Показати схожі тендери

Закупівля Ручні прилади для вимірювання відстаней (код 38330000-7 за ДК 021:2015) (ручні прилади для вимірювання відстаней (2 лоти: Лот 1. Метрштоки; Лот 2. Рулетки з лотом в асортименті) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-26-010725-a
Id Tender 9ad6554dc3684e45a433d72e8b36589b
План UA-P-2025-06-23-014667-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.06.2025 16:40
Остання зміна 01.08.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
103 050 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
256.5 грн. (0,25 %)
Вартість подання пропозиції:
550.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.06.2025 16:36 до 07.07.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 26.06.2025 16:36
до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.06.2025 16:36
до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:00
до 22.07.2025 16:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 16:51
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 16:51
до 01.08.2025 15:56
Період уточнень
з 26.06.2025 16:36 до 04.07.2025 00:00
Період оскарження
з 26.06.2025 16:36 до 04.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:00 до 22.07.2025 16:51
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:00 до 22.07.2025 16:51
Основні параметри
Ручні прилади для вимірювання відстаней (код 38330000-7 за ДК 021:2015) (ручні прилади для вимірювання відстаней (2 лоти: Лот 1. Метрштоки; Лот 2. Рулетки з лотом в асортименті)
Мова тендерної пропозиції - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
25 650 грн.
Лот №1 Метрштоки
Назва предмета закупівлі
Лот №1 Метрштоки
Примітки
Мова тендерної пропозиції - українська.
Очікувана вартість
25 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
256,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Метршток, 4,5м
Код ДК 021:2015
38330000-7 - Ручні прилади для вимірювання відстаней
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної). Більш детальний порядок розрахунків наведений у проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛАБМАРКЕТ"
Пропозиція:
25 600 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
77 400 грн.
Лот №2 Рулетки з лотом в асортименті
Назва предмета закупівлі
Лот №2 Рулетки з лотом в асортименті
Примітки
Мова тендерної пропозиції - українська.
Очікувана вартість
77 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
774,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Рулетка з лотом, 10м
Опис предмета закупівлі
Рулетка з лотом, 10м
Код ДК 021:2015
38330000-7 - Ручні прилади для вимірювання відстаней
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Позиція : №2 20 (штуки)
Рулетка з лотом, 20 м
Опис предмета закупівлі
Рулетка з лотом, 20 м
Код ДК 021:2015
38330000-7 - Ручні прилади для вимірювання відстаней
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної). Більш детальний порядок розрахунків наведений у проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛАБМАРКЕТ"
Пропозиція:
77 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.06.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Близнюк
Електронна пошта
Телефон
+380442069648
Сайт:
https://www.ukrtransnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
31570412
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Князів Острозьких, будинок 32/2
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 Метрштоки
Період вимог/скарг з 22.07.2025 16:51 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 15:00 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 16:51
Довідка НАЗК
22.07.2025 16:51
Повідомлення про рішення
14.07.2025 10:46
Електроний протокол про продовження строку
07.07.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБМАРКЕТ" за Лотом 1 на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції з огляду на значний обсяг наданої учасником інформації, яка потребує розгляду.
Дата продовження строку розгляду
14.07.2025 10:45
Дата кінця розгляду
05.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ЛОТ 1 1. Перелік виявлених невідповідностей У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня - Копія гарантійного листа про надання копій Декларацій про відповідність обладнання вимогам "Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки" при поставці обладнання. Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності пп 1.2 Таблиці 2 Додатку 6.1 до Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати: Копію гарантійного листа про надання копій Декларацій про відповідність обладнання вимогам "Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки" при поставці обладнання. 2. Перелік виявлених невідповідностей Учасник надав лист про незастосування санкцій Вих. № 020725-3 від "02" липня 2025 р., не за формою, що визначена згідно з Додатком 18 до тендерної документації. Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності вимога згідно з п.п. 3.1.1.6. пункту 3.1. розділу 3 ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати лист/довідку ЗА ФОРМОЮ 1 ДОДАТКА 18 щодо незастосування до Учасника (вказати найменування, код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) та/або кінцевого бенефіціарного власника та/або учасника (акціонера) юридичної особи-Учасника процедури закупівлі та/або виробника (-ів) Товару (вказати найменування виробника (-ів), код ЄДРПОУ (для ФОП – ІПН, для нерезидента – реєстраційний номер за наявності) та/або до країни походження Товару (вказати країну) обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України "Про санкції", та/або санкції, застосовані уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкції, введені в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади. 3. Перелік виявлених невідповідностей Учасник некоректно зазначив умови оплати у своїй пропозиції, підготовленій за формою Додатку 5 до тендерної документації, а саме: "відтермінування платежу 30 календарних днів" Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності пп. 1.6.3. п. 1.6 Розділу 1 ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник має оновити свою пропозицію за формою Додатку 5 до тендерної документації, а саме: зазначити умови оплати відповідно до п.п.1.6.3 Розділу 1 тендерної документації: "протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної)". 4. Перелік виявлених невідповідностей Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до вимог Замовника у Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД: Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (-их) договору (-ів), а саме: постачання ручних приладів для вимірювання ВІДСТАНЕЙ, натомість надав договір № 561/015-23 від 03.10.2023р. з предметом закупівлі "приладів для вимірювання РІДИН (метрштоки)". Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен підтвердити володіння успішним досвідом виконання аналогічного договору, а саме: постачання РУЧНИХ ПРИЛАДІВ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ВІДСТАНЕЙ та надати ВСІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ відповідно до Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД.
Створено
15.07.2025 16:42
Надати до
16.07.2025 16:42
Лот № 2 Лот №2 Рулетки з лотом в асортименті
Період вимог/скарг з 22.07.2025 16:51 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 15:00 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 16:51
Довідка НАЗК
22.07.2025 16:51
Повідомлення про рішення
14.07.2025 10:45
Електроний протокол про продовження строку
07.07.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБМАРКЕТ" за Лотом 2 на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції з огляду на значний обсяг наданої учасником інформації, яка потребує розгляду.
Дата продовження строку розгляду
14.07.2025 10:45
Дата кінця розгляду
05.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ЛОТ 2 1. Перелік виявлених невідповідностей У складі тендерної пропозиції Учасник надав гарантійний лист про поставку лотових рулеток З СЕРТИФІКАТОМ відповідності за модулем F1, що не відповідає вимогам Замовника. Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп 1.2 Таблиці 2 Додатку 6.1 до Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати гарантійний лист про надання КОПІЙ ДЕКЛАРАЦІЙ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ВИМОГАМ "ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ" при поставці обладнання. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав лист про незастосування санкцій Вих. № 020725-3 від "02" липня 2025 р., не за формою, що визначена згідно з Додатком 18 до тендерної документації. Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.п. 3.1.1.6. пункту 3.1. розділу 3 ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати лист/довідку ЗА ФОРМОЮ 1 ДОДАТКА 18 щодо незастосування до Учасника (вказати найменування, код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) та/або кінцевого бенефіціарного власника та/або учасника (акціонера) юридичної особи-Учасника процедури закупівлі та/або виробника (-ів) Товару (вказати найменування виробника (-ів), код ЄДРПОУ (для ФОП – ІПН, для нерезидента – реєстраційний номер за наявності) та/або до країни походження Товару (вказати країну) обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України "Про санкції", та/або санкції, застосовані уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкції, введені в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник некоректно зазначив умови оплати у своїй пропозиції, підготовленій за формою Додатку 5 до тендерної документації, а саме: "відтермінування платежу 30 календарних днів" Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 1.6.3. п. 1.6 Розділу 1 ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має оновити свою пропозицію за формою Додатку 5 до тендерної документації, а саме: зазначити умови оплати відповідно до п.п.1.6.3 Розділу 1 тендерної документації: "протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної)". 4. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до вимог Замовника у Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД: Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (-их) договору (-ів), а саме: постачання ручних приладів для вимірювання ВІДСТАНЕЙ, натомість надав договір № 561/015-23 від 03.10.2023р. з предметом закупівлі "приладів для вимірювання РІДИН (метрштоки)". Вимога документації закупівлі та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен підтвердити володіння успішним досвідом виконання аналогічного договору, а саме: постачання РУЧНИХ ПРИЛАДІВ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ВІДСТАНЕЙ та надати ВСІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ відповідно до Таблиці 1 Додатку 6.1 до ТД.
Створено
15.07.2025 16:45
Надати до
16.07.2025 16:45
Угоди
UA-2025-06-26-010725-a-c1
Підписаний і діє
Номер
23-02/210-25
76 999.2 грн.
64 166 грн.
З ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
30.09.2026
Номенклатура
2 (штуки)
Рулетка з лотом, 10м
Номенклатура
Рулетка з лотом, 10м
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Рулетка з лотом, 20 м
Номенклатура
Рулетка з лотом, 20 м
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31570412

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛАБМАРКЕТ"
Повна назва
ТОВ "ЛАБМАРКЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43916701

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 15:56
-
UA-2025-06-26-010725-a-b2
Підписаний і діє
Номер
23-02/210-25
25 599.6 грн.
21 333 грн.
З ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
30.09.2026
Номенклатура
5 (штуки)
Метршток, 4,5м
Номенклатура
Метршток, 4,5м
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31570412

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛАБМАРКЕТ"
Повна назва
ТОВ "ЛАБМАРКЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43916701

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 15:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
103 050 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 15:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Контактний телефон:
+380442069648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
103 050 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 15:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Контактний телефон:
+380442069648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності