Показати схожі тендери

Закупівля Черевики робочі за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18830000-6 - Захисне взуття від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-006187-a
Id Tender 0ae6d6ee96564117a372a330d29dbaa9
План UA-P-2025-06-27-007018-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.06.2025 13:57
Остання зміна 28.07.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
471 858.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 359.29 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 13:56 до 07.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 13:56
до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 13:56
до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.07.2025 13:02
до 18.07.2025 13:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 17:21
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 13:08
до 28.07.2025 16:09
Період уточнень
з 27.06.2025 13:56 до 04.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 13:56 до 04.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 13:02 до 18.07.2025 13:08
Період кваліфікації
з 08.07.2025 13:02 до 18.07.2025 13:08
Основні параметри
Черевики робочі за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18830000-6 - Захисне взуття
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
471 858.33 грн.
Черевики робочі за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18830000-6 - Захисне взуття
Назва предмета закупівлі
Черевики робочі за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18830000-6 - Захисне взуття
Очікувана вартість
471 858.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2359,29
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.07.2025 12:39
Закінчення аукціону
08.07.2025 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Черевики робочі
Код ДК 021:2015
18831000-3 - Взуття із захисним металевим підноском
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04208, Україна, м. Київ, Подільський район, вулиця Світлицького, 35-Б
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Пропозиція:
471 849 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВАЛТЕКС"
Пропозиція:
399 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.07.2025 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 16:30
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Римська-Лищенко
Електронна пошта
Телефон
+380674863317
Сайт:
https://podil.kyivcity.gov.ua/content/kp-keruyucha-kompaniya-z-obslugovuvannya-zhytlovogo-fondu-podilskogo-rayonu--m-kyieva.html
Замовник
ЄДРПОУ
39609111
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ХОРИВА, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Черевики робочі за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18830000-6 - Захисне взуття
Період вимог/скарг з 15.07.2025 17:21 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 13:02 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.07.2025 17:21
Повідомлення про рішення
08.07.2025 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.07.2025 13:08 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 17:21 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 13:08
Довідка НАЗК
18.07.2025 13:08
Повідомлення про рішення
15.07.2025 17:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «ВІДГУК+ДОГОВІР поставка взуття.pdf». у зазначеному файлі міститься аналогічний Договір № 365/2024 від 18.12.2024 р. «Про закупівлю товарів за кошти бюджету міста Києва», інформація про який розбіжна з зазначеною в довідці про аналогічний договір, а саме: дата укладання та предмет договору не відповідає інформації зазначеній в довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні Закупівлі"» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі про виконання аналогічного господарського(их) договору(ів), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Довідка повинна містити найменування та код ЄДРПОУ контрагента, реквізити договору (номер, дата укладення, предмет та ціна/сума), контактні дані контрагента, ідентифікатор закупівлі. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Довідка про походження товару .pdf». У зазначеному файлі міститься Довідка про походження товару зміст якої не відповідає тендерній документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 5 «Інші документи, що вимагаються замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» додатку № 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати гарантійний лист, яким підтверджується, що, запропонований у тендерній пропозиції товар не має походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Гарантійний лист повинен включати в себе: номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) на вебпорталі Уповноваженого органу (UA-…) та назву замовника.
Створено
17.07.2025 10:44
Надати до
18.07.2025 10:44
Договір
UA-2025-06-27-006187-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1883-В
471 849 грн.
471 849 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
350 (штуки)
Черевики робочі
Номенклатура
Черевики робочі
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 123.45
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39609111

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Повна назва
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38354173

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 16:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
471 858.33 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380674863317
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
471 858.33 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380674863317
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності