує підписання
1 739 408 грн.
1 739 408 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт частини приміщень, розташованих на 2-му поверсі будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський,4
Номенклатура
Поточний ремонт частини приміщень, розташованих на 2-му поверсі будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський,4
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Цвілюк Альона Іванівна
Повна назва
ФОП Цвілюк Альона Іванівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3156216046

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 766 577.7 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 766 577.7 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності