Показати схожі тендери
Закупівля «Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» Код ДК 021:2015: 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення від ВИШНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ІДЕАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-26-007785-a
Id Tender 6b2a22d2d3e8433ba823692270860982
План UA-P-2025-06-26-009328-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.06.2025 14:29
Остання зміна 28.07.2025 17:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 846 058 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 230.29 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.06.2025 14:28 до 04.07.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 26.06.2025 14:28
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.06.2025 14:28
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 16:00
до 10.07.2025 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 11:31
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 11:31
до 28.07.2025 17:26
Період уточнень
з 26.06.2025 14:28 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 26.06.2025 14:28 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 16:00 до 10.07.2025 11:31
Період кваліфікації
з 04.07.2025 16:00 до 10.07.2025 11:31
Основні параметри
«Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» Код ДК 021:2015: 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 846 058 грн.
«Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» Код ДК 021:2015: 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» Код ДК 021:2015: 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Очікувана вартість
1 846 058 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9230,29
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» Код ДК 021:2015: 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08132, Україна, Київська область, Вишневе, МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 3
Дата постачання по
11.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються у безготівковій формі шляхом 100% оплати Замовником по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) у термін до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. У разі затримки фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником коштів на поточний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТІМБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
1 835 965.55 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.06.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Богдан
Електронна пошта
Телефон
380978209508
Замовник
ЄДРПОУ
25667099
Повна назва
ВИШНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ІДЕАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08132
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Вишневе
Адреса
Україна, 08132, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» Код ДК 021:2015: 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Період вимог/скарг з 10.07.2025 11:31 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 16:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
У ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС» на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення не встановлено, а невідповідності виявлені замовником виправлені
Документи кваліфікації
10.07.2025 11:31
Довідка НАЗК
10.07.2025 11:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.07.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачалось Додатком № 1 до тендерною документацією, а саме: 1 - документів, які засвідчують використання праці працівників таких посад, як інженер-проектувальник та інженер-проектувальник з кошторисної частини; 2 – додатків до копії договору про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору та довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ3. На підставі п.43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 просимо усунути невідповідності у встановлений законодавством термін шляхом завантаження їх в електронну систему.
Створено
08.07.2025 14:09
Надати до
09.07.2025 14:09
Договір
UA-2025-06-26-007785-a-b1
Підписаний і діє
Номер
101/25
1 835 965.55 грн.
1 529 971.29 грн.
З ПДВ
Підписано
24.07.2025
Строк дії договору з
24.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» Код ДК 021:2015: 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Номенклатура
«Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» Код ДК 021:2015: 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 11 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИШНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ІДЕАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИШНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ІДЕАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25667099

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТІМБУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ТІМБУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44134313

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 17:26
-
Підписаний договір
Підписаний договір
28.07.2025 17:25
Підписаний договір
28.07.2025 17:25
Підписаний договір
28.07.2025 17:25
Підписаний договір
28.07.2025 17:25
Підписаний договір
28.07.2025 17:25
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-21-000038
Дата створення проекту
21.07.2025 15:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.07.2025 16:04
Дата публікації висновку про результати
12.08.2025 18:25
Дата завершення усунення порушень
27.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.07.2025 № 263 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-06-26-007785-a 26.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.07.2025 00:00
Документи рішення
21.07.2025 16:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.06.2025 № 16 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.07.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС» (далі – Переможець), протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 10.07.2024 № 19 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.07.2024, договір підряду від 24.07.2024 № 101/25, пояснення та документи надані Замовником 24.07.2025 та 11.08.2025 на запити органу державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК). Моніторингом установлено, що переможцем торгів визначено єдиного учасника даних торгів - ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», із ціною пропозиції 1 835 965,55 гривень. У ході моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до Технічної специфікації Додатку 1 до ТД, Замовником установлено вимоги щодо надання у складі пропозиції, зокрема, чинного Сертифікату на систему управління якістю стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); будівництва доріг; будівництва трубопроводів; монтажу водопровідних мереж; системи опалення та кондиціонування ISO 9001:2018, а також чинного Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) будівництва доріг; будівництва трубопроводів; монтажу водопровідних мереж; системи опалення та кондиціонування ISO 45001:2019. Моніторингом установлено, що у складі пропозиції ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС» надано Звіт № 240514.04/СЯ за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018), а також Звіт № 240514.01/СОП за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019). Натомість, у складі пропозиції ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС» відсутні чинні сертифікати на систему управління якістю стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); будівництва доріг; будівництва трубопроводів; монтажу водопровідних мереж; системи опалення та кондиціонування ISO 9001:2018, а також на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) будівництва доріг; будівництва трубопроводів; монтажу водопровідних мереж; системи опалення та кондиціонування ISO 45001:2019, чим, відповідно не дотримано вимоги Технічної специфікації Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», Замовником виявлено невідповідності у документах що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, що спричинило оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Вимога про усунення). Однак, Замовником, на порушення положень пункту 43 Особливостей № 1178, не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо відсутності чинних сертифікатів на систему управління якістю, а також на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, а відтак не надано можливості учаснику процедури закупівлі ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС» усунути такі невідповідності. Поруч з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Крім того, положеннями пункту 28 Особливостей № 1178 установлено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, Замовником, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, у Додатку 3 до ТД визначено перелік документів, які Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Разом з тим, в Додатку 3 до ТД, Замовником установлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг) на керівника учасника процедури закупівлі про те, що керівника учасника процедури закупівлі/ фізичну особу до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. (Документ повинен бути не більше п’ятдесяти денної давнини від дати подання документа (50 днів включно з датою подання документа). Тобто, способом документального підтвердження відсутності підстави для відхилення переможця процедури закупівлі, відповідно до підпунктів 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей № 1178, Замовником визначено як надання Переможцем відповідного документу, а саме: повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (виданого не більше п’ятдесяти денної давнини від дати подання документа) про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. У ході моніторингу встановлено, що Замовником 10.07.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС». Моніторингом установлено, що ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», як Переможцем процедури закупівлі, через електронну систему закупівель, щодо притягнення керівника учасника – Євдокимова Віталія Анатолійовича, до кримінальної відповідальності, надано, зокрема: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий станом на 17.11.2024 (файл: «Витяг (4).pdf»); - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий станом на 11.03.2025 (файл: «vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-07.pdf»); - Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий станом на 14.07.2025 (файл: «vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-07-14.pdf»). Враховуючи викладене, ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», як Переможцем процедури закупівлі, не надано через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, Повного Витягу (не більше п’ятдесяти денної давнини від дати подання документа) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на керівника учасника процедури закупівлі (Євдокимова Віталія Анатолійовича), чим, відповідно, порушено вимоги Додатку 3 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. Тож, ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», як Переможцем процедури закупівлі, не надано, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги Додатку 3 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Однак Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», як таку коли переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 47 Особливостей № 1178, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 06.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного. Однак, надані Замовником пояснення від 11.08.2025 на запит органу державного фінансового контролю через електронну систему закупівель не спростовують наявність встановлених порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», установлено порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.08.2025 00:00
Дата публікації
12.08.2025 18:25
Документи висновку
12.08.2025 18:25
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У зв'язку з отриманим висновком щодо результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-26-007785-a, уповноважена особа Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі-Замовник), уважно проаналізувавши зазначені порушення та вживає відповідних заходів для усунення виявлених недоліків. Висновок, виданий Північним офісом Держаудитслужби, містить детальний аналіз процедурних порушень, які стали підставою для моніторингу закупівлі. Замовник підтверджує, що у результаті проведеного аналізу було виявлено порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості № 1178), зокрема не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо відсутності чинних сертифікатів на систему управління якістю та на систему управління охороною здоров’я і безпекою праці, а також не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», як таку коли переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 47 Особливостей № 1178. З огляду на це, Замовник визнає необхідність вжити відповідних заходів для усунення виявлених порушень і забезпечити належне виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Порушення, виявлені в ході моніторингу, будуть враховані у майбутній практиці закупівель, а також вжиті конкретні заходи для уникнення таких ситуацій у майбутньому. З метою виконання вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Замовник ухвалив рішення розірвати договір з ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», укладений 24.07.2025 року, № 101/25, з огляду на виявлені порушення, а також Замовник вживає всіх необхідних заходів для розірвання цього договору, включаючи дотримання процедур, передбачених Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України, зокрема щодо коректного виконання формальностей, які стосуються розірвання договору. На виконання висновку та з метою забезпечення прозорості та дотримання вимог законодавства, Замовник також запевняє, що в майбутньому усі закупівельні процедури будуть здійснюватися з більшою увагою до процедурних моментів, зокрема до перевірки наданої інформації, що є істотним для результатів торгів. Замовник буде дотримуватися всіх вимог нормативних актів, що регулює процедури публічних закупівель, а також буде ретельно стежити за тим, щоб не допускати подібних ситуацій у майбутньому. Замовник обіцяє провести додаткові заходи для підвищення ефективності своїх закупівельних процедур, враховуючи зазначені недоліки. Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вжив заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 101/25 від 24 липня 2025 року. Також Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель завантажив інформацію та документи, що свідчать про виконання заходів відповідно до висновку про моніторинг закупівлі. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У разі виконання цього, службова (посадова) особа Замовника та/або уповноважена особа Замовника не притягується до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки порушення були усунуті відповідно до висновку.
Дата публікації
19.08.2025 13:52
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область, замовником якої є Вишнівський ліцей «Ідеал» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-26-007785-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.07.2025 15:05
Орган перевірки
26.07.2025 00:00
Документи повідомлення
22.07.2025 15:06
-
Відповідь
Відповідь на запит
В рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-06-26-007785, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-06-26-007785 в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 22.07.2025 р. 15:05. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області надає наступні пояснення: Щодо запитання № 1. Під час періодичного обстеження технічного стану системи опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область, виявлено необхідність проведення поточного ремонту для забезпечення його належного функціонування під час опалювального сезону. В результаті обстеження, Замовником було розроблено проектно-кошторисну документацію на поточний ремонт. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла експертну оцінку. ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА (Позитивна). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, з урахуванням вимог Наказу Міністерства розвитку громад на території України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Згідно зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту будівництва «Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область», вартість всіх послуг становить - 1 892 407,00 грн., із них: Вартiсть проектних робiт – 17249,00 грн. Вартiсть експертизи проектної документацiї – 7250,00 грн. Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %) – 21850,00 грн. Очікувана вартість закупівлі послуг (без урахування проектних робіт, експертизи та технічного нагляду) складає 1 846 058,00 UAH з ПДВ. Щодо запитання № 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛ «Поточний ремонт системи центрального опалення Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вулиця Машинобудівників, 3, м. Вишневе, Київська область» знаходиться на власному вебсайті за посиланням: https://www.vyshneve-lyceum4.kiev.ua/wp-content/uploads/2025/06/doc_06_25_002.pdf або на сайті в розділі/нормативно-правова база/доступ до публічної інформації/господарська робота. Щодо запитання № 3. Закупівля послуг здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та відповідає розміру бюджетного призначення. Додатки (додаються).
Рішеня
24.07.2025 12:29
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Прошу надати пояснення щодо причин невідхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС», з огляду на ненадання ним, як переможцем процедури закупівлі, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (не більше п’ятдесяти денної давнини від дати подання документа) про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.08.2025 12:28
Орган перевірки
12.08.2025 00:00
Документи повідомлення
06.08.2025 12:29
-
Відповідь
Відповідь на запит
В рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-06-26-007785, уповноважена особа Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» далі-Закон) та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості), повідомляє наступне. Розглянувши зауваження контролюючого органу про ненадання переможцем повного витягу МВС та повідомляє, що Переможець надав два документи з інформаційно-аналітичної системи МВС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»: — повний витяг (станом на 11.03.2025), у якому відсутні відомості про незняту/непогашену судимість та розшук; зафіксовано внесення відомостей про кримінальне провадження/повідомлення про підозру, без будь-якого судового рішення; — скорочений витяг (станом на 14.07.2025), який підтверджує відсутність незнятої чи непогашеної судимості. Копії зазначених витягів містяться в матеріалах процедури та підтверджують відповідність переможця вимогам документації щодо відсутності судимості керівника/учасника. Відповідно до п. 47 Особливостей перелік підстав для відмови/відхилення є вичерпним. Серед таких підстав немає вимоги перевіряти чи підтверджувати фактичний стан «не притягується до кримінальної відповідальності». Підставою для відхилення у цій площині є наявність незнятої/непогашеної судимості (наявність обвинувального вироку, що набрав законної сили), а не факт досудового розслідування або повідомлення про підозру. Крім того, самі Особливості прямо встановлюють, що під час подання пропозиції учасник самодекларує відсутність підстав за п. 47 (за винятком підпунктів 1 і 7), Замовник не вимагає документів на етапі подання, а підтверджує відсутність підстав за підпунктами 1 і 7 самостійно за результатами розгляду. Це зафіксовано в абзацах п. 47 щодо самодекларування/самостійної перевірки та відкритих даних. Пункт 44 (підпункт 3) Особливостей визначає, що Замовник відхиляє переможця, якщо той «не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47». У нашій процедурі документи надані і за змістом підтверджують відсутність судимості, отже підстав для відхилення за цією нормою не було. Додатково звертаємо увагу: п. 44 (підп. 3) Особливостей визначає, що відхилення переможця можливе, якщо він «не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпп. 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей». У нашій процедурі такі документи надані — витяги МВС підтверджують відсутність судимості керівника/учасника, отже підстав для відхилення за абз. 3 підп. 3 п. 44 немає. Офіційний сервіс МВС/«Дія» передбачає два формати: скорочений (містить висновок про відсутність/наявність незнятої/непогашеної судимості) та повний (додатково відображає факти повідомлення про підозру/дані проваджень без судового рішення). Для цілей п. 47 Особливостей (перевірка відсутності судимості) достатнім є документ, що фіксує саме відсутність незнятої/непогашеної судимості — таку інформацію містить і скорочений витяг. У нашому випадку надано обидва види, причому скорочений витяг датований 14.07.2025 і відповідає строковій вимозі документації (не більш як 50 календарних днів на дату подання). Керуючись пунктами 41 та 47 Особливостей, Замовник самостійно перевірив достовірність відомостей про учасника та його керівника у відкритих офіційних джерелах і публічних реєстрах, а також в електронній системі закупівель. Зокрема, було звірено: актуальний статус юридичної особи, дані про керівника, наявність/відсутність відомостей про обвинувальні вироки щодо керівника у публічному судовому реєстрі, а також коректність кваліфікаційних даних, поданих у складі пропозиції. За результатами такої верифікації не встановлено фактів, які б свідчили про наявність у керівника незнятої чи непогашеної судимості або про інші підстави для відмови за пунктом 47. Додатково здійснено перевірку КЕП/КЕП-сумісності електронних документів, поданих переможцем, та звірення ідентифікаційних даних із реєстрами — невідповідностей не виявлено. Виконуючи абзаци п. 47 Особливостей щодо роботи з публічною інформацією та відкритими реєстрами, Замовник самостійно перевірив достовірність відомостей про учасника і його керівника у відкритих офіційних джерелах, зокрема: ЄДР (Мін’юст): безкоштовний пошук відомостей про юросіб/ФОП на офіційному порталі usr.minjust.gov.ua (статус, керівник, КВЕД тощо); ЄДРСР (реєстр судових рішень): офіційний ресурс reyestr.court.gov.ua (з урахуванням тимчасових обмежень доступу під час воєнного стану). Ці перевірки здійснено в межах і спосіб, визначені п. 47 Особливостей (можливість опори на відкриті дані/ЕСЗ без дублюючого витребування у переможця). Наголошуємо, що сам факт існування досудового провадження, повідомлення про підозру чи фігурування особи у процесуальних документах не створює для Замовника автоматичної підстави для відхилення. Підставою є судимість (обвинувальний вирок, що набрав законної сили). Цей підхід узгоджується як з Особливостями (вичерпний перелік підстав у пункті 47), так і з конституційними гарантіями та процесуальними нормами щодо таємниці слідства. Відхилення пропозиції з формальної або надуманої підстави суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (недискримінація, об’єктивність, пропорційність) і майже гарантовано призведе до скарги до АМКУ за статтею 18 цього Закону. Подання скарги блокує подальші дії замовника до ухвалення рішення органом оскарження, що затягує строки та створює ризик несвоєчасного укладення договору. За результатами розгляду АМКУ може зобов’язати скасувати неправомірне рішення та повторно розглянути пропозиції або навіть спричинити повторні торги, що означає додаткові календарні втрати, можливе зростання цін, втрату бюджетного призначення в поточному періоді та збої у виробничих/сезонних графіках (особливо для дорожніх і будівельних робіт). У підсумку, необґрунтоване відхилення напряму підвищує ризик повторного проведення процедури і невчасного виконання предмета закупівлі, що не відповідає інтересам замовника та суспільної потреби. Переможець надав належні документи МВС, що підтверджують відсутність незнятої/непогашеної судимості, а отже підстав для відхилення за п. 47 Особливостей не було. Сам факт внесення відомостей про кримінальне провадження/повідомлення про підозру у повному витягу МВС не є самостійною підставою для відхилення та не спростовує презумпцію невинуватості; закон вимагає наявності чинного обвинувального вироку, чого в матеріалах немає. Замовник діяв у межах і спосіб, визначені Особливостями, Конституцією та КПК, і обґрунтовано не відхилив пропозицію ТОВ «ТІМБУДСЕРВІС». Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 07 серпня 2025 року по 11 серпня 2025 року.
Рішеня
11.08.2025 14:35
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 846 058 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 16:00
Замовник:
ВИШНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ІДЕАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380978209508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 846 058 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 16:00
Замовник:
ВИШНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ІДЕАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380978209508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності