Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні від Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-26-003176-a
Id Tender c2a5dc70b478429da8293fd4a9576b36
План UA-P-2025-06-26-003930-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.06.2025 11:01
Остання зміна 22.07.2025 16:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 798 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 980 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.06.2025 11:00 до 04.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 26.06.2025 11:00
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.06.2025 11:00
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 08:00
до 07.07.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 15:27
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 15:27
до 22.07.2025 16:35
Період уточнень
з 26.06.2025 11:00 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 26.06.2025 11:00 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 08:00 до 07.07.2025 15:27
Період кваліфікації
з 04.07.2025 08:00 до 07.07.2025 15:27
Основні параметри
Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 798 000 грн.
Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні
Назва предмета закупівлі
Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні
Примітки
Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні
Очікувана вартість
1 798 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17980,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні
Код ДК 021:2015
34115200-8 - Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЦЕСИНГОВИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 796 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.06.2025 11:00
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Авраменко Тетяна Юріївна
Електронна пошта
Телефон
380536743833
Сайт:
http://kremen.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04057287
Повна назва
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Поштовий індекс
39600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні
Період вимог/скарг з 07.07.2025 15:27 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 08:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
07.07.2025 15:28
Довідка НАЗК
07.07.2025 15:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.07.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 11:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 11:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції заповнює та надає порівняльну таблицю запропонованого товару, згідно з формою наведеною вище, в якій надає чіткий опис та параметри запропонованого товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути кращими. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник надав порівняльну таблицю з чітким описом та параметрами запропонованого товару, проте в графі «Швидкороз’мний кунг» та «Автопневмошини (215/65/16)» поставив прочерки, тим самим поставив під сумнів наявність даного додаткового обладнання. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, інформацію, щодо наявності чи відсутності зазначеного вище додаткового обладнання.
Створено
04.07.2025 14:38
Надати до
05.07.2025 14:38
Договір
UA-2025-06-26-003176-a-a1
Підписаний і діє
Номер
329
1 796 000 грн.
1 796 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні
Номенклатура
Автомобіль Citroen SpaceTourer, що був у використанні
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
1 796 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Повна назва
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04057287

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЦЕСИНГОВИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЦЕСИНГОВИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42922667

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 16:35
-
22.07.2025 16:34
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000054
Дата створення проекту
14.07.2025 15:18
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 15:34
Дата публікації висновку про результати
22.07.2025 15:06
Дата завершення усунення порушень
26.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2025 № 82-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 14.07.2025 № 82-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-06-26-003176-a, 26.06.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 15:34
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області UA-P-2025-06-26-003930-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 26.06.2025 № 08-17/1/184; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЦЕСИНГОВИЙ ЦЕНТР"; вимогу про усунення невідповідностей до 05.07.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 07.07.2025 № 08-17/1/197; повідомлення про намір укласти договір від 07.07.2025; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 16.07.2025 та 17.07.2025 в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
22.07.2025 00:00
Дата публікації
22.07.2025 15:06
Документи висновку
22.07.2025 15:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 798 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-26-003176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; - зазначити джерела фінансування даної закупівлі із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі; - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - яким чином замовником дотримано вимоги Рішення «Про граничні суми витрат» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області позачергової ХХVIІ сесії міської ради VІІІ скликання? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 17:04
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 17:05
-
Відповідь
Відповідь на запит
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на виконання запиту про надання інформації від 15.07.2025 по моніторингу № UA-M-2025-07-14-000054 повідомляє наступне. 1. На офіційній сторінці головного розпорядника бюджетних коштів знаходиться вся інформація щодо закупівлі, оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням: https://kremen.gov.ua/ розділ «Прозоре місто» підрозділ «Публічні закупівлі» або https://smarttender.biz/TenderMirror?mirrorId=5518 (скрін сторінки додається). 2. Відповідно до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 22.05.2025 № 1271 «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» по КПКВКМБ 0210150 (КЕКВ 3110), в межах програми, затвердженої рішенням позачергової XXVI сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 27.12.2024 «Про затвердження міської комплексної Стабалізаційної програми Кременчуцької міської територіальної громади на 2025 рік» були виділені кошти для придбання мікроавтобуса Citroen SpaceTourer (скрін оприлюднення зазначеної інформації додається). 3. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на профільних платформах (торгових майданчиках) (матеріали додаються), на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. 4. Закупівля автомобіля була здійснена замовником в межах граничних норм витрат, що затверджені рішенням позачергової XXVIІ сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 25.04.2025 «Про граничні суми витрат» з урахуванням внесених змін (копія рішення додається).
Рішеня
16.07.2025 16:55
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 798 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-26-003176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - що слугувало підставою для надання замовником учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЦЕСИНГОВИЙ ЦЕНТР" вимоги про усунення невідповідностей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.07.2025 11:53
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 11:54
-
Відповідь
Відповідь на запит
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на виконання запиту про надання інформації від 17.07.2025 по моніторингу № UA-M-2025-07-14-000054 повідомляє наступне. Відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції заповнює та надає порівняльну таблицю запропонованого товару, згідно з формою наведенною вище, в якій надає чіткий опис та параметри запропонованого товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути кращими. В складі тендерної пропозиції були наявні документи, про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема – лист-згода з технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що викладені в Додатку 2 та порівняльна таблиця запропонованого товару. Порівняльна таблиця містила чіткий опис та параметри запропонованого товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар, а всі основні технічні характеристики відповідали технічним вимогам, що були оприлюднені замовником. Проте, графи «Швидкороз’мний кунг» та «Автопневмошини (215/65/16)» розділу «Додаткове обладнання» містили прочерки, що викликало в замовника потребу надати 24 години на виправлення виявленої невідповідності, у тому числі, можливо з технічних причин. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, варто зазначити, що надання учаснику можливості виправити невідповідності в розділі «Додаткове обладнання» цілком відповідає приписам п. 43 Особливостей № 1178, ч.9 ст.26 та ч. 10, п.1 ч.16 ст.29 Закону № 922-VIII та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а лише уточнює другорядні деталі. Під час прийняття рішення про надання учаснику вимоги про усунення невідповідностей замовник керувався практикою антимонопольного комітету з аналогічних питань (рішення №2063-р/пк-пз від 22.02.2025, 2106- р/пк-пз від 22.02.2023) та судовою практикою (справа №320/18336/23, №320/12814/23 та 460/883/23).
Рішеня
17.07.2025 17:27
Замовник
Документи повідомлення
17.07.2025 17:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 798 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 08:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
380536743833
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 798 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 08:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
380536743833
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності