Зміст
Учасник на виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажив документи. На виправлення невідповідностей щодо датування довідок долучених до тендерної пропозиції 01.06.2025 Учасник пояснень не надав. На виправлення невідповідностей щодо не долучення до тендерної пропозиції документів, на мобільний шиномонтаж та інше обладнання, зазначене у довідці, що підтверджують права власності та/або володіння, та/або користування тощо даним майном Учасник надав нову інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих.№09/07/3 від 09.07.2025, в якій лише зазначив балансову вартість обладнання. Дана інформація має довідковий характер, та не є документом, що підтверджує право власності/володіння/користування даним обладнанням. Окрім цього, в даній довідці Учасник зазначив таке: «-наявність мобільного шиномонтажу (Договір про надання послуг № 36_2025 від 01.01.25 р. Колосервіс(Замовник) і ТОВ ТТС Шиномонтаж (Виконавець)).» та долучив скан-копію даного договору про надання послуг. Із змісту даного договору, а саме пункту 1.1., вбачається надання шиномонтажних послуг та послуг зберігання шин, а згідно з пунктом 2.1.1. виконавець за даним договором надає послуги за місцем знаходження майстерень визначених у додатку №1. Таким чином, даним договором не передбачено надання послуг мобільного шиномонтажу або передачу мобільного шиномонтажу у користування. Враховуючи вищезазначене, Замовник дійшов висновку, що Учасник не усунув дану невідповідність. На виправлення невідповідностей щодо не надання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації та документів, що підтверджують працевлаштування працівників, визначених у цій довідці, Учасник надав оновлену довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації Вих.№09/07/1 від 09.07.2025 та лист щодо необов’язковості надання згоди на обробку персональних даних працівників Вих.№09/07/2 від 09.07.2025. У довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації Вих.№09/07/1 від 09.07.2025 Учасник зазначив, що працівниками, які будуть безпосередньо надавати послуги відповідно до предмета Закупівлі є: Бланченко Богдан Олександрович та Цибенко Денис Андрійович. У той же час, Учасник не надав документи, що підтверджують їх працевлаштування. Також зазначаємо, що умовами тендерної документації не вимагались листи на обробку персональних даних працівників, а наприклад, накази про призначення на посаду не містять ніяких даних про особу, окрім прізвища, ім’я, по-батькові, які вже й так були зазначені Учасником у довідці. Таким чином, Учасник не виправив дану невідповідність. Враховуючи вищезазначене, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.