Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбук від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-005533-a
Id Tender 1bc083ffe26a434cba7633acf09e4831
План UA-P-2025-06-27-005405-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.06.2025 13:06
Остання зміна 28.07.2025 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
167.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 13:06 до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 13:06
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 13:06
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 12:34
до 18.07.2025 17:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 15:48
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 17:57
до 28.07.2025 15:13
Період уточнень
з 27.06.2025 13:06 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 13:06 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 12:34 до 18.07.2025 17:57
Період кваліфікації
з 07.07.2025 12:34 до 18.07.2025 17:57
Основні параметри
Ноутбук
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
33 500 грн.
Ноутбук
Назва предмета закупівлі
Ноутбук
Очікувана вартість
33 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
167,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 12:11
Закінчення аукціону
07.07.2025 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухів, пл.Соборності, будинок 2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого належної якості Товару на підставі підписаної уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Продавцем
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СтандарД-7"
Пропозиція:
31 350 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Гуцуляк Юліана Петрівна"
Пропозиція:
33 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.07.2025 12:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 13:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
27.06.2025 13:06
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Моргун Лідія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380575830140
Замовник
ЄДРПОУ
43954862
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
62103
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Богодухів
Адреса
пл.Соборності, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбук
Період вимог/скарг з 14.07.2025 15:48 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 12:34 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Товариство з обмеженою відповідальністю "СтандарД-7" запропонував Ноутбук HP 17-cn3034ua (B83BXEA) , який НЕ ВІДПОВІДАЄ технічній специфікації, через те, що: ПЛАТФОРМА Покоління CPU Intel 13-th generation (замість 12-те - Alder Lake) Модель процесора Intel Core i7-1355U (3.7 - 5.0 ГГц) (замість Intel Core i7-1255U, 4,7 ГГц) ІНТЕРФЕЙСИ Бездротові технології Wi-Fi 6 (802.11ac), Bluetooth (Версія 5.3) (замість Wi-Fi 5 (802.11ac), Bluetooth) USB 3.2 Gen 1 2 шт. (замість 3 шт.) USB 3.2 Gen 2 1 шт (замість немає) БАТАРЕЯ Ємність батареї 41 Втгод (замість 40 Втгод) ФІЗИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Габарити (ШхВхГ) 400,7x20,6x 257,8 мм (замість 402,1x20,9x265,9 мм) Вага 2 кг (замість 2,23 кг) Таким чином Учасник НЕ ПІДТВЕРДИВ тeхнiчнi, кiлькicнi тa якicнi хapaктepиcтики, визначені замовником, що Є НЕ ВІДПОВІДНІСТЮ технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Більш детально зазначено в протоколі №79 від 14.07.2025р.
Документи кваліфікації
14.07.2025 15:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.07.2025 17:57 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 15:48 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокол
Документи кваліфікації
18.07.2025 17:57
Довідка НАЗК
18.07.2025 17:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.07.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ФОП "Гуцуляк Юліана Петрівна" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що: Наявність сервісного (сервісних) центру (центрів) виробника товару, або авторизованого (авторизованих) сервісного (сервісних) центру (центрів) виробника товару має бути підтверджена учасником шляхом надання довідки, складеної в довільній формі.. Учасник ФОП "Гуцуляк Юліана Петрівна" в складі тендерної пропозиції надав довідки, складеної в довільній формі про наявність сервісного (сервісних) центру (центрів) виробника товару, або авторизованого (авторизованих) сервісного (сервісних) центру (центрів) виробника товару, що не відповідає встановленій вимозі Замовника. 2. Відповідно до пункту 4 частини 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців Додатку 3 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: інформацію про відсутність підстав, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учасник ФОП "Гуцуляк Юліана Петрівна" в складі тендерної пропозиції не надала інформацію про відсутність підстав, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей. Учасник ФОП "Гуцуляк Юліана Петрівна" для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Довідку, складену в довільній формі про наявність сервісного (сервісних) центру (центрів) виробника товару, або авторизованого (авторизованих) сервісного (сервісних) центру (центрів) виробника товару. 2. Інформацію про відсутність підстав, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-06-27-005533-a на закупівлю код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Створено
17.07.2025 16:15
Надати до
18.07.2025 16:15
Договір
UA-2025-06-27-005533-a-a1
Підписаний і діє
Номер
176
33 500 грн.
33 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43954862

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Гуцуляк Юліана Петрівна"
Повна назва
ФОП "Гуцуляк Юліана Петрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3128222287

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 15:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380575830140
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380575830140
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності