Показати схожі тендери

Закупівля Папка «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів від ВЕРХОВНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-26-009575-a
Id Tender a2a668a53df443239ce5fca48748c4f0
План UA-P-2025-06-26-010134-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.06.2025 15:34
Остання зміна 28.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 641 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
58.21 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.06.2025 15:33 до 05.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.06.2025 15:33
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.06.2025 15:33
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.07.2025 09:00
до 22.07.2025 11:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 14:45
до 28.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.07.2025 11:27
-
Період уточнень
з 26.06.2025 15:33 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 26.06.2025 15:33 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.07.2025 09:00 до 22.07.2025 11:27
Період кваліфікації
з 05.07.2025 09:00 до 22.07.2025 11:27
Основні параметри
Папка «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів
відповідний код 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
11 641 грн.
Папка «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів
Назва предмета закупівлі
Папка «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів
Очікувана вартість
11 641 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
58,21
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папка «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03063, Україна, Київська область, Київ, просп. Повітряних Сил, 28
Дата постачання по
25.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 23 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000"
Пропозиція:
9 880 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Шпильова
Електронна пошта
Телефон
380445945692
Замовник
ЄДРПОУ
41721784
Повна назва
ВЕРХОВНИЙ СУД
Поштовий індекс
01043
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Папка «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів
Період вимог/скарг з 08.07.2025 14:45 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.07.2025 09:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначено ПП "САМТЕКС-2000" переможцем закупівлі папок «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів, код за ДК 021:2015 - 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне, та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПП "САМТЕКС-2000".
Документи кваліфікації
08.07.2025 14:45
Довідка НАЗК
08.07.2025 14:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пунктом 1.1.2. Додатку 1 тендерної документації визначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та передбачено, що аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про закупівлю, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника; 2) пунктом 5.3. Додатку 1 тендерної документації передбачено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства, та інша інформація та документи для Учасників, а саме: витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку; 3) пунктом 3.3. Додатку 1 тендерної документації встановлено надати розрахунок вартості товару, за формою таблиці додатка 1 до проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації); 4) пунктом 4 Додатку 1 тендерної документації передбачено надати інформацію згідно з Додатком 4 "ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ" до цієї тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником відповідно до пункту 1.1.2. Додатку 1 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано 2 договори, але договір № 244 від 14.08.2023 року не є аналогічним, оскільки не відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а договір № 100225-53Е немає дати укладення договору та назви предмета закупівлі відповідно до чинного законодавства. Назва предмета закупівлі повинна складатися з конкретної назви предмета закупівлі та обов'язково містити чотиризначний код згідно з ДК 021:2015 ДК Єдиного закупівельного словника; 2) Учасником, відповідно до пункту 5.3. Додатку 1 тендерної документації, не надано витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку; 3) Учасником, відповідно до пункту 3.3. Додатку 1 тендерної документації надано розрахунок вартості товару, за формою таблиці додатка 1 до проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації), але назва предмета закупівлі не відповідає предмету закупівлі, що закуповується Замовник, а саме: «Папка «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів»; 4) Учасником, відповідно до пункту 4 Додатку 1 тендерної документації надано інформацію згідно з Додатком 4 "ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ", але назва предмета закупівлі не відповідає предмету закупівлі, що закуповується Замовник, а саме: «Папка «СПРАВА» для тривалого (постійного) зберігання документів». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), що є аналогічним договором в розумінні цієї документації про закупівлю, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та має назву предмета закупівлі зазначену згідно чинного законодавства; 2) надати витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку; 3) надати розрахунок вартості товару, за формою таблиці додатка 1 до проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) із зазначенням предмета закупівля відповідно до тендерної документації; 4) надати інформацію згідно з Додатком 4 "ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ" до цієї тендерної документації із зазначенням предмета закупівля відповідно до тендерної документації.
Створено
07.07.2025 12:39
Надати до
08.07.2025 12:39
Період вимог/скарг з 22.07.2025 11:27 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 11:26 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію переможця закупівлі ПП "САМТЕКС-2000", на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей, як такого, що відмовився підписати договір (лист-повідомлення оприлюднено в електронній системі закупівель).
Документи кваліфікації
22.07.2025 11:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.07.2025 11:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
11 641 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 09:00
Замовник:
ВЕРХОВНИЙ СУД
Контактний телефон:
380445945692
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
11 641 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 09:00
Замовник:
ВЕРХОВНИЙ СУД
Контактний телефон:
380445945692
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності