Показати схожі тендери

Закупівля Вантажний автомобіль-самоскид від Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-008182-a
Id Tender 43a68501c0414203bbc834d864fdacab
План UA-P-2025-06-27-009503-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.06.2025 15:27
Остання зміна 14.08.2025 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 830 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 15:24 до 05.07.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 15:24
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 15:24
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:30
до 30.07.2025 11:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 16:45
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2025 11:56
до 14.08.2025 15:13
Період уточнень
з 27.06.2025 15:24 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 15:24 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:30 до 30.07.2025 11:56
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:30 до 30.07.2025 11:56
Основні параметри
Вантажний автомобіль-самоскид
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 830 000 грн.
Вантажний автомобіль-самоскид
Назва предмета закупівлі
Вантажний автомобіль-самоскид
Очікувана вартість
2 830 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 13:07
Закінчення аукціону
07.07.2025 13:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вантажний автомобіль-самоскид
Код ДК 021:2015
34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
63002, Україна, Харківська область, м. Валки, просп. Героїв Чорнобиля, буд.9
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Вантажний автомобіль-самоскид
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
Пропозиція:
2 830 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО""
Пропозиція:
2 690 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.07.2025 13:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ващенко Лілія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380575352374
Замовник
ЄДРПОУ
37447188
Повна назва
Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради
Поштовий індекс
63002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Валки
Адреса
Героїв Чорнобиля,9
Кваліфікація
Лот № 1 Вантажний автомобіль-самоскид
Період вимог/скарг з 09.07.2025 16:45 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 13:30 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО"" зафіксувати наступні підстави для відхилення його пропозиції: Згідно з п.1 розділу 2 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати заповнену таблицю 1 «Технічна специфікація», що міститься у додатку 1.1 тендерної документації. Таблиця повинна містити інформацію, зазначену у примітках до цієї таблиці. У складі тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО"" міститься таблиця 1 «Технічна специфікація», в якій зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, які пропонує учасник до постачання. Зокрема, учасник зазначає наступні параметри: 1 Об’єм кузова 11 м3 2 Внутрішні розміри, мм 4293*2340*1200 Якщо розрахувати об’єм кузова з наданих учасником характеристик виходить, що об’єм кузова складає: 4,293 м*2,340 м*1,200 м = 12,054744 м3 З вищенаведеного вбачається, що учасник надав у складі тендерної пропозиції недостовірні дані стосовно технічних характеристик кузова. Отже, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО"" відповідно до п.п.1 п.44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з пунктом 42 цих Особливостей.
Документи кваліфікації
09.07.2025 16:40
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.07.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 16:45 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 16:46
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.07.2025 11:56 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 09:44 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 11:56
Довідка НАЗК
30.07.2025 11:56
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.07.2025 09:45
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-27-008182-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01/08-2025
2 690 000 грн.
2 241 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
14.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Вантажний автомобіль-самоскид
Номенклатура
Вантажний автомобіль-самоскид
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
2 241 666.67
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37447188

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО""
Повна назва
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45301806

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.08.2025 15:12
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000084
Дата створення проекту
26.08.2025 12:29
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 18:20
Дата публікації висновку про результати
16.09.2025 18:25
Дата завершення усунення порушень
20.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 982-71-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.08.2025 № 252 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2025 № 252 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2025-06-27-008182-a 27.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 18:20
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія),надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємство «Благоустрій» Валківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Протокол від 27.06.2025 № 7, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО»), та приватне підприємство «АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАВТОСНАБ» (далі – ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАВТОСНАБ»), рішення Комісії: №11490-р/пк-пз від 23.07.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.07.2025, 09.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.07.2025 №13, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2025, договір від 14.08.2025 № 01/08-2025 (далі – Договір), пояснення Замовника від 03.09.2025 та 15.09.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.09.2025 00:00
Дата публікації
16.09.2025 18:25
Документи висновку
16.09.2025 18:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Вантажний автомобіль-самоскид (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-27-008182-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.09.2025 17:06
Орган перевірки
05.09.2025 00:00
Документи повідомлення
01.09.2025 17:07
-
Відповідь
Пояснення на запит
Відповідно до норм Постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) встановлено обов’язок для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктів господарювання державного сектору економіки забезпечувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та їх розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Чіткі законодавчі вимоги щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відсутні. Постанова № 710 визначає виключно категорії замовників, які мають обов’язок виконувати відповідні норми. Слід зазначити, що вимога щодо оприлюднення обґрунтування інформації про предмет закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів. Замовник визначив очікувану вартість закупівлі у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників. Замовником було проведено моніторинг цін та отримано 3 комерційні пропозиції (до пояснення додаються копії комерційних пропозицій та висновок результатів цінового моніторингу), що були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1. ТОВ «НВП «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО» - 2 490 000,00 грн. (Два мільйони чотириста дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 2. ТОВ «ВК «ВІВА» - 2 700 000,00 грн. (Два мільйони сімсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВЕРТЕХ» - 3 300 000,00 грн. (Три мільйони триста тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. (2 490 000,00 + 2 700 000,00 + 3 300 000,00) / 3 = 2 830 000,00. Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник визначив, що очікувана вартість закупівлі - 2 830 000,00 грн. (Два мільйони вісімсот тридцять тисяч грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ.
Рішеня
03.09.2025 21:11
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Вантажний автомобіль-самоскид (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-27-008182-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Надати обгрунтування виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження дії договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.09.2025 22:47
Орган перевірки
17.09.2025 00:00
Документи повідомлення
11.09.2025 22:48
-
Відповідь
Пояснення на запит
Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради, ознайомилося із запитом замовнику на пояснення від Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі UA-2025-06-27-008182-a та надає свої пояснення по суті запиту. За результатами проведення відкритих торгів, між Комунальним підприємством "Благоустрій" Валківської міської ради та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО» було укладено Договір (про закупівлю товару) №01/08-2025 від 14.08.2025 р. (далі – Договір). Відповідно до умов п.13.2 та п.13.3 Договору: «13.2. Пропозицію щодо внесення змін до Договору може зробити кожна зі Сторін Договору. 13.3. Пропозиція щодо внесення змін до Договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов’язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до Договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування». Згідно умов п.13.4.4. Договору зміна істотних умов Договору допускається у таких випадках: «13.4.4. продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;». 19.08.2025 р. від ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО» було отримано лист №01/08 від 19.08.2025 р. з проханням продовжити строк поставки товару до 30.11.2025 р. у зв’язку з затримкою поставки шасі, яке є складовою кінцевого товару, який є предметом Договору (копію листа №01/08 від 19.08.2025 р. додаємо до цієї відповіді). На підставі отриманого листа №01/08 від 19.08.2025 р. та керуючись умовами пунктів 13.2, 13.3 та 13.4.4. Договору, Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради було укладено Додаткову угоду №1 від 21.08.2025 р. до Договору про закупівлю товару №01/08-2025 від 14.08.2025 р., на підставі якої були внесені зміни в пп.6.2 пункту 6 «Умови та порядок поставки» Договору, а саме змінено наступне «Строк поставки: до 30 листопада 2025 року». Таким чином, Комунальним підприємством "Благоустрій" Валківської міської ради були вчинені дії в межах норм укладеного Договору (про закупівлю товару) №01/08-2025 від 14.08.2025 р.
Рішеня
15.09.2025 21:13
Замовник
Документи повідомлення
15.09.2025 21:13
-
15.09.2025 21:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 830 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:01
Замовник:
Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради
Контактний телефон:
380575352374
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 830 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:01
Замовник:
Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради
Контактний телефон:
380575352374
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності