Показати схожі тендери

Закупівля Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від Департамент у справах сім"ї, молоді та спорту Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-005445-a
Id Tender eb5c91828eea4b9daed83684c0d6abcc
План UA-P-2025-06-27-006145-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.06.2025 13:01
Остання зміна 15.07.2025 20:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 372 673 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 726.73 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 13:03 до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 13:03
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 13:03
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00
до 11.07.2025 15:12
Залишилось 16 год. 48 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 15:12
до 17.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.07.2025 15:12
-
Період уточнень
з 27.06.2025 13:03 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 13:03 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00 до 11.07.2025 15:12
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00 до 11.07.2025 15:12
Основні параметри
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 372 673 грн.
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Назва предмета закупівлі
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Очікувана вартість
1 372 673 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13726,73
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
50
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.09.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату у безготівковій формі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів, з моменту отримання Путівок від Виконавця, згідно акту приймання-передачі, на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний в розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» цього Договору. Джерело фінансування – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ШАЯНИ"
Пропозиція:
1 365 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 13:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Чернишенко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Maryna Chernyshenko
Електронна пошта
Телефон
380577252074
Замовник
ЄДРПОУ
35859047
Назва (англійською мовою)
Department of Family, Youth and Sports Affairs of the Kharkiv City Council
Повна назва
Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Family, Youth and Sports Affairs of the Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Сумська, буд. 64
Кваліфікація
Лот № 1 Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Період вимог/скарг з 11.07.2025 15:12 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.07.2025 00:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 15:12
Довідка НАЗК
11.07.2025 15:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На вимогу п.п. 4.11. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: документальне підтвердження своєчасних оглядів та технічного обслуговування вогнегасників, договір(и) на обслуговування/ перезаряджання вогнегасників з зазначенням гарантійного строку експлуатації або лист-роз’яснення щодо строку експлуатації на час перебування дітей. Учасником на виконання цієї вимоги надано: Договір підряду №28/05 від 28.05.2025 на перезарядку та технічне обслуговування (діагностику) вогнегасників, в якому не зазначено гарантійний строк експлуатації, надано лист-роз’яснення, в якому зазначено: «ТОВ «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Шаяни» цим листом роз'яснює, що перезарядка вогнегасників проводиться щорічно перед відкриттям сезонну. Договір на перезарядку вогнегасників додається», проте не зазначено інформації про гарантійний строк експлуатації. Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме: - лист-роз’яснення щодо строку експлуатації на час перебування дітей із зазначенням гарантійного строку експлуатації. або - інший документ, що підтверджує перезаряджання вогнегасників з зазначенням гарантійного строку експлуатації. 2. На вимогу п.п. 4.2. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: Орієнтовний графік заїзду, який повинен містити орієнтовну дату початку та закінчення заїзду, кількість путівок. Учасником на виконання цієї вимоги надано орієнтовний графік заїзду із зазначення дати початку та закінчення зміни, які не відповідають строку надання послуг відповідно до п.п. 4.4. п.4 Розділу 1 Тендерної документації. Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме надати: орієнтовний графік заїзду, який повинен містити орієнтовну дату початку та закінчення заїзду, кількість путівок, який відповідає строку надання послуг відповідно до п.п. 4.4. п.4 Розділу 1 Тендерної документації. 3. На вимогу п.п. 4.15. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: Документи, що підтверджують високий рівень якості організації харчування у закладі оздоровлення та відпочинку дітей з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) або сертифікати на системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані дитячому закладу оздоровлення та відпочинку стосовно надання послуг харчування. Учасником на виконання цієї вимоги надано: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів та сертифікат відповідності послуги харчування їдальні, але не надано сертифікат на систему управління якістю. Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме надати: - сертифікат на систему управління якістю. або - інші документи, що підтверджують високий рівень якості організації харчування у закладі оздоровлення та відпочинку дітей з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). 4. На вимогу п.п. 4.19. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: План виховної роботи, туристично-екскурсійних та спортивно-оздоровчих заходів на одну зміну влітку 2025 року. У Додатку №1 до Тендерної документації зазначено «Тривалість перебування в закладі: 21 день». Учасником на виконання цієї вимоги надано: Орієнтовний календарний план роботи позаміського дитячого закладу відпочинку та оздоровлення «Шаяни» під час літнього оздоровлення та відпочинку 2025 року (табірна зміна 14 днів) та орієнтовний календарний план фізкультурно-оздоровчих спортивних заходів та спортивних змагань позаміського дитячого закладу відпочинку та оздоровлення «Шаяни» (табірна зміна 14 днів). Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме надати: План виховної роботи, туристично-екскурсійних та спортивно-оздоровчих заходів на одну зміну влітку 2025 року (табірна зміна 21 день). 5. На вимогу п.п. 4.9. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: «- документальне підтвердження (договори) про технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей.». Учасником на виконання цієї вимоги надано: документ Договір №130-о від 01.05.2025. Відповідно до п.2.1 Договору є «Додаток до Договору», який учасником не було завантажено. Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме надати: Додаток до Договору №130-о від 01.05.2025. У разі невиправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ "ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ШАЯНИ", буде відхилена у відповідності до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Створено
09.07.2025 17:29
Надати до
10.07.2025 17:29
Договір
UA-2025-06-27-005445-a-a1
Очікує підписання
1 365 000 грн.
1 365 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
50 (Одиниця)
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Номенклатура
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Кількість
50
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Повна назва
Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35859047

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ШАЯНИ"
Повна назва
ТОВ "ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ШАЯНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38378655

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 372 673 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252074
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 372 673 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252074
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності