Закупівля 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1) від КЗ Науковий ліцей № 3 Полтавської міської ради.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:54
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
У Додатку №?2 до ТД Замовником передбачено перелік технічних вимог до програмного забезпечення (далі – ПЗ), яке має постачатися разом із предметом закупівлі. Аналіз змісту цих вимог дає підстави вважати, що їх комбінація є надмірно деталізованою, необгрунтовано жорсткою та такою, що об’єктивно обмежує коло потенційних учасників. Зазначене суперечить принципам добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників, визначеним статтею 5 Закону.
У межах підготовки цієї скарги Скаржником було здійснено аналітичний огляд ринку інтерактивних панелей, що доступні для постачання в Україну. З цією метою використовувалися відкриті джерела інформації, а саме: офіційні веб-сайти провідних виробників обладнання (BenQ, ViewSonic, Newline, Promethean, Hikvision та інших брендів, представлених на українському ринку), електронні торгові платформи (Rozetka, Stylus, Comtrade, ITbox, Hotline тощо), а також технічні паспорти, інструкцій з використання та інші документи, що містять відомості про технічні можливості інтерактивного обладнання та ПЗ.
Аналіз охоплював як моделі з попередньо встановленим ПЗ, так і універсальні платформи, що дозволяють встановлювати сторонні або ліцензовані освітні продукти. Було також вивчено функціональні можливості найбільш знайдених рішень з метою порівняння їх з переліком технічних характеристик, встановлених Замовником у Додатку № 2 до ТД.
За результатами цього аналізу було встановлено, що жодна з інтерактивних панелей, представлених на ринку України, у тому числі в конфігураціях, що постачаються із професійним ПЗ, не відповідає в повному обсязі усім сукупним технічним вимогам, викладеним Замовником в ТД.
Крім аналізу інтерактивних панелей, Скаржником також було здійснено окремий огляд програмних рішень, доступних на ринку освітнього ПЗ, з метою пошуку альтернатив, що можуть відповідати технічним вимогам, викладеним Замовником. У процесі дослідження розглядалися продукти розробників, зокрема ті, що поширюються у відкритому доступі, або за ліцензійними угодами, і мають практичне застосування в освітньому процесі. Аналіз охоплював, зокрема такі ПЗ як mozaBook, AR-BOOK, Intech Touch Board, ActivInspire, EZWrite, Explain Everything, SMART Learning Suite, Intboard Простір та інші.
Однак за результатами цього пошуку було встановлено, що жоден із вказаних програмних продуктів не поєднує одночасно весь комплекс вимог, закладених Замовником до технічної специфікації предмету закупівлі. Це лише підтверджує, що вказані характеристики мають індивідуалізований характер, який не є типовим або загальноприйнятим на ринку освітнього ПЗ. При порівнянні сформульованих Замовником характеристик з відомими на ринку програмними продуктами, найвищу відповідність виявлено в ПЗ Explain Everything, розроблений компанією Promethean. Водночас навіть це ПЗ не забезпечує повного виконання всіх вимог, що лише підтверджує — технічні умови є надмірними, складеними під унікальний набір функцій, притаманний одному або дуже обмеженому колу продуктів, і як наслідок — мають ознаки дискримінаційного бар’єру для більшості добросовісних постачальників.
Характерна ознака дискримінаційності технічної специфікації полягає не стільки у формальному переліку функцій, скільки в їх штучній сукупній — вимозі одночасної та обов’язкової наявності повноцінної онлайн-платформи, персоналізованих кабінетів викладачів, доступу до великого обсягу готового мультимедійного контенту (не меньше 45?000 одиниць), підтримці специфічних форматів файлів, вбудованого конструктора завдань із гейміфікаційними елементами, функцій імпорту/експорту презентацій, підтримки web-форматів, розпізнавання рукописного тексту українською мовою, роботи з 3D-об’єктами, науковими символами, таймерами тощо. Окремі вимоги, як-от необхідність підтримки трьох конкретних мов інтерфейсу, включаючи німецьку, або наявність безкоштовної інсталяції на чотири персональні комп’ютери з однієї ліцензії, не лише не обумовлені метою закупівлі, а й викликають сумніви у доцільності їх встановлення в контексті забезпечення освітнього процесу. Така комбінація параметрів є нетиповою для ринку освітніх програмних рішень в Україні й не відповідає загальнодоступним ПЗ, які успішно використовуються у державних закладах освіти.
Ознакою надмірності та дискримінаційності технічних вимог є також спосіб документального підтвердження їх відповідності. Зокрема, Замовник вимагає у складі пропозиції надати діючі посилання на офіційний сайт виробника ПЗ із можливістю завантаження демо-версії, інструкцію користувача українською мовою у відкритому доступі, а також пряме посилання на онлайн-бібліотеку, яке має містити щонайменше 45 000 одиниць контенту. Така комбінація вимог фактично виключає можливість участі для будь-якого учасника, який не має прямих договірних або партнерських відносин із виробником або дистриб’ютором програмного продукту, що відповідає усім цим критеріям одночасно. Створення або забезпечення подібної онлайн-бібліотеки, в тому числі у контексті правомірного використання мультимедійного контенту, вимагає наявності складної інфраструктури, значних ресурсів та спеціальних прав інтелектуальної власності, якими володіють лише окремі суб’єкти на ринку. У підсумку така умова не створює рівних можливостей для добросовісної конкуренції, а лише обмежує участь альтернативних постачальників, чиї продукти могли б повноцінно забезпечити освітній процес, але відрізняються за форматом реалізації функціоналу.
Встановлення вимоги Замовника щодо обов’язкової підтримки трьох мов інтерфейсу ПЗ — української, англійської та німецької — є яскравим прикладом надмірного та невиправданого технічного обмеження, що не має об’єктивного функціонального або освітнього підґрунтя, враховуючи мету закупівлі. Оскільки інтерактивна панель із вмонтованим ПЗ призначена для використання у закладах загальної середньої освіти України, наявність української мови є цілком логічною та безумовно необхідною умовою. Певною мірою може бути виправданою і наявність англійської мови інтерфейсу — як мови міжнародного академічного спілкування та поширених освітніх ресурсів. Водночас вимога щодо обов’язкової підтримки саме німецької мови не має жодного раціонального пояснення, не відповідає реальним освітнім потребам, не пов’язана з типовим навчальним процесом і жодним чином не випливає зі стандартів освіти. Її присутність у технічній документації значною мірою звужує коло потенційних постачальників, продукти яких не підтримують зазначену мовну конфігурацію «за замовчуванням», навіть якщо інші характеристики повністю відповідають педагогічним і технічним потребам.
Згідно з чинними освітніми програмами, німецька мова викладається як іноземна мова другого порядку і лише у вибіркових закладах загальної середньої освіти. Вона не є обов’язковою в усіх школах, а її запровадження залежить від кадрових, матеріально-технічних ресурсів та рішення педагогічної ради. Відтак, встановлення вимоги щодо обов’язкової підтримки німецької мови в інтерфейсі ПЗ не відповідає загальнодержавним підходам до навчального процесу. Така умова не є функціонально необхідною для забезпечення якості освітніх послуг, не має педагогічного чи нормативного обгрунтування, а її включення до ТД має ознаки формального технічного бар’єра. Це унеможливлює участі у закупівлі тих учасників, які мають високоякісне, функціонально повне, україномовне або англомовне ПЗ, але не мають технічної необхідності — або прав — на реалізацію повного інтерфейсу саме німецькою мовою. Як наслідок, відбувається невиправдане звуження конкуренції без жодного зв’язку з предметом закупівлі.
Крім того, значна частина функціональних характеристик, наведених у технічній специфікації, істотно виходить за межі звичного функціоналу ПЗ, що зазвичай використовується у закладах загальної середньої освіти України. У контексті навчального процесу, який відбувається за типово державно затвердженими освітніми програмами, застосування програмних рішень із надмірно складними технічними характеристиками є не лише необов’язковим, але в окремих випадках — абсолютно недоцільним і неефективним з точки зору практичного використання. Зокрема, вимога щодо підтримки наукових символів і спеціальних шрифтів, необхідність функції точного розпізнавання рукописного тексту українською мовою, вбудованих таймерів для змагальних елементів завдань, а також обов’язкової інтеграції з мобільними пристроями без потреби встановлення додаткового ПЗ — це вимоги, які вносять технологічне обтяження, не забезпечуючи пропорційного освітнього результату і не обґрунтовуються наявними державними освітніми стандартами. Вони можуть бути корисні лише в окремих інтерактивно-орієнтованих або високодинамічних навчальних сценаріях, але не є критично важливими для реалізації типової освітньої діяльності, що проводиться у більшості шкіл.
Окремо варто акцентувати на вимозі Замовника про підтримку ПЗ широкого переліку форматів імпорту та експорту файлів, зокрема .ppt, .pptx, .xps, .iwb тощо. Попри те, що деякі з зазначених форматів можуть бути реалізовані в частині програмних продуктів, наявність підтримки усіх без винятку форматів не є типовою або гарантованою для кожного ПЗ. У зв’язку з цим, постачальники, які мають якісне, функціонально достатнє ПЗ, але без повної підтримки всього вказаного спектра форматів, автоматично виключаються з участі у процедурі закупівлі. Подібна вимога, за відсутності об’єктивної потреби саме в усіх перелічених форматах, створює технічний бар’єр для значної частини потенційних учасників, які не можуть виконати її в повному обсязі.
Крім того, надмірним є зобов’язання щодо наявності функції автоматичного оновлення ПЗ з частотою не рідше одного разу на рік, причому таке оновлення має забезпечуватися виключно виробником інтерактивної дошки. Ця умова формує штучну залежність ПЗ від конкретного виробника обладнання, що прямо суперечить принципу технологічної нейтральності публічних закупівель. Подібна вимога не є критично необхідною, а її встановлення виключає використання альтернативного або універсального ПЗ, яке може оновлюватися через відкриті джерела або надається незалежними розробниками.
Таким чином, викладені технічні параметри не мають об’єктивного обгрунтування, що виходило б із предмета закупівлі — інтерактивної панелі з встановленим ПЗ для освітніх потреб. Натомість їхня присутність у ТД набуває вигляду спроби Замовником відтворити функціонал одного конкретного програмного продукту, під виглядом загальних технічних характеристик. Такий підхід порушує принципи недискримінації та рівного доступу учасників до участі в публічних закупівлях.
За результатами аналізу ринку, жоден інший постачальник ПЗ, у тому числі ті, які є добросовісними українськими розробниками або використовують альтернативні інтерактивні платформи, не має можливості в повному обсязі виконати подібні вимоги. Причиною цього є не відсутність технічного потенціалу чи функціональної спроможності, а саме неможливість відтворити закриту екосистему із заздалегідь підготовленим мультимедійним контентом такого обсягу, що вимагає значних інвестицій, контрактів із правовласниками та багаторічної розробки. Враховуючи, що доступ до подібного контенту жорстко контролюється власником платформи та передається за ліцензійними умовами, виконання таких умов є об’єктивно неможливим для більшості потенційних учасників.
Подібний підхід свідчить про сутнісне звуження конкуренції в розумінні статті 5 Закону, оскільки технічні вимоги Замовника штучно звужують ринок лише до одного програмного комплексу або його похідного, позбавляючи інших учасників можливості на рівних умовах запропонувати альтернативний функціонал. У практиці публічних закупівель дискримінацією визнається не лише формальна вимога, яка прямо називає конкретний товар, а й будь-яка умова, яка призводить до обмеження кола учасників через надмірну деталізацію, нетипові чи унікальні характеристики, або вимоги, виконання яких об’єктивно можливе лише обмеженим колом осіб. У даному випадку йдеться саме про такі умови, які формують виключну зону участі для одного або двох пов’язаних між собою постачальників, з однотипним походженням ПЗ. Тобто предмет закупівлі поставлений у повну залежність не від результату, а від форми, яка є недоступною для значної частини ринку через непрозору структуру прав інтелектуальної власності, особливості дистрибуції та виключні права, що їх має лише один суб’єкт. Це створює умови нечесної конкуренції та обмежує рівний доступ до участі, що суперечить не лише Закону, а й публічній меті закупівель у сфері освіти — забезпечити якісний продукт за найбільш вигідними умовами для держави.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник наголошує, що технічні вимоги, викладені у Додатку № 2 до ТД мають ознаки системного та свідомого обмеження конкуренції. Хоча ми не можемо однозначно стверджувати, що ці вимоги були сформовані виключно під ПЗ Explain Everything, їхня сукупність майже повністю збігається саме з функціоналом цього продукту. Водночас, навіть зазначене ПЗ не повністю охоплює весь перелік вимог Замовника, що свідчить про надмірність і вибірковість сформульованих критеріїв. Таке поєднання вимог не є випадковим або технічною неточністю, а має характер правового конструювання умов закупівлі, що фактично зводить до мінімуму або взагалі виключає можливість участі інших добросовісних учасників, які не мають прямого доступу до аналогічної інфраструктури, ліцензії аб технічної моделі.
У зв’язку з чим, Скаржник просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнати дії Замовника з формування ТД такими, що не відповідають вимогам законодавства про публічні закупівлі, зобов’язати Замовника усунути порушення шляхом виключення дискримінаційних вимог, наведених у цій скарзі. Умови участі повинні бути однаковими для всіх потенційних учасників, виконуваними в межах чинного законодавства та такими, що забезпечують справжню, а не формальну конкуренцію.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Визнати дії Замовника — Комунального закладу «Науковий ліцей № 3 Полтавської міської ради» (код ЄДРПОУ: 21065618) щодо встановлення технічних вимог до ПЗ, викладених у ТД до закупівлі (ідентифікатор: UA-2025-06-27-007819-a), такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи недискримінації учасників та рівного доступу до участі у процедурі закупівлі.
2. Зобов’язати Замовника — Комунальний заклад «Науковий ліцей № 3 Полтавської міської ради» — внести відповідні зміни до ТД, виключивши положення, що мають дискримінаційний характер, та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Автор:
42216158, ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ"
02093, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬСЬКА будинок 30 офіс 201
Причина припинення:
скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі