Показати схожі тендери

Закупівля 39710000-2 Електричні побутові прилади, Блендер – міксер занурювальний, промисловий від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-007691-a
Id Tender 48106de93cac47ed808396a5e6c6d1f6
План UA-P-2025-06-27-008805-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.06.2025 14:49
Остання зміна 18.07.2025 15:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
101 038.66 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
506 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 14:49 до 05.07.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 14:49
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 14:49
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:35
до 10.07.2025 14:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 12:52
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 14:44
до 18.07.2025 15:12
Період уточнень
з 27.06.2025 14:49 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 14:49 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:35 до 10.07.2025 14:44
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:35 до 10.07.2025 14:44
Основні параметри
39710000-2 Електричні побутові прилади, Блендер – міксер занурювальний, промисловий
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
101 038.66 грн.
39710000-2 Електричні побутові прилади, Блендер – міксер занурювальний, промисловий
Назва предмета закупівлі
39710000-2 Електричні побутові прилади, Блендер – міксер занурювальний, промисловий
Очікувана вартість
101 038.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
506,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 15:11
Закінчення аукціону
07.07.2025 15:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Блендер – міксер занурювальний, промисловий
Код ДК 021:2015
39711210-4 - Блендери
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
99 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Іванкевич Р.Р.
Пропозиція:
96 720 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.07.2025 15:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 17:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приходько Олена Геннадіївна
Електронна пошта
Телефон
380562339500
Сайт:
http://www.m.mechnikova.com
Замовник
ЄДРПОУ
01985423
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Кваліфікація
Лот № 1 39710000-2 Електричні побутові прилади, Блендер – міксер занурювальний, промисловий
Період вимог/скарг з 10.07.2025 12:52 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 15:35 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
. Відхилити тендерну пропозицію ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р., у тому числі підстави такого відхилення, згідно вимог чинного законодавства на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Документи кваліфікації
10.07.2025 12:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 15:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно п.п. 1.1. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», згідно Додатку №4 до тендерної документації; - завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №3 до тендерної документації; - інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. згідно п.п. 1.3. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : 1.3. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Учасник подав тендерну пропозицію на яку накладено удосконалений електронний підпис учасника (УЕП) Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником запропонованого ним товару, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію з оригіналу(ів) листа(ів) від виробника(ів), або офіційного представника (представництва), яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості та в терміни визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. УВАГА !! Лист від виробника повинен зокрема містити: - найменування Учасника – зазначається найменування Учасника процедури закупівлі, - найменування Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, - ідентифікатор закупівлі – UA-хххх-хх-хх-хххххх-х, кількість з переліком найменувань – зазначається кількість та найменування товару, що пропонується Учасником. У наданому Учасником гарантійному листі відсутнє підтвердження можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів необхідної якості та в терміни визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Наявність авторизованого сервісного центру виробника товару, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, з вказанням адреси та контактного телефону. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист в якому надана інформація щодо гарантійного обслуговування обладнання,термінів гарантійного обслуговування товару та про те що заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. із зазначенням телефону та адреси. Згідно вимог Замовника гарантійний лист повинен гарантувати дану вимогу, в наданому Учасником документі просто надана інформація. згідно Додатку №3 до тендерної документації Замовником вимагалось: 1.1. Копія(ї) аналогічного(их)* договору(ів) за предметом закупівлі з додатком(ами) (при наявності) та з копією(ями) (усіх)** додаткової(их) угод(и) (при наявності). 1.2. Завірена(і) учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником. * Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на поставку Блендерів промислових або за кодом 39710000-2 Електричні побутові прилади ** Наявність всіх додаткових угод обов’язкова, в тому числі додаткових угод щодо подовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році ***Лист-відгук повинен включати в себе номер та дату договору, суму виконаних зобов'язань за договором, з обов'язковим зазначенням вимог щодо сумлінного виконання постачальником своїх зобов'язань за договором **** Під повним виконанням слід розуміти, що в листі від замовника по договору обов'язково зазначається сума виконаних зобов'язань Учасником надано копія аналогічного договору №58/1 від 21.04.2025 за предметом закупівлі з додатками, але відсутні копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого договору: копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником 2. Учасник ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати (завантажити) тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі та підписати кваліфікованим електронним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі Надати Якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником запропонованого ним товару, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію з оригіналу(ів) листа(ів) від виробника(ів), або офіційного представника (представництва), яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості та в терміни визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. УВАГА !! Лист від виробника повинен зокрема містити: - найменування Учасника – зазначається найменування Учасника процедури закупівлі, - найменування Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, - ідентифікатор закупівлі – UA-хххх-хх-хх-хххххх-х, кількість з переліком найменувань – зазначається кількість та найменування товару, що пропонується Учасником. Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує наявність авторизованого сервісного центру виробника товару, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, з вказанням адреси та контактного телефону. Надати Завірену(і) учасником копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником.
Створено
09.07.2025 12:10
Надати до
10.07.2025 12:10
Період вимог/скарг з 10.07.2025 14:44 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 12:52 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУКТРЕЙДІНГ» відповідає вимогам тендерної документації замовника за Процедурою закупівлі. Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУКТРЕЙДІНГ» переможцем Процедури закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУКТРЕЙДІНГ» . 3. Оприлюднити рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУКТРЕЙДІНГ» переможцем Процедури закупівлі в електронній системі закупівель в установлені Законом з урахуванням Особливостей строки.
Документи кваліфікації
10.07.2025 14:44
Довідка НАЗК
10.07.2025 14:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.07.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-27-007691-a-b1
Підписаний і діє
Номер
88-ВТО
99 000 грн.
82 500 грн.
З ПДВ
Підписано
17.07.2025
Строк дії договору з
17.07.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Блендер – міксер занурювальний, промисловий
Номенклатура
Блендер – міксер занурювальний, промисловий
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
49 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01985423

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40758593

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
101 038.66 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380562339500
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
101 038.66 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380562339500
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності