Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів; Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл;) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-26-012736-a
Id Tender bfa26ff795f34068974e2985fac3eb7e
План UA-P-2025-06-26-015483-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.06.2025 22:54
Остання зміна 31.07.2025 12:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 160 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.06.2025 22:54 до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.06.2025 22:54
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.06.2025 22:54
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 00:00
до 18.07.2025 23:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 23:56
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 23:56
до 31.07.2025 12:13
Період уточнень
з 26.06.2025 22:54 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 26.06.2025 22:54 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 00:00 до 18.07.2025 23:56
Період кваліфікації
з 04.07.2025 00:00 до 18.07.2025 23:56
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів; Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл;)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 160 000 грн.
код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів; Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл;)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів; Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл;)
Очікувана вартість
3 160 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 300 (комплект)
Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів
Опис предмета закупівлі
Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів
Код ДК 021:2015
33141613-0 - Пакети для забору крові
Код НК 024:2023
58091 Набір для аферезу
Кількість
300
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 326 (штуки)
Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл
Опис предмета закупівлі
Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл
Код ДК 021:2015
33141625-7 - Діагностичні набори
Код НК 024:2023
46812 Розчин для консервування крові, що містить антикоагулянт
Кількість
326
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНСТАМЕД"
Пропозиція:
3 158 637.86 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Дудник
Електронна пошта
Телефон
+380972178082
Сайт:
http://bloodservice.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02001699
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Поштовий індекс
61201
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Клочківська, будинок 366
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів; Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл;)
Період вимог/скарг з 18.07.2025 23:56 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 00:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 23:56
Довідка НАЗК
18.07.2025 23:56
Повідомлення про рішення
11.07.2025 19:46
Електроний протокол про продовження строку
04.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 22:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 22:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВ "ІНСТАМЕД". У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, з урахуванням специфіки закупівлі, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення
Дата продовження строку розгляду
11.07.2025 19:46
Дата кінця розгляду
02.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або кодом ДК 021:2015 (не менше одного договору). Учасником надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка містить інформацію щодо договору №70 від 09.04.2024р. вартістю 2867493,00грн., тоді як у наданому договорі та видаткових накладних вказана вартість 3 476 216,00 грн. Також довідка містить інформацію щодо Договору №28\08 від 28.09.2024р. на суму 1 911 662,00грн. тоді як наданий Договір має дату укладання 28.08.2024р. Також у наданій довідці щодо договору №28\08 предмет договору зазначено не у відповідності до п.п 1.1 наданого договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку 1 до тендерної документації, п.2 Додатку 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або кодом ДК 021:2015 (не менше одного договору) з урахуванням вищезазначеного. 2. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 11 Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником - Форму тендерної пропозиції згідно з Додатком 6 до тендерної документації Учасником надана Форма Тендерна пропозиція згідно з Додатком 6 до тендерної документації у якій заповнено 2 стовпчик (Найменування товару згідно з тендерною документацією) у невідповідності до назви предмету закупівлі, що зазначено у тендерній документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.11 Додатку 4 до тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Форму тендерної пропозиції згідно з Додатком 6 до тендерної документації з урахуванням вищезазначеного. 3. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 9 Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником - Учасник на підтвердження погодження з проєктом договору має надати підписаний ним Додаток №3 до цієї тендерної документації Учасником надано проєкт договору згідно з Додатком №3 до тендерної документації у специфікації якого заповнено 2 стовпчик (Найменування товару згідно з тендерною документацією) у невідповідності до назви предмету закупівлі, що зазначено у тендерній документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 4 до тендерної документації, Додаток 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підписаний Додаток №3 до тендерної документації з урахуванням вищезазначеного. 4. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 5 Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником - У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Відсутня інформація Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 Додатку 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію щодо У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. 5. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником - у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання Відсутня інформація, роз’яснення Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку 4 до тендерної документації, п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію щодо: у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання
Створено
17.07.2025 23:47
Надати до
18.07.2025 23:47
Договір
UA-2025-06-26-012736-a-c1
Підписаний і діє
Номер
28/07-31А
3 158 637.86 грн.
2 951 998 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
300 (комплект)
Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів
Номенклатура
Комплект Trima Accel з LRS камерою для колекції тромбоцитів, плазми та еритроцитів
Кількість
300
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
58091 Набір для аферезу
Номенклатура
326 (штуки)
Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл
Номенклатура
Розчин антикоагулянту цитрату декстрози, ACD-A 500 мл
Кількість
326
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
46812 Розчин для консервування крові, що містить антикоагулянт

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02001699

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНСТАМЕД"
Повна назва
ТОВ "ІНСТАМЕД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42268028

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 12:13
-
31.07.2025 12:11
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380972178082
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380972178082
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності