Показати схожі тендери

Закупівля Секційні лотки та канцелярське приладдя (Файли) від Акціонерне товариство "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-002812-a
Id Tender c66ffc4a14a247f9a294e31ac77d75da
План UA-P-2024-11-20-015276-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.06.2025 11:03
Остання зміна 14.07.2025 16:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 302.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
173.03 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 11:03 до 07.07.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 11:03
до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 11:03
до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 14:00
до 14.07.2025 16:29
Залишилось 4 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 16:29
до 20.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.07.2025 16:29
-
Період уточнень
з 27.06.2025 11:03 до 04.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 11:03 до 04.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 14:00 до 14.07.2025 16:29
Період кваліфікації
з 07.07.2025 14:00 до 14.07.2025 16:29
Основні параметри
Секційні лотки та канцелярське приладдя (Файли)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
17 302.5 грн.
Секційні лотки та канцелярське приладдя (Файли)
Назва предмета закупівлі
Секційні лотки та канцелярське приладдя (Файли)
Очікувана вартість
17 302.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
173,03
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Файл для документів А4+ (39263000-3)
Код ДК 021:2015
39260000-2 - Секційні лотки та канцелярське приладдя
Кількість
270
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, Полтава
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4.2 проєкту договору
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4.2 проєкту договору
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Пропозиція:
17 010 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 11:03
Оголошення про проведення закупівлі
27.06.2025 11:03
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пушинська Олена Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380442997359
Сайт:
http://utg.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019801
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кловський узвіз, будинок, 9/1
Кваліфікація
Лот № 1 Секційні лотки та канцелярське приладдя (Файли)
Період вимог/скарг з 14.07.2025 16:29 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 14:00 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЮЛІС" (код ЄДРПОУ 24389020) на відповідність вимогам тендерної документації по предмету закупівлі «Секційні лотки та канцелярське приладдя (Файли)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-06-27-002812-a) прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції даного учасника встановленим вимогам. 2. Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЮЛІС" (код ЄДРПОУ 24389020) переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
14.07.2025 16:30
Довідка НАЗК
14.07.2025 16:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 14:00
Витяг з ЄДР
07.07.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Договору поставки № 169 від 06.03.2024 р. (файли «Досвід виконання ХЗСМ.zip», «Договір ХЗСМ»), укладеного з Державним підприємством «Харківський завод спеціальних машин» (надалі – Договір), предметом закупівля якого є товар за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» - канцелярські товари згідно Специфікації (Додаток № 1), де, серед іншого, наявні файли. Відповідно до норм пункту 2.6 Договору, зокрема: «Щомісячно, в термін до 5-го робочого дня місяця, наступного за звітним, Постачальник проводить звірку взаєморозрахунків з Покупцем, у разі: здійснення операції з постачання Товару або оплати у поточному місяці; без здійснення операції з постачання Товару або оплати, але при наявності заборгованості. В результаті чого Сторони підписують Акт звіряння взаєморозрахунків, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток №2)». Також, згідно з даними пункту 11.11. Усі додатки до даного Договору є його невід’ємними частинами, а відповідно розділу 12 Договору, Додатками до Договору є, зокрема 12.2. Додаток № 2 – Акт звіряння розрахунків (зразок). Відповідний Додаток № 2/ Акт звіряння розрахунків (зразок) у складі тендерної пропозиції відсутній (не наданий), а отже Договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умові приміток з позначкою «**» до підпункту 2.1.1, зокрема такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1.1. пункту 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-тів, в т.ч.: 2.1 Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог, наведених у підпункті 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 2. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня (не надана) довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації, яка передбачена вимогами підпункту 3.2. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.2. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.2 Довідка*** (надається лише учасником-резидентом України), яка обов’язково включає інформацію щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника (область, місто/смт/с, вул./пров./бул./, буд./кв./оф.) на території України із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України. У разі, якщо юридичною адресою та фактичним місцезнаходженням учасника є місто Київ або обласний центр України (крім тимчасово окупованих територій України), учасником у довідці можуть не вказуватися відомості про область при зазначені інформації про юридичну адресу та фактичне місцезнаходження. *** ПРИМІРНА ФОРМА ДОВІДКИ НАВЕДЕНА У ПРОДОВЖЕННІ І ДОДАТКА ІІ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати з урахуванням вимог підпункту 3.2 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації довідку щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, станом на дату подання такої довідки/інформації, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території - надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України. 3. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка про відсутність пов’язаності з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран або пояснення разом з іншими документами та відомостями (у разі наявності пов’язаності), яка передбачена вимогами підпункту 3.4. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.4. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.4 Довідка учасника в довільній формі про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що він учасник закупівлі, його: учасник/-и****, акціонер/-и****, засновник/-и****, кінцевий/-і бенефіціарний/-і власник/-и**** у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); *****2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; *****3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою, яка є членом / учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, що утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності з Російською Федерацією/Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв'язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновника/-ів/учасника/-ів/акціонера/-ів/ кінцевого бенефіціарного власника/-ів, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. **** Інформація розглядається Замовником у відповідності до організаційно-правової форми суб'єкта господарської діяльності, який є учасником процедури закупівлі. ***** У разі якщо учасником є фізична особа / фізична особа – підприємець зазначення інформації, що викладена у підпунктах 2 та 3 цього пункту, є необов’язковим. Зазначення такої інформації не буде підставою для відхилення учасника. ПРИМІРНА ФОРМА ДОВІДКИ НАВЕДЕНА У ПРОДОВЖЕННІ ІІ ДОДАТКА ІІ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати з урахуванням вимог підпункту 3.4 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації довідку про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран або пояснення щодо припинення зв'язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, разом з іншими документами та відомостями (у разі наявності пов’язаності).
Створено
10.07.2025 16:50
Надати до
11.07.2025 16:50
Договір
UA-2025-06-27-002812-a-a1
Очікує підписання
17 010 грн.
17 010 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
270 (паковання)
Файл для документів А4+ (39263000-3)
Номенклатура
Файл для документів А4+ (39263000-3)
Кількість
270
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019801

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Повна назва
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24389020

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA963052990000026000021208011
ПІБ підписанта
Щербина Валентин Євгенович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380501372894
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
17 302.5 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380442997359
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
17 302.5 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380442997359
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності