Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення містобудівної документації: розроблення комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської сільської територіальної громади від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-26-007648-a
Id Tender 2b7536688d33491faea291adc4a5405f
План UA-P-2025-01-09-001105-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.06.2025 14:25
Остання зміна 05.09.2025 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 901 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
119 010 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.06.2025 14:24 до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.06.2025 14:24
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.06.2025 14:24
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00
до 29.08.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 16:16
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2025 16:16
до 05.09.2025 10:56
Період уточнень
з 26.06.2025 14:24 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 26.06.2025 14:24 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00 до 29.08.2025 16:16
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00 до 29.08.2025 16:16
Основні параметри
Виготовлення містобудівної документації: розроблення комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської сільської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 901 000 грн.
Виготовлення містобудівної документації: розроблення комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської сільської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Виготовлення містобудівної документації: розроблення комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської сільської територіальної громади
Примітки
Виготовлення містобудівної документації: розроблення комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської сільської територіальної громади
Очікувана вартість
11 901 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
119010,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
357 030
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71410000-5 - Послуги у сфері містобудування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Сурська, 74
Дата постачання по
31.12.2026 14:27
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Консорціум «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ»
Пропозиція:
11 720 450 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 13:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
12.08.2025 17:49
Тендерна документація
Тендерна документація
05.08.2025 15:14
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
25.07.2025 14:54
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.07.2025 16:06
Тендерна документація
04.07.2025 16:34
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.06.2025 16:05
Тендерна документація
Проект договору
26.06.2025 14:22
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуслистий Сергій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Guslistiy Sergiy Oleksandrovich
Електронна пошта
Телефон
+380687979912
Факс
+380567123386
Замовник
ЄДРПОУ
40201087
Назва (англійською мовою)
Executive Committee Novooleksandrivskoy village council of Dniprovskiy district, Dnipropetrovskiy region
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Executive Committee Novooleksandrivskoy village council of Dniprovskiy district, Dnipropetrovskiy region
Поштовий індекс
52070
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
с Новоолександрівка
Адреса
вул Сурська буд 74
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення містобудівної документації: розроблення комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської сільської територіальної громади
Період вимог/скарг з 29.08.2025 16:16 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 00:00 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 16:16
Довідка НАЗК
29.08.2025 16:16
Повідомлення про рішення
29.08.2025 16:15
Пропозиція, що перемогла
26.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 14:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 (зі змінами), повідомляємо: Під час розгляду Тендерної пропозиції (надалі – ТП) КОНСОРЦІУМУ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ" (код ЄДРПОУ 45246819) (надалі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у власній ТП та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією (надалі – ТД), в зв’язку з чим Замовник розміщує у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Згідно з абз. 4 п. 2.1. розділу 2 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності Учасника п. 28 Порядку функціонування НІГД, затвердженого Постановою КМУ від 26.05.2021 № 532, п. 5 Розділу 3 Технічних вимог та методів забезпечення інтероперабельності і сумісності наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, затверджених Наказом Мінагрополітики від 10.11.2021 № 347, Учасником в складі власної тендерної пропозиції надається класифікатор (або технічна специфікація на геопросторові дані) у вигляді каталогів класів геопросторових об’єктів та їх атрибутів, розроблені відповідно до національних стандартів ДСТУ ISO 19110:2017 та ДСТУ 8774:2018. 1.1. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що в складі ТП Учасника відсутній класифікатор (або технічна специфікація на геопросторові дані) у вигляді каталогів класів геопросторових об’єктів та їх атрибутів, розроблені відповідно до національних стандартів ДСТУ ISO 19110:2017 та ДСТУ 8774:2018. Для усунення вказаних невідповідностей Учаснику необхідно надати класифікатор (або технічну специфікацію на геопросторові дані) у вигляді каталогів класів геопросторових об’єктів та їх атрибутів, розроблені відповідно до національних стандартів ДСТУ ISO 19110:2017 та ДСТУ 8774:2018. 2. Згідно з абз. 3-4 п. 2.3. розділу 2 Додатку 3 до ТД, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції довідку за формою відповідно до Таблиці 1 нижче. До зазначеної довідки Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції копії засвідчених підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки Учасника (у разі її використання учасником) наступних документів: 1. Виконаний аналогічний договір3 за предметом: розробка (розроблення) одночасно містобудівної документації на місцевому рівні та землевпорядної документації (тобто, договір на розробку (розроблення) комплексного плану просторового розвитку території або генерального плану або детального плану території) (не менше ніж 1 договір*) (в такому аналогічному договорі Замовником має виступати державний орган або орган місцевого самоврядування. Учасником надається підтвердження виконання такого аналогічного договору у вигляді відповідного Витягу з Державного земельного кадастру щодо документації та Рішення про затвердження документації). 2. Виконаний аналогічний договір3 за предметом: конвертація (або конвертування) існуючої топографічної зйомки (або топографічної основи) у формат (або до бази геоданих) геоінформаційної системи ArcGIS (або аналог) (не менше ніж 1 договір*) (в такому аналогічному договорі Замовником має виступати державний орган або орган місцевого самоврядування). 3. Виконаний аналогічний договір3 за предметом: виготовлення (або актуалізація) топографічної основи (або картографічної основи) населеного пункту у масштабі 1:2000 (в такому аналогічному договорі Замовником має виступати державний орган або орган місцевого самоврядування). 3Аналогічним договором може бути як один договір, що поєднує в собі вказані вище види послуг (предмети), так і декілька окремих договорів, якщо надані в рамках таких договорів послуги відповідають предмету та технічному завданню даної закупівлі в розрізі видів та обсягів послуг. Для підтвердження наявності аналогічного досвіду Учасник має надати скан-копії виконаних договорів, включно із всіма додатками, додатковими угодами, актами наданих послуг (виконаних робіт), а також гарантійний лист за підписом замовника за відповідним договором про те, що послуги за відповідним аналогічним договором (зазначити реквізити такого договору) було надано в повному обсязі відповідно до Технічного завдання та своєчасно. 2.1. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що в ТП Учасника наявний файл «43. Оновлена Довідка аналогічні_ЗГР після 21.08.2025.pdf.p7s», що являє собою Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів №117 від 25.08.2025 року, яка надана за формою відповідно до Таблиці 1 вимоги Замовника. В той же час в п. 1 та в п. 2 Довідки №117 від 25.08.2025 року найменування предмету закупівлі вказано не в повному обсязі, а саме відсутнє зазначення коду за ДК згідно п. 1.1 наданих аналогічних договорів. Для усунення вказаної невідповідності Учаснику та для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учаснику слід надати в складі власної тендерної пропозиції оновлену довідку за формою відповідно до Таблиці 1 нижче із повним зазначенням найменування предмету договору. 2.2. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що в ТП Учасника наявний файл «43.5.Договір_125_Окни_топо 1 2000.pdf», наданий Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимога щодо якого встановлена п. 2.3. розділу 2 Додатку 3 до ТД, однак ні у вказаному файлі, ні в цілому в ТП Учасником не надано актів наданих послуг (виконаних робіт) та гарантійного листа за підписом замовника щодо надання послуг за вказаним договором. Для усунення вказаних невідповідностей Учаснику необхідно надати скан-копії актів наданих послуг (виконаних робіт), а також гарантійний лист за підписом замовника за вказаним договором про те, що послуги за таким аналогічним договором (зазначити реквізити такого договору) було надано в повному обсязі відповідно до Технічного завдання та своєчасно. 2.3. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що в ТП Учасника наявний файл «43.1. Копія аналогічного договору №21 (Кодима кладовище)+ рішення+витяг з ДЗК.pdf», наданий Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимога щодо якого встановлена п. 2.3. розділу 2 Додатку 3 до ТД, однак ні у вказаному файлі, ні в цілому в ТП Учасником не надано гарантійного листа за підписом замовника щодо надання послуг за вказаним договором. Для усунення вказаної невідповідності для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимога щодо яких встановлена п. 2.3. розділу 2 Додатку 3 до ТД, Учаснику необхідно надати скан-копію гарантійного листу за підписом замовника за вказаним договором про те, що послуги за таким аналогічним договором (зазначити реквізити такого договору) було надано в повному обсязі відповідно до Технічного завдання та своєчасно. 2.4. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що в ТП Учасника наявний файл «43.6. Дачне конвертація + АВР + відгук_Архізем ГЕО.pdf», наданий Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимога щодо якого встановлена п. 2.3. розділу 2 Додатку 3 до ТД, однак ні у вказаному файлі, ні в цілому в ТП Учасником не надано гарантійного листа за підписом замовника щодо надання послуг за вказаним договором. Для усунення вказаної невідповідності для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимога щодо яких встановлена п. 2.3. розділу 2 Додатку 3 до ТД, Учаснику необхідно надати скан-копію гарантійного листу за підписом замовника за вказаним договором про те, що послуги за таким аналогічним договором (зазначити реквізити такого договору) було надано в повному обсязі відповідно до Технічного завдання та своєчасно. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.08.2025 14:35
Надати до
29.08.2025 14:35
Договір
UA-2025-06-26-007648-a-a1
Підписаний і діє
Номер
914
11 720 450 грн.
9 767 041.67 грн.
З ПДВ
Підписано
05.09.2025
Строк дії договору з
05.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Розробка комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської територіальної громади
Номенклатура
Розробка комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
11 720 450
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40201087

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Консорціум «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ»
Повна назва
Консорціум «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45246819

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.09.2025 10:56
Повідомлення про договір
05.09.2025 10:54
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000125
Дата створення проекту
08.09.2025 15:52
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.09.2025 09:50
Дата завершення моніторингу
01.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 08.09.2025 № 253 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 №253 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-06-26-007648-a 26.06.2025 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
09.09.2025 09:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення містобудівної документації: розроблення комплексного плану просторового розвитку території Новоолександрівської сільської територіальної громади» за ДК 021:2015: 71410000-5: Послуги у сфері містобудування (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-26-007648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.09.2025 16:13
Орган перевірки
18.09.2025 00:00
Документи повідомлення
12.09.2025 16:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 901 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380687979912
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 901 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380687979912
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності