Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт об’єкта благоустрою – сквер у районі вул. Щербаня, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча) в м. Дніпрі. Коригування, ДК 021:2015: 45000000–7-Будівельні роботи та поточний ремонт (ДК 021:2015:45453000 – 7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-27-002425-a
Id Tender cf8394da29c44e809ba4cdd97ca61352
План UA-P-2025-06-27-002559-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.06.2025 10:51
Остання зміна 20.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 202 662.21 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 013.31 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.06.2025 10:46 до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.06.2025 10:46
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.06.2025 10:46
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00
до 14.07.2025 14:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 14:05
до 20.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.07.2025 14:05
-
Період уточнень
з 27.06.2025 10:46 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 27.06.2025 10:46 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00 до 14.07.2025 14:05
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00 до 14.07.2025 14:05
Основні параметри
Капітальний ремонт об’єкта благоустрою – сквер у районі вул. Щербаня, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча) в м. Дніпрі. Коригування, ДК 021:2015: 45000000–7-Будівельні роботи та поточний ремонт (ДК 021:2015:45453000 – 7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 202 662.21 грн.
Капітальний ремонт об’єкта благоустрою – сквер у районі вул. Щербаня, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча) в м. Дніпрі. Коригування, ДК 021:2015: 45000000–7-Будіве¬льні роботи та поточний ремонт (ДК 021:2015:45453000 – 7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт об’єкта благоустрою – сквер у районі вул. Щербаня, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча) в м. Дніпрі. Коригування, ДК 021:2015: 45000000–7-Будіве¬льні роботи та поточний ремонт (ДК 021:2015:45453000 – 7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 202 662.21 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26013,31
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
26 013
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт об’єкта благоустрою – сквер у районі вул. Щербаня, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча) в м. Дніпрі. Коригування, ДК 021:2015: 45000000–7-Будівельні роботи та поточний ремонт (ДК 021:2015:45453000 – 7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, сквер у районі вул. Щербаня, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник протягом 5-ти банківських днів після відповідної письмової заявки може перераховувати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. Використання зазначених коштів обов’язково підтверджується актами виконаних робіт за формою №КБ-2в з розрахунком одиничної вартості та довідкою КБ-3 з усіма підтверджуючими документами, що визначені у п. 4.2. цього Договору. Після закінчення тримісячного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються тільки за фактично виконані обсяги робіт за наданими актами виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідкою КБ-3 відповідно до наявності проектно-кошторисної документації, яка має позитивний висновок експертної організації, в тому числі і за виконання додаткових робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником у розмірі 100% протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання актів виконаних робіт. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та отримання документа про готовність об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКОБУД 77"
Пропозиція:
5 026 627.38 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 14:21
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ксенія Євгенівна Козлова
Електронна пошта
Телефон
+380567670336
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
39754779
Повна назва
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, 75
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт об’єкта благоустрою – сквер у районі вул. Щербаня, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча) в м. Дніпрі. Коригування, ДК 021:2015: 45000000–7-Будіве¬льні роботи та поточний ремонт (ДК 021:2015:45453000 – 7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 14.07.2025 14:05 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 00:00 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.07.2025 14:05
Повідомлення про рішення
14.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.06.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 202 662.21 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567670336
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 202 662.21 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567670336
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності