Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні твердолистяних порід від Комунальний заклад "Острозький психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-004705-a
Id Tender 6457e530678d432a874c3a8f9bedddd2
План UA-P-2025-06-27-004486-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.06.2025 12:40
Остання зміна 10.07.2025 12:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
492 480 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 462.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 12:36 до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 12:36
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 12:36
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00
до 10.07.2025 12:57
Залишилось 3 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 12:57
до 16.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.07.2025 12:57
-
Період уточнень
з 27.06.2025 12:36 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 12:36 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00 до 10.07.2025 12:57
Період кваліфікації
з 05.07.2025 00:00 до 10.07.2025 12:57
Основні параметри
Дрова паливні твердолистяних порід
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
492 480 грн.
Дрова паливні твердолистяних порід
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід
Очікувана вартість
492 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2462,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 200 (метри кубічні)
Дрова паливні твердолистяних порід (дуб, граб, ясен)
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід (дуб, граб, ясен)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Бельмаж, 109
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 70 (метри кубічні)
Дрова паливні твердолистяних порід (береза)
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід (береза)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
70
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Бельмаж, 109
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
470 880 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 12:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зоя Фурманець
Електронна пошта
Телефон
+380365420077
Замовник
ЄДРПОУ
03189280
Повна назва
Комунальний заклад "Острозький психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради
Поштовий індекс
35800
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м.Острог
Адреса
вул.Бельмаж, 109
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні твердолистяних порід
Період вимог/скарг з 10.07.2025 12:57 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.07.2025 00:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.07.2025 12:57
Повідомлення про рішення
10.07.2025 12:54
-
05.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 12:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 12:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.В пп.2.2. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що для підтвердження наявності в Учасника закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договору за 2023-2024 р.р. за предметом закупівлі (не менше двох аналогічних договорів), який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Не надано інформації і копій виконаних договорів за 2023-2024 рр. та листів-відгуків від Замовників стосовно виконання аналогічних договорів. 1.2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: - не надано сертифікат системи ведення лісового господарства FSC; - копію підтверджуючих документів законності походження дров паливних: Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), а також лісорубний квиток або біржовий договір на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, граб, ясен, береза), діючий до 31.12.2025р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації; - копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)(лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу). -учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цим Оголошенням та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист (файл відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. -учасник повинен надати копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р, з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше одного спеціалізованого транспортного засобу для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення закладу та штабелювання на відведеній території закладу, у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами. 2. Посилання на відповідні пункти тендерної документації: 2.1. Додаток 1 до тендерної документації Пункт 2. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» 2.2. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договору за 2023-2024 р.р. за предметом закупівлі (не менше двох аналогічних договорів), який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. 2.2.1 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - скан-копію у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії договору, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору; - листи-відгуки від Замовників стосовно виконання аналогічних договорів, які надані у складі пропозиції. 2.2. Додаток 3 до тендерної документації: Технічні вимоги Пункт 7. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження, сертифікат системи ведення лісового господарства FSC. Пункт 9. Копію підтверджуючих документів законності походження дров паливних: Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), а також лісорубний квиток або біржовий договір на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, граб, ясен, береза), діючий до 31.12.2025р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації. Пункт 10. Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)(лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу). Пункт 11. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цим Оголошенням та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист (файл відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Пункт 12. Учасник повинен надати копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р, з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше одного спеціалізованого транспортного засобу для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення закладу та штабелювання на відведеній території закладу, у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами. 3.Перелік інформації та/або документів, які потрібно надати для усунення невідповідностей: 3.1. Довідку за ф.1 про підтвердження документально наявності досвіду виконання не менше 2-х аналогічних, за предметом закупівлі, договорів та не менше 2-х копій аналогічних договорів виконаних повністю за 2023-2024 р.р. з усіма додатками; -скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії договору, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору; - листи-відгуки від Замовників стосовно виконання аналогічних договорів, які надані у складі пропозиції. 3.2. Сертифікат системи ведення лісового господарства FSC; Копію підтверджуючих документів законності походження дров паливних: Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), а також лісорубний квиток або біржовий договір на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, граб, ясен, береза), діючий до 31.12.2025р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації; Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)(лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу); Гарантійний лист (файл відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника; Копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р, з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше одного спеціалізованого транспортного засобу для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення закладу та штабелювання на відведеній території закладу, у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами.
Створено
08.07.2025 12:41
Надати до
09.07.2025 12:41
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
492 480 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Острозький психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+380365420077
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
492 480 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Острозький психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+380365420077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності