Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) від Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-26-007037-a
Id Tender 4bd19256506a439d8b9a03796a1ef2d8
План UA-P-2025-06-26-005810-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.06.2025 14:28
Остання зміна 14.07.2025 11:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.06.2025 14:26 до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.06.2025 14:26
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.06.2025 14:26
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 15:28
до 07.07.2025 16:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 13:26
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 16:43
до 14.07.2025 11:02
Період уточнень
з 26.06.2025 14:26 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 26.06.2025 14:26 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 15:28 до 07.07.2025 16:43
Період кваліфікації
з 04.07.2025 15:28 до 07.07.2025 16:43
Основні параметри
Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Назва предмета закупівлі
Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2025 15:05
Закінчення аукціону
04.07.2025 15:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51700, Україна, Дніпропетровська область, Вільногірськ, територія Вільногірської міської територіальної громади
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ"
Пропозиція:
950 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПОВСТЕНЬ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
1 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.07.2025 15:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.06.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Печенюк
Електронна пошта
Телефон
+380681757296
Замовник
ЄДРПОУ
26368915
Повна назва
Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Поштовий індекс
51700
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Вільногірськ
Адреса
вул. Юрія Устенка, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Період вимог/скарг з 07.07.2025 13:26 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 15:28 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.07.2025 16:43 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 13:26 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 16:43
Довідка НАЗК
07.07.2025 16:43
Повідомлення про рішення
07.07.2025 13:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-26-007037-a-a1
Підписаний і діє
Номер
85
1 000 000 грн.
1 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.07.2025
Строк дії договору з
14.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Номенклатура
Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Повна назва
Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26368915

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПОВСТЕНЬ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ПОВСТЕНЬ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2653222892

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
14.07.2025 11:02
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-16-000001
Дата створення проекту
16.07.2025 09:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.07.2025 10:26
Дата публікації висновку про результати
30.07.2025 11:07
Дата завершення усунення порушень
14.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 909-93-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
18.07.2025 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.07.2025 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-06-26-007037-a 26.06.2025 Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.07.2025 00:00
Документи рішення
21.07.2025 10:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області, (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-06-26-005810-a, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від «26» червня 2025 року № 91, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ", ФОП "ПОВСТЕНЬ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", протокольне рішення уповноваженої особи від 07.07.2025 №100, протокольне рішення уповноваженої особи від 07.07.2025 №101, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07 липня 2025, договір від 14.07.2025 №85 на суму 1 000 000,00 грн, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 24.07.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 22.07.2025. Моніторингом встановлено, що під час розгляду тендерних пропозицій закупівлі ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ" Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, що підтверджується протоколом (рішенням)уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ" від 07.07.2025 №100, а саме: учасник надає розрахунки ціни пропозиції, які слід подавати у друковану вигляді (форматі PDF) (кошторис вартості послуги), що передбачено пунктом 13 Розділу 3.2. Додатку 1. При цьому, Розділом 3.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено: Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Отже, виявлена Замовником невідповідність не відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що визначені Додаток 2. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, в порушення вимоги пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надав можливості виправити невідповідності вищезазначеному учаснику. Як наслідок, Замовник відхилив учасника закупівлі без законодавчо визначених підстав з більш економічно вигідною тендерною пропозицією, а саме: ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ" остаточна пропозиція 950 000,00 грн, та уклав договір з переможцем закупівлі ФОП "ПОВСТЕНЬ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" за рахунок коштів місцевого бюджету на суму 1 000 000,00 грн, що на 50 000.00 грн більше ніж пропозиція учасника закупівлі ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ", що може призвести до зайвого витрачання коштів місцевого бюджету та негативних наслідків використання коштів місцевого бюджету. Зважаючи на зазначене, такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ" установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. В ході моніторингу Замовником надані пояснення з вищезазначеного питання, які не спростовують факту встановленого порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ" встановлено порушення пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.07.2025 №85 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.07.2025 00:00
Дата публікації
30.07.2025 11:07
Документи висновку
30.07.2025 11:07
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-06-26-007037-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень із додаванням підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Відповідно до пункту 13 розділу 3.1 Додатку 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб)» від учасників вимагалося надати розрахунки ціни пропозиції, які слід подавати у друковану вигляді (форматі PDF) (кошторис вартості послуги). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ" такий розрахунок відсутній. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Прошу надати пояснення . Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України
Рішеня
22.07.2025 16:44
Орган перевірки
26.07.2025 00:00
Документи повідомлення
22.07.2025 16:44
-
Відповідь
Про надання пояснень
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у межах здійснення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із скошення трави (ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)» за номером ID UA-2025-06-26-007037-a (далі – Закупівля) Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі – Управління) надає відповідні пояснення: 1. По першому питанню: Відповідно до рішення Вільногірської міської ради Дніпропетровської області від 16.06.2025 року № 1875-84/VIII «Про внесення змін до міської цільової Програми «Утримання об’єктів благоустрою та житлово-комунального господарства Вільногірської міської територіальної громади Дніпропетровської області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Вільногірської міської ради Дніпропетровської області від 23.12.2021 року №654-23/VIII (зі змінами) виділені кошти на послуги із скошення трави в розмірі 1000000,00 грн. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі отриманих комерційних пропозицій, інформації, що оприлюднена в системі електронних закупівель та мережі Інтернет у відкритому доступі. Враховувались також комерційні пропозиції з вищезазначеної послуги та ціни аналогічних договорів минулих років. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі визначені виходячи з площі земельних ділянок Вільногірської міської територіальної громади для подальшого утримання в належному санітарному стані та відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника. Відповідно до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Власний веб-сайт в Управлінні відсутній, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4? постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено шляхом розміщення на веб-сайті Виконавчого комітету Вільногірської міської ради Дніпропетровської області за посиланням https://vilnogirsk-rada.gov.ua/publichni-zakupivli/posluhy-iz-skoshennya-travy/. В зв'язку з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами), розділ «Публічні закупівлі» на офіційному веб-сайті Виконавчого комітету Вільногірської міської ради Дніпропетровської області тимчасово закритий. 1. По другому питанню: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ" (далі – Учасник) виявлено недоліки в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме: - відповідно до пункту 13 розділу 3. 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 тендерної документації вимагалось надати розрахунки ціни пропозиції, які слід подавати у друковану вигляді (форматі PDF), а саме: кошторис вартості послуги. В наданій пропозиції Учасника розрахунки ціни пропозиції (кошторис вартості послуг) відсутній. Відповідно до п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Локальний кошторис – це документ який відображає в своєму складі повний перелік певного виду робіт та в результаті суму прямих та загальновиробничих витрат. Кошторис вартості послуг складається відповідно до переліку завдань, що містяться в «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 тендерної документації Закупівлі. Отже, кошторис вартості послуг являється складовою технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі. Розрахунки ціни пропозиції, які слід подавати у друковану вигляді (форматі PDF), а саме: кошторис вартості послуги Учасник не надав взагалі. Виходячи з цього, Замовник відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються Учасником процедури в його тендерній пропозиції. Тому, відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішеня
24.07.2025 15:08
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 00:00
Замовник:
Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380681757296
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 00:00
Замовник:
Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380681757296
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності